jos oon tienannut 30 000e vuodessa ,niin kuinka lasken loman rahan
loma palkan laskeminen
2
367
Vastaukset
- timber77
rakennus alalla lasketaan lomaraha bruttopalkasta 18,5 %
eli jos tuo 3OOOO euroa on nettopalkka niin lisää siihen kaikki muut mitä työn antaja on maksanut. Eli verokortista katso paljonko on ansio tulot yhteensä ilman vähennyksiä.. eli rakennus liiton tessin mukaan loma raha lasketaan brutto palkasta
sitten kerro summa 0,185 jolloin saat lomarahan suuruuden
tästä summasta joudut vielä vähentämään veroprosenttisi mukaan ennakkopidätyksen
voit tarkistaa väittämäni rakennusliiton toimistosta tosin pyri asioimaan ihan siikarannan toimistolla sillä paikallisissa toimistoissa eivät olee laskutaitoisija eli jos on palkka tositteita mukana niin nämä osaavat ottaa valokopiot eivät muuta. lähettävät paperit henkilölle joka osaa laskea tai jos toimistosta löytyy asian tuntija niin ovat joko lomalla taikka eivät paikalla.- Aina ay
Älä höpise joutavia! Siikarannassa ei ole rakennusliiton toimitsijaa ja muutenkin juttus on kolmen promillen kännissä kirjoitettu. Ansioon tehdään tiettyjä vähennyksiä n. 5% ennen palkan laskua, myöskään sairasajalta ei kerry lomarahaa. Muuten kuten tess. sanoo eli kesälomaraha 14% palkasta ja talviloma 4.5%. Ja lasketaan AINA BRUTTOPALKASTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379