jos olisin realisti, niin oisin jo varmaan luovuttanu.
kuinka kauan kannattaa odottaa?
21
600
Vastaukset
- ..piitkä............
Riippuu mitä odottaa................................................................................................................................................
- -.
Niin, jos odotat jotain mitä ei ole olemassakaan niin turhaahan se silloin on.
- ja vist
hyvää kannattaa odottaa vaikka maailman tappiin !!!
- Tyhmyydestä sakoteta
Ota selvää ja keskustele, jos et saa selvää, niin unohda
- Ja eiku panoksi
Ainakin 15 vuotta. Hyvää kannattaa odottaa kunnes vapautuu.
- toinen samanlainen(n
en osaa sanoa,mutta en myöskään osaa vielä(kään) luovuttaa.
- suosittelen sulle
Kun on nyt kesä, niin lopeta ihmeessä melko pian että voisit nauttia muusta. Talvella sitten ehdit taas...
- jatkoa....
lasketella...
- suosittelen sulle
jatkoa.... kirjoitti:
lasketella...
Ei kun ikävöidä ja kaipailla. No vois sanoa että lasketellakin...
- tässä ja nyt
Mun elämänfilosofiaan ei nykyään kuulu odottaminen. Elän niin hetkessä kuin mahdollista ja annan asioiden tulla elämääni jos on tullakseen, tai jos ei tule niin ei tule.
- :)
Tässähän olis ideaa. MInäkin taidan kokeilla.
- Päivä kerrallaan
niin mä elän.
- ei koskaan enäää
oon oottanu jo 4 vuotta ja siltä näyttää et saa ootella vielä toiset neljä ei pysty vaan unohtaaa
- 7890
Missä suunnassa asuu henkilö jota noin kauan oot ootellu
- Sun vuoros
Missä suunnassa pitäisi asua,kenestä oot niin kiinnostunut?
- 7890
kunhan kysyin,mietin mikä pistää ihmisen odottamaan niin kauan
- 1390
vantaalla asustaa hän ja kai se toivo laittaa odottamaan,vaikka tuntuu että sekin on jo menny,mut yli ei vaan pääse...
- 1280
Jahas missäs hän asustelee odottamassa.
- En odota
elän vain ja katson mitä elämä tielleni tuo. Hyviä asioita ainakin :)
- Hetki kerrallaan
Sama asenne mullain, en odottele, vaan vastaan otan tuli mitä tuli, aina kun ei vaan voi valita, mitä tulee milloinkin.:))
- 1390
tuskin sillä on mitään väliä että missä vantaalla, kun se oon minä joka odottaa tuskin hän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153