Hermoromahdus

kaikki kasautui pääl

Tänään tuli totaalinen blokki. Olin ennen tätäkin masentunut ja kiusattu, saamaton ja laiska jne. mutta nyt kun rakas mummonikin on syövän takia sairaalassa, eikä palaa sieltä. syytän itseäni joka päivä siitä etten ollut hänen kanssaan enempää. Hän joka kerta kertoi ikävöineensä ja että haluaisi nähdä minua enemmän. minä en ollut hänen kanssaan.

siskollani on anoreksia, hän ei nää suuntaa elämälleen edes juuri saamassaan aviomiehessään, ja hän on päättänyt olla hankkimatta hoitoa. kuolema vaanii häntäkin nurkan takana. Hän ei ajatteöe mitään muuta kuin ruokaa, vaikkei syö. Hän raahaa minulle ruokaa koko ajan, etenkin jos suren mummoa. "Hermosyö vähän, se auttaa! Itse en kyllä voi, mutta nauti minunkin edestä!" Minua ei voisi vähempää kiinnostaa ruoka.

Minua on koulukiusattu, ja olen nyt siirtynyt ammattikouluun, olen ainoa luokallani, jolla ei ole kokemusta tästä ammatista. En osaa tehdä yhtään mitään oikein, muut osaavat. Saan koko ajan kommenttia ja huutoa joka suunnalta. osa kyllä yrittää ymmärtää, mutta vasta sitten kun alan oikeasti itkeä kesken työnteon ja luovutan.

Äitini ei edes yritä ymmärtää: "Kyllä ihmisen pitää hermonsa hallita! Mitäköhän poikaystäväsikin ajattelisi!" Tänään hän arveli minun olevan vahingoksi ympäristölleni ja meinasi hakea minut pois "muita vahingoittamasta" kun kerroin että en jaksa tätä taakkaa. Siksi tolkutin kaiken olevan hyvin, enkä siis voi enää kertoa huolistani hänelle.

Poikaystäväni kanssa menen ensimäisen kerran treffeille kohta, pelkään ettei hän enää hyväksykkään minua, sillä olen syönyt suruuni älyttömiä määriä herkkuja, ja vatsani on turvonnut valtavaksi. Olen ollut laihdutuskuurilla, mutta kaikki on nyt pilalla. Juuri kun olin tyytyväinen ulkonäkööni...

olen aiemminkin ollut koulukiusattu (kaikki yhdeksän vuotta) ja pahasti itseäni vihaava, mutta nyt tunnen olevani enemmän maassa kuin koskaan. tämä on hirveää.

Tänään siis olin peruuttamassa peräkärryllä, ja valtavalla sellaisella sisälle halliin. peruutin kärryn melkein yhdestä autosta läpi ja sain siitä kommenttia. Olin aiemminkin päivälä tehnyt kaiken väärin ja romahdin juuri siihen ratin kohdalle, hyppäsin pois ja annoin kyynelten tulla. Sain tukea opettajalta ja hän käski minut tauolle ja antoi lähteä aikaisemmin töistä ja koitti piristää. He eivät vain ymmärrä ettei ongelma ole pelkästään peruutuksessa, vaan myös näissä muissa tapahtumissa, ja lopulta höyhen katkaisi kamelin selän. Mitä teen? En vain jaksa enää!

0

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
        Maailman menoa
        5
        2732
      2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
        Sinkut
        106
        2571
      3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
        Maailman menoa
        9
        2259
      4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
        Maailman menoa
        44
        1865
      5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
        Ikävä
        32
        1443
      6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
        Järki ja tunteet
        14
        1433
      7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
        Ikävä
        176
        1155
      8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
        Ikävä
        101
        1144
      9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
        Perussuomalaiset
        20
        1053
      10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
        Ikävä
        81
        938
      Aihe