sulle voi päästä käsitykseen pelleilystä, mistä ikinä maipuloinnista tai sitten niistä itsestään, mitä niissä lukee, kaksi vaihtoehtoa. Ne on aitoa kuvaa tunteista sua kohtaan, älä edes kuvittele että pelleisin sun kanssa. Ei tämä tänne jää.
Ymmärrän reaktiosi, mä ymmärrän kyllä sua! Enkä kaipaa ketään toista täällä jos sellaisia ajatuksi päähäsi hiipii..
Hyvää yötä, nyt on pakko mennä muille maille jos alkusoittoon sut siellä näkisin, sekään ei riitä, eikä se niin olekkaan, Tämä on riittämätöntä, kunnes asiat muuttuu. Nuku hyvin.
Viesteistäni
26
654
Vastaukset
- kuin myös...
Hyvää yötä. Joskus tuntuu että luet ajatuksia. Edellyttäen että tää nyt mulle. Mutta haluaisin luulla tämän olevan mulle.
- ed.
Mystistä oikeastaan:) Mutta niin tai näin nuku hyvin ja voi hyvin.:)
- ?? ?? ?? ??
Miten kukaan voi saada kuvan pelleilystä jos ei pelleile ?
- .....
Huomenta.
Viestisi luen usein pelkäksi pelleilyksi. En ymmärrä sinua. Miksi et voi kirjoittaa suoraan minulle, niin että tiedän aloituksen olevan sinulta ja juuri minulle.
Aina välillä Oolen harhaillut täällä, joskus vastaillutkin, mutta en roiku.
Hyvää päivää sinulle, toivon. - Mikä idea ?
Tajuat itekin että kaikki näyttää pelleilyltä ja silti kiellät kaiken ? Miksi sitten teet niin ?
- Joko tai
Olet pelleillyt jos olet rakastanut, ikävöinyt, halunnut ketä vain milloin vain.
Kertonut teidän kahden jutut kelle vain.
Jos taas olet ollut yhteydessä oikean ihmisen kanssa oikeasti, et ole pelleillyt.
Niin voi täälläkin tehdä jos vain haluaa. Kaikki on itsestä kiinni.
Tiedät itse kumpaan kohtaan kuulut.
Hänen reaktionsa on myös suoraa seurausta siitä kumpaan kohtaan kuulut. - Sitä se oli ja on
Näytät sen parhaillaankin monessa kohtaa.
Kerroin monta kertaa miltä se tuntui / tuntuu mutta mun sanomisilla ei ollut sulle
merkitystä. Itse sä halusit sitä mitä teit / teet. - Ja edelleen
kehtaat väittää ettet pelleile ?
Jos ei muuta niin rehellisyys olis hyvä asia aina.
Olla sitä toiselle ja olla sitä itselle. - Aitoa kuvaa
tunteista ei koskaan kerrota anonyymein viestein. Tämä ei ole aitoa vaan ihan päinvastaista sontaa.
- Totta toinen puoli
Hyvä kun ymmärrät.
- Olet oikeassa.
Se mitä teet ja miten toimit on raskasta ja julmaa pelleilyä, on ollut sitä koko tämän meidän " yhteisen " ajan, siis monta vuotta. Ja se on tuntunut ja tuntuu pahalta. Mutta sen kertomisella ei ole kuitenkaan koskaan ollut sulle merkitystä koska olet jatkanut samaa leikkiäsi.
Ei oikeaa yhteyttä voi rakentaa niin että tänä yönä kertoo jollekkin että haluan sua,
seuraavana yönä kertoo saman jollekkin toiselle ja kolmannelle kertoo sen kolmantena päivänä. Ei se ole aikuisen ihmisen toimintaa, ainakaan itse en koskaan voisi toimia niin. Omasta mielestäni niitä asioita ei huudeta nettipalstalla vaan ne jutellaan ja puhutaan sitten kun niiden aika on, mutta se ei ole ensimmäinen asia kun koetetaan rakentaa jotakin vaan se tulee sitten vähän
viiveellä. Ja aina kahdenkesken. Jos on tullakseen.
En jaksa enää uskoa siihen oikeaan yhteyteen meidän välillä, me ollaan liian erilaiset tiettyjen juttujen suhteen, mulle tietyt asiat on liian arvokkaita siihen että
niihin sotketaan vieraita ihmisiä ja koetaan kaikki täällä kenen kanssa vaan.
Sulle sillä taas ei ole mitään väliä kenelle puhut mitä.
Näen sen taas täällä viime yön ja tämän päivän kirjoituksista.
Jotenkin tunnen että et oikeesti koskaan halunnutkaan olla mun kanssa yhteydessä. Sulla on ollut siihen kyllä mahdollisuus mutta et ole käyttänyt sitä mahdollisuutta. Kauan sitten mulla oli tapana kirjoittaa sulle niin että tunnistit, molempien nimikirjaimilla mutta yhteenkään sellaiseen viestiin et vastannut.
Enää meidän välillä ei oo oikein mitään yhteyttä, mun viesteihin et koskaan halunnut vastata, rakastat ja haluut jokaista mahdollista kirjoittajaa ja jos kuvittelet jonkun ilkeily - viestin olevan multa, ilkeilet sumeilematta.
Välillä kirjoitat aloituksen tapaisen selittelyn ja jatkat kuitenkin vanhaan malliin.
Ihan niinkuin aina ennenkin.
Sillä oikeella ihmisellä ei ollut sulle koskaan väliä, oikeesti.- Totta on
Oikea yhteys rakennetaan ja rakentuu ihan erilaisin eväin.
Siinä ei ole nettileikeillä osaa eikä arpaa. - kummallista.
Jotkut tuntuvat luulevan, että kaikki nimettömät tunnisteettomat viestit täällä on jonkun yhden tietyn ihmisen kirjoittamia..
- :-O
kummallista. kirjoitti:
Jotkut tuntuvat luulevan, että kaikki nimettömät tunnisteettomat viestit täällä on jonkun yhden tietyn ihmisen kirjoittamia..
Olen ihmetellyt samaa. "Hän vaan leikkii täällä..."
- :((
:-O kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. "Hän vaan leikkii täällä..."
Aika moni tekee juuri niin, valitettavasti.
- :- O
:(( kirjoitti:
Aika moni tekee juuri niin, valitettavasti.
Kaikki nimettömät tunnisteettomat viestit ei ole silti yhdeltä tietyltä ihmiseltä. Aivan sairasta ajatellakin niin.
- ???
:- O kirjoitti:
Kaikki nimettömät tunnisteettomat viestit ei ole silti yhdeltä tietyltä ihmiseltä. Aivan sairasta ajatellakin niin.
Eihän kukaan ole sellaista väittänytkään ?? !!
- .
Ihanko kirjeen kotiin lähetit ja varmasti meni perille.
- Ole sitten myös
sanasi mittainen. Turha tämmösiä tänne muuten on rustata.
- usko näitä..joo
toimittakaa se kirjoitettu lappu ihan suoraan käteen,niin eiköhän mene perille,eikä tarvi arvailla kuka vastaa kenelle ja onko hän kaiken takana.Nämähän ovat purku paikkoja ei keneltään.
- Surullista ja loukka
Että niin monelta karkaa mopo käsistä näillä sivuilla.
- .
Lue aloituksesi uudelleen ja vertaa sitä omaan käytökseesi.
- Ne jotka ovat
jääneet koukkuun nettileikkiin eivät pysty koskaan lopettamaan sitä.
- Ei ..
Ne jotka ovat kirjoitti:
jääneet koukkuun nettileikkiin eivät pysty koskaan lopettamaan sitä.
näköjään.
- CC.
Älä koskaan pelleile kenenkään ihmisen kanssa.
- .ap_
nämä on jo siirtynyt todelliseen elämään. Jatkaa te täällä.
kannattaa lopettaa, suositteln.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938