yritän asentaa sitä, mutta ilmoittaa että se on asennettuna. oli alunperin 2011 tässä mutta sitä ei löydy enään edes lisää poista sovelluksista, ei live asennustyökalua eikä muitakaan. eli miten pääsisin eroon noista että saisin uudelleen asennettua. tarkoituksena siis asentaa 2009 mese. käyttis on w7 hp 64
miten asennan messengerin uudelleen?
4
94
Vastaukset
- näin on
se vaan nyt on niin että sitä eikä mitään muitakaan vanhempia mesejä pysty asentamaan w7.
minä tappelin tuon ongelman kanssa jokuaika sitten ja aina ilmoittaa,,,,ei ole yhteensopiva käyttöjärjestelmäsi kanssa,joten tähän uuteen,paskameseen se nyt vaan on totuttava.
lataa se asennustyökalu,se tulee siinä mukana se mese.- wdqergth
no todellakin pystyy 2009 meseä käyttämään, olen aina ennenkin käyttänyt, nyt vaan on uusi tietokone alla ja tässä oli tämä paska 2011 essentials valmiina ja menin poistamaan sen ja se on olevinaan vielä koneella vit**u pitäis saada käyttis asennettua uusiks niin pääsis eroon näistä asus yms. paskoista jotka tuli kylkiäisenä, mutta ongelmana on että en saa boottimaan käyttistä levyltä, levy on bootable ja järjestys on muutettu käynnistymään dvd levyltä ei toimi :(
- heko heh
wdqergth kirjoitti:
no todellakin pystyy 2009 meseä käyttämään, olen aina ennenkin käyttänyt, nyt vaan on uusi tietokone alla ja tässä oli tämä paska 2011 essentials valmiina ja menin poistamaan sen ja se on olevinaan vielä koneella vit**u pitäis saada käyttis asennettua uusiks niin pääsis eroon näistä asus yms. paskoista jotka tuli kylkiäisenä, mutta ongelmana on että en saa boottimaan käyttistä levyltä, levy on bootable ja järjestys on muutettu käynnistymään dvd levyltä ei toimi :(
Taas paukapää teini kiukuttelemassa, voi pikkuista eikö äiskä osaa neuvoa..?
- edelleen näin on
no käytä sit sitä 2009 mesee siinä w7 kun kerran pystyy,vittuuks täällä vingut miten se asennetaan,kai sen tiiät miten kun kerran sitä pystyy käyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770