sun numeron. Se on vähän niinkuin symbolinen irtiotto.
Poistan
23
336
Vastaukset
- Taasko.
kenen numeron poisit viimeviikolla
- etkös
sen jo ainakin kerran tehnyt?
- j--- mies
hienoa.. naisia on kyllä !!
ei sota yhtä miestä kaipaa!!- joopjooo
typerä sanonta eikä välttämättä ees paikkaansapitävä, riippuu miehestä. Ja joskus yks mies pystyy ryssii koko sodan
- Siitä se lähtee
Joskus se irtiotto on vaan tehtävä, jos tuntuu, ettei homma etene. :(
- siitä vaan
et koskaan sitä käyttänytkään!
- kaljoissa.
Minun on kans pakko ,ettei vain tule väärä hälytystä :)
- tuntematon soittaa..
..ai, sää oot säilönyt mun numeroa... hmm. Dramaattista :)
- no drama
En ole koskaan soittanut sulle tuntemattomasta. Jos soitan sellaisest mitä sulla ei vielä ole tiedossa, ilmoitan kyllä. Sun numeroa mulla ei ole tässä puhelimessa, etten vahingossa laita mitään. Muistan sen kyllä ulkoa. :)
- ja lopullinen
Mä kyllä käytin, mutta turhaan. poistan muutenkin ihmiset jotka eivät ole ystäviä/tuttaviani.
- Minä en poista
Niin ne itot pöjat tekkee.
- olet jo
poistanut,koska numerosi ei ole enää käytössä...soitin eilen;)
- ois kiva jutella
Voi, älä sano noin... Saattaa pikkasen ottaa päähän jos kuulen sulta tuon joskus sitten. Minäkin tahtoisin kuulla sinusta!
- calls me not
http://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968
huoh, tämä aloitus ei ollut minulle. poisti numeroni jo kauan sitten. - onneksi teet sen
Hyvä, sitä olen odottanutkin!
- just joo
Tuskimpa vaan.
- Onneksi teet sen
just joo kirjoitti:
Tuskimpa vaan.
Jo-o haluan unohtaa koko tyhmän jutun..
- ja lopullinen
No hienoa että saan sutkin tyytyväiseksi samalla. :)
- -K-
Et saa minua tyytyväiseksi, mutta tilanne nyt vaan on tämä. Kyllähän sinä olet kuullut minun elämästäni, yhteisen ystävän kautta?
Minä olen onnellinen ja toivon sinullekin onnea elämääsi.
-K-- ihmeellinen maailma
kuka ketä?
en ole kuullut?
Samoin onnea elämääsi ,ole onnellinen kuitenkin vaimosi kanssa - -K-
ihmeellinen maailma kirjoitti:
kuka ketä?
en ole kuullut?
Samoin onnea elämääsi ,ole onnellinen kuitenkin vaimosi kanssaTätä juuri tarkoitin: olet kuullut, että olen mennyt naimisiin.
Kiitos onnitteluista.
-K-
- Mä en poista
vaikka kaikki meni miten meni. Mä todennäkösesti tarvitsen hänen numeroaan vielä.
Hänen puhelinnumeronsa pysyy myös mun lompakossa sillä tekstillä mikä siinä lapussa lukee (rakkaani). Haluun, että hän saa tietää, jos mulle käy jotain... - .
Mäpä en poista, pitäisi kuitenkin kaivaa se taas enirosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824