Kuka neuvoisi?

Nuiska

Otin äkkilähdön Sunny Beachille. Lähden ensimmäistä kertaa kaksin tyttäreni kanssa (12 v) ulkomaille. Hotellimme edessä on minijunan pysäkki, paljonko matkustaminen maksaa ja saako lipun hotellista vai junasta? Uskaltaako ravintoloissa syödä salaatteja vai vältämmekö kaikkea tuoretta? Kannattaako ottaa puolihoito? Kaikki tuttuni varoittelevat varkaista, kannattaako ottaa todesta? Uskaltaako rahoja säilyttää huoneessa, lukitussa matkalaukussa vai pitääkö ottaa tallelokero? Auttakaa nyt hölmöä, please!

8

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdz

      possujuna maksaa jotain levan tai kaks. kaikkia rahoja ei kannata säilöä laukussa. pankkiautomaatit toimii hyvin. varkaita on, jos annat tilaisuuden. sama juttu suomessakin. kaikkea voi syödä huoletta, kunhan tilaat aina pihvin täyskypsänä. kannattaa pakata mukaan ripulilääkkeitä, jos vatsa on herkkä.

    • Isä ja kaksi viikari

      Tulin toissapäivänä Sb;ltä kahden 11v:aan poikalapsen kanssa.
      Ajeltiin minijunalla Nessebariin ja taksilla takaisin.Ruoka on hyvää ja edullista .
      Söimme maitohappotapuja ennen matkaa ja matkan aikana.Ette tarvirse välltämättä puolihoitoa , aamupala riittää.Rahat kannoimme mukana. Huoneissa tai respan yhteydessä on myös maksulliset tallelokerot.sama varovaisuus riittää kuin kotosuomessa.Mukavaa lomaa....

    • LomalleLompsis

      Lipun saa ostettua minijunasta.
      Kaikki ovat suositelleet shopska-salaattia, on kuulemma herkullista. Itse ainakin aion käydä käsiksi kaikkeen paitsi majoneesiin.
      Me meinaamme ottaa tallelokeron, toivottavasti sellainen löytyy hotellihuoneesta eikä respasta.
      Viime kesänä olimme all inclusive matkalla Turkissa, tänä kesänä otimme vain aamupalan, Sunny Beachin edullisen hintatason vuoksi.
      Minä olen myös sitä mieltä, että varkaita tuskin sen enempää kuin missään muuallakaan! En ole kuullut kenenkään ystäväpiiristämme joutuneen varkauden tai ryöstön uhriksi.
      Oikein ihanaa lomaa teille ! Täältä lähtee myös äiti lapset (4 ja 10.vee)

    • junailijajunAILIJA

      Minkä hintainen se minijuna oli Nessebariin?

    • krixis

      Nessebaariin pitää käyttää riippuen hotellin sijainnista yhtä ,kahta tai kolmea minijunaa. 2010 yksi lippu maksoi 2008 yksi lippu maksoi 2 levaa aikuinen , Jos lähtö on on Sunny Beachin puolelta jostain Kukkaiskadulta Nessebarin suuntaan niin joutuu käyttämään kahta minijunaa. Hotellin sijaitessa Kukkaiskadulta toiseen suuntaan niin joutuu käyttämään kolmea minijunaa. tämä sillä edellytyksellä ,jos ei halua kävellä .Halvin vaihtoehto on meno bussilla, joka menee päätietä pitkin. Bussit ovat yleensä täpötäysiä.Nessebaria lähinnä olevan minijunan päättäri on Hotelli Kotvan lähellä. Kukkaiskadun läheltä lähtevän minijunan ja Kotvan läheltä lähtevien minijunien välillä joutuu kävelemään muutama sata metriä. (tuli kirjoittettua yhteen pötköön)

      • krixis

        En ollut siellä vuonna 2010 tuli pieni ajatuskatko.


    • Kiitos kattavasta va

      Kiitos kattavasta vastauksesta:)

    • Isä ja pojat.

      Minijuna maksoi aikuiselta 3levaa ja alle 7v. lapsesta.1leva./Yksi matka.
      Eli jos joudut käyttämään Nesseen kahta junaa maksat kaksikertaa.
      Taksi maksoi meiltä 15levaa Nessestä Synnyyn.Bussi maksaa 1leva/hlö.
      Tiedot 6/2011. Ps.Minijuna on mukava kokemus varsinkin helteellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe