lohjan luksia lähihoitaja

hmmj

opiskeleeko joku tuossa koulussa lähihoitajaksi, miten on mennyt opinnot onko käymisen arvoinen paikka? Tasokas opetus?

8

1975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EX LUKSIA OPISKELIJA

      Itse opiskelen/opiskelin tuossa Lohjan Luksiassa lähihoitaja linjaa, enkä suosittelisi kyseistä paikkaa kenellekkään!.. Opettajat masentaa oppilaita ja eivät käyttäydy oikeudenmukaisesti, eivät hoida töitään eivätkä saa mitään aikaiseksi kyseisessä paikassa. Opetus on erikoista, aiheet hyppivät missä sattuu. Koulussa opettajat viilasivat mm. minua suoraan linssiin ja kusetti minkä kerkesi. Sekä vanhempieni että muiden läsnäollessa.

    • Valmistunut

      Luksian nykytilanne on ainakin aivan kaoottinen. Informaatio ei kulje, opettajat lähinnä vihaavat toisiaan, ei mistään asioista samaa mieltä, monia epäpätevyyksiäkin tuli ilmi.. Jos tuonne menee niin mukaan saa vain masennuksen, pahan mielen ja lopussa ehkä WC-paperin korvikkeen.

      Toivottavasti asiat muuttuvat nyt peräti yhdeksän (9) paikan auettua ja rehtorin vaihduttua. Perkeleen iso urakka kylläkin. Muuten ainoat plussat jäävät koulun ruokalaan ja siivoojiin (joita myös piti karsia taloudellisista syistä...)

    • sama juttu on

      myös luksian aikuispuolella, nämä "opettajat" vain keskittyvät omaan mukavuuteensa ja palkan nostamiseen. Tutkinto jota kävin oli näyttötutkintoina suoritettava tutkinto, yhden tutkinnon kuitenkin sain vain suorittaa, loppuja ei koskaan näkynyt vaikka kuinka monta kertaa asiaa tiedustelin ja olisin halunnut ne suorittaa, poissaoloja oli vain muutaman päivä joten senkään piikkiin se ei voinut mennä, todella turhauttavaa. Ja oppilaan vikahan se on tietysti automaattisesti. Toivoisin, että työvoimatoimisto ei enää tekisi yhteistyötä luksia kanssa, opettajat nostavat vain suurta palkkaa, mutta ei hoida hommiaa kuten pitäisi, suurimmalta osalta oikeasti motivoituneilta ihmisiltä jää tutkinto suorittamatta opettajien takia, ei sen nyt ihan näin pitäisi mennä, mutta niin se vain menee! Mutta samanlaisia kieroilijoita ne on kaikki, siis työkkärin porukkakin, joten sinänsä sopivat yhteen oikein hyvin. Itse en tule enää ikinä menemään luksiaan enkä työvoimakoulutukseen, ne on kyllä nyt nähty mitä ne ovat, täyttä pas*aa sanon minä!

      • Vara_Elmo

        Nimenomaan lainausmerkeissä opettajat. Kyseisessä aikuisopistossa taitaa olla kahden käden sormin laskettavissa pätevät siis kelpoisuuden omaavat opettajat? Luvattoman paljon on opettajina pelkästään toisen asteen tutkinnon suorittaneita, mutta heitähän on rehtorin ja koulutuspäällikön helpompi hallita kuin "pätevää opettajaa".


    • sdhtsrth

      Kommentit ovat asiallisia myös muihin oppilaitoksiin nähden.

    • Minä

      Itse opiskelen salossa ja olen tykännyt kovasti, siellä oppilaat otetaan huomioon ja kaikki ovat yksilöitä. siellä panostetaan opiskeluun ja oppimiseen, sekä sieltä tulee hyviä lähihoitajia :P

    • opeope1

      Jonkun mielestä näitä kommentteja voi sis yleistää muihinkin oppilaitoksiin. Teksteissä ei käy esille, mitä tämä kusetus, kieroilu jne on käytännössä? Mitä opettajat ovat tehneet tai jättäneet tekemättä?

      • Normaali

        Ehkä tänne kirjotteleekin meistä ne, joitten kädet ei kestä ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe