Petosella

skock

17

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavankansalainenprkl

Se on poliisin mukavampi keskittyä mopojen ja autoilijoiden jahtaamiseen kuin täysin holtittomien huumejengiläisten aisoissa pitämiseen. Tavallista autoilijaa on mukava kyykyttää pikku ylinopeudesta ja mopopoikien mopoja on kiva koeajella kun bensatkin maksaa teini viikkorahoistaan mutta huumehörhöltä saattaa tulla vaikka nyrkki turpaan mikä ei niin kovin kivaa ole.
      Olisi poliisille varmaan mukavampaa ulkoistaa huumehörhön kiinniotto vaikka tavan siviilille ja sitten saada syytettyä siviiliä oikeuden otosta omiin käsiin.

Pistäkää nyt jumalauta nuo saatanan väkivaltarikolliset PYSYVÄSTI pois tavan ihmisten seasta, ne ei kuulu vapaalle jalalle vaarantamaan normaali ihmisten elämää!! Vankilaan tai mielisairaalaan lukkojen taakse vaan, eivätkö ole jo osoittaneet riittävän selvästi etteivät osaa elää asiallisesti vapaalla jalalla!!

• Mitta täynnä mopoja!

Kyl maar "oikeat" rikolliset sais mun puolesta viedä saunan taakse kun eivät vankilaankaan niitä saa, mutta ei se silti tee näistä mopoääliöistä yhtään sen vähemmän vaarallisia. Todennäköisyys sille että ekaluokkalaiseni joutuu huumehörhön hakkaamaksi on kuitenkin miljoonaluokkaa pienempi kuin se, että pitsanaamainen mopoteini ajaa ylitse ylinopeutta, viritetyllä mopolla, jalkakäytävällä. Ja pysssynpauke häiritsee vain hetken, mutta koko yön rääkyvät mopoidioottien revittelyt häiritsevät koko kesän. -----NA!!!

• yks vaan

olen samaa mieltä!

• hgfhfhdfh

Kuka vittu pakottaa asumaan slummissa? Se on tasan ihan sama, kun jos menet pimeällä metsään ja valitat, että miksi ei ole katuvaloja. Jos meno ei miellytä, niin pysykää vittu poissa sieltä petoselta. Niin yksinkertaista se vaan on.

• hghihahe

Etpä ole tainnut slummia oikeesti nähdä! Kierrä vähän maailmaa niin tiedät mitä slummi oikeasti on! Suomessa ei ole vielä MISSÄÄN yhtään oikeasti slummia....se on vain joidenkin korvien välissä.........toivottavasti sen voisi hoitaa pois?

• kylä säälittäää

Niinpä. Sinne vain jotkut joutuu vähän kuin tyhmyyttään. Esim. opiskelija-asuntoalueelle saatetaan pistää joku muualta päin maata tuleva urvelo, joka ei tiedä paikan maineesta mitään. Sääliksi käy näitä nuoria..

• Kyllästyttää...

Sääliksi käytte myös te ihmiset, jotka jaksatte päivästä päivään länkyttää, kuinka paska alue Petonen on. Jos ette siellä itse asu, luulisi teidän olevan onnellisia, eikä jatkuva katkera valitus päällä.

• sdfgdfgfd
        Kyllästyttää... kirjoitti:

Sääliksi käytte myös te ihmiset, jotka jaksatte päivästä päivään länkyttää, kuinka paska alue Petonen on. Jos ette siellä itse asu, luulisi teidän olevan onnellisia, eikä jatkuva katkera valitus päällä.

Mitä länkyttämistä se on jos lehdistä luetaan? Sun pitäs valittaa Iltalehdelle, että eivät uutisoi todellisia tapahtuneita asioita. Fatkta näiden jatkuvien uutisten valossa on, että petonen on kuopion persereikä eikä se siitä miksikään muutu.

• sdrsfgti
        sdfgdfgfd kirjoitti:

Mitä länkyttämistä se on jos lehdistä luetaan? Sun pitäs valittaa Iltalehdelle, että eivät uutisoi todellisia tapahtuneita asioita. Fatkta näiden jatkuvien uutisten valossa on, että petonen on kuopion persereikä eikä se siitä miksikään muutu.

Mikä sulla on? Luetkos vaan mitä toiset parjaajat sanoo vai ootko ihan oikeesti käyny Petosella..et varmaan kun noin kirjoitat. Kannattais ottaa asioista selvää ennenkuin sättii toisia.......

• foobarman
        sdrsfgti kirjoitti:

Mikä sulla on? Luetkos vaan mitä toiset parjaajat sanoo vai ootko ihan oikeesti käyny Petosella..et varmaan kun noin kirjoitat. Kannattais ottaa asioista selvää ennenkuin sättii toisia.......

Imase persettä pallinaama.

• Peton3n

Ai? no mä sit oon varmaa sellanen urvelo :) nimittäin mulle kävin noin, kun aloitin opinnot siellä. Aluksi vähän mietin, että vähän on turhan pitkä matka, koska koulu sijaitsee keskustassa. No joskus menin autolla ja sit enemmän talvella bussilla, muutaman kerran taisin mennä jopa pyörällä. En kyllä havainnut mitään erikoista, tai huonoa asiaa siellä kuitenkaan. Aika hämmentävää kuulla tälläista palautetta. Kertaakaan ei sattunu mitää, kukaan ei tullu puukottaa, haastaa riitaa. Tuskin näin edes spurguja ja muita päivystäjiä. Näin nyt siis omalla kohdallani, kait sit tuurii tai jotain. 0____o

Omasta puolestani voin sanoa, että ihan ok paikka asustella, jopa opiskelijalle. Vaikka toki miinuksina on nyt mainittava edelleen tuo välimatka, jonka takia muutin toisena vuonna keskustaan. Lisäksi minulla OLI pyörä josta katkottiin kaikki vaijerit ja pistettin ajokelvottomaksi. Tämä rikos tehtiin oman talon pyörävarastossa eli kyllä....mukavia naapureita. Eli voihan toki olla että, niitä äpäriä siellä kyllä pyörii kolttosia tekemässä.

Mutta muuten oikein mukava paikka :) suosittelen.

• whobarman
        foobarman kirjoitti:

Imase persettä pallinaama.

Taitaa olla sun aika tarkistaa lääkitys!

• 3289yt3oejtg0orhgjor
        Peton3n kirjoitti:

Ai? no mä sit oon varmaa sellanen urvelo :) nimittäin mulle kävin noin, kun aloitin opinnot siellä. Aluksi vähän mietin, että vähän on turhan pitkä matka, koska koulu sijaitsee keskustassa. No joskus menin autolla ja sit enemmän talvella bussilla, muutaman kerran taisin mennä jopa pyörällä. En kyllä havainnut mitään erikoista, tai huonoa asiaa siellä kuitenkaan. Aika hämmentävää kuulla tälläista palautetta. Kertaakaan ei sattunu mitää, kukaan ei tullu puukottaa, haastaa riitaa. Tuskin näin edes spurguja ja muita päivystäjiä. Näin nyt siis omalla kohdallani, kait sit tuurii tai jotain. 0____o

Omasta puolestani voin sanoa, että ihan ok paikka asustella, jopa opiskelijalle. Vaikka toki miinuksina on nyt mainittava edelleen tuo välimatka, jonka takia muutin toisena vuonna keskustaan. Lisäksi minulla OLI pyörä josta katkottiin kaikki vaijerit ja pistettin ajokelvottomaksi. Tämä rikos tehtiin oman talon pyörävarastossa eli kyllä....mukavia naapureita. Eli voihan toki olla että, niitä äpäriä siellä kyllä pyörii kolttosia tekemässä.

Mutta muuten oikein mukava paikka :) suosittelen.

No oot aika urvelo jos et käsitä joutuneesi kärsimään petoslaisesta toiminnasta edes vaikka pyöräsi hajotettiin. Kunnon ihmiset ei särje toisen omaisuutta.

• illanrauha

No voi herttinen sentään, ootteko edes käyny Petosella? Asun tässä pyöröllä ja ei tämä nyt niin mikään ihmeellisen erikoinen paikka ole!!!!Aika rauhallista on ja puistobulevardi on kivannäköinen nyt kun puut on lehdessä...siistinäkin pitävät ko. alueen...täällä sitä vaan uuteen aamuun herätään ja eletään niinkuin muuallakin iloineen ja suruineen. lakatkaa haukkumasta ja koettakaa mieluummin levittää jotain positiivista sanottavaa tai sitten olkaa hiljaa....

• eiköoomuuta

Ota tikku pois silmästä ja näe että myös muualla esim. keskustassa tapahtuu kaikenlaista..lopeta parjaaminen ja keksi muuta tekemistä!!!!!!!

• R.E. Rankki

Iltapäivälehdet ovat PASKAMEDIOITA.

• Huumeongelma Petosel

Huumeongelma Petosella on räjähtänyt täysin käsistä. Niin että se aiheuttaa ongelmia aivan tavallisille ihmisillekin. On aivan mahdollista joutua vaikka keskelle tulitusta Petosella. Silti jotkut täällä puolustaa Petosta henkeen ja vereen. Miksi Petosen suurista ongelmista pitäisi vaieta? Siellä pyörii paljon tavan kansalaisille vaaraksi olevia ihmisiä PISTE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe