valkolais naisille!!

mie se vaa :)

moips tällästä kyselen,että värjääteks te kovin usein hiuksianne? kun olen joillakin nähnyt vaikka minkä väristä päätä.entäs vaatetus kuuluuks tuo vaatetus osa valkolaisten kultturia vai onko pukeutumis malleja/muotia otettu myös muualta päin maailmaa olevilta ihmisiltä esim:amerikasta ja sitte viel tämmöstä,et miks niin monella valkolais naisella on lyhyet hiukset aivan samanlaiset kuin miehellä? tykkääks kaikki valkolais miehet poika tukkasista tytöistä? erotellaanko lyhyt hiuksisia valkolais naisia jotenkin? erehtyykö kukaan kuka on kyseessä? tässäpä ois jokunen kysymys. ja kiitos asiallisia vastauksia kypsiltä ihmisiltä. kysymykset oli melko simppeleitä ni ei muuta ku vastausta tulemaan vaan. oikein ihanaa kesää teille immeiset :) ps. ja kysymykset juuri valkolaisille kun näytte niin usea käyvän täällä romani palstoilla kirjoittelemassa ja kyselemässä. eli hyvins uosittu näyttää tää meidän romano palsta olevan.kiva kun kelpaa.hih :D

34

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merilinn

kyllä kelpaa on kiva lueskella,jotkut värjäävät jotkut ei mie en värjää luonnon väri on tummanruskea,kyllä meitä komeitakin suomalaisia on kellä on pitkä tukka;)ja tumma,ketkä eivät värjää,antaa niilä toisila valkolaisila olla lyhyet hiukset:Dei kaikilla oo,miksi teillä jollai kaajeen moisilla mustalaisilla on lyhyt tukka ku pojalla?sama kysymys,ihminen värjää tai leikkaa oman mielesä mukkaa,ja pukeutuminen on jokasella oma,ei oo erikseen valkolaisen pukeutumista.eikä oteta mistään muista maista vaate tyyliä...kaikila oma tyyli.

• miksi oi miksi?

mun mielestä teillä valkolaisilla ei todellakaan ole omaa tyyliä esim et valkolaiset pukeutus kaikki just niiku tääl suomes on yleensä tapana.. vaan matkitte pukeutumistanne hyvinki moni esim:malleja muodin mukaan ja jokaisel saman tyylistä vaateusta ei erotuta massasta millään lailla pelkäättekö erilaisuutta? tai erottua joukosta? jos näin on niin miksi? eikö hävetä matkia jotain jennifer lopezia tai vastaavaa tähteä. vatetukseltaan ja tyyliltään,

• Valkolaisämmä

En värjää tukkaani, se on vaaleanruskea ja aika pitkä. En värjää sitä siksi, kun en jaksa vaivautua, olisi liian rasittavaa olla yhtenään heilumassa väripurkkien kanssa, tai kallista käydä kampaajalla. Tosin valkolaisnaiset värjäävät hiuksiaan paljon nykyisin, melkein jokaisella on värjätty tukka. Tämä varmaan siksi, etteivät ole tyytyväisiä omaan väriinsä. Monet värjäävät välillä tummaksi, välillä vaaleaksi, välillä punaiseksi... Jotkut jopa kirjavaksi, ja tämä on kai vain vaihtelunhalua.

Tukkani on pitkähkö siksi, kun se kasvaa vähän oudosti, eli sojottaa jos johonkin suuntaan. Pitkänä sen paino saa sen asettumaan jokseenkin siedettävän näköisesti, mutta jos olisi lyhyt (lapsena ollut, joten tiedän), se näyttäisi kananpyrstöltä. Muuten minulla varmaan olisikin lyhyt tukka, sillä olishan se helpompi, kun kuivuisi nopeammin pesun jälkeen, eikä lentäisi kovassa tuulessa silmille.

Tietääkseni valkolaismiehet yleensä tunnistavat lyhyttukkaisen naisenkin naiseksi, sillä onhan miehen ja naisen vartaloissa ja kasvoissa sen verran eroavaisuuksia, että ei pelkällä lyhyellä tukalla pysty hämäämään ja erehdyttämään ketään... Kaikki valkolaismiehet eivät tykkää lyhyttukkaisista naisista/tytöistä, vaan olen siinä käsityksessä, että pitkät hiukset miellyttävät enemmän. Toisille miehille hiuksilla taas ei ole väliä, vaan kaikki kelpaa ja ehkä se on se ihminen, joka enemmän merkitsee kuin hiuksensa...

Lyhyt- ja pitkähiuksisia naisia ei erotella mitenkään -he ovat vain naisia, joilla on erilaiset kampaukset.

Minulle taas naisena ei ole mitään väliä sillä, olenko joka ikisen miehen mielestä viehättävä vai en. Ei haittaa, vaikka en olisi kenenkään mielestä viehättävä, sillä tärkeintä minulle on että pystyn sietämään itse itseäni.

Vaatetuskin on varmasti osa valkoisten kulttuuria, ja mallia otetaan amerikasta ja muista maista. Meissä on punkkareita, hevareita, gootteja, hip hoppareita, ja ns. tavallisia... Jokaisella on lupa valita ihan itse millaisia vaatteita pitää, ja haluaako ilmentää ulkoisella olemuksellaan jotain aate- tai musiikkisuuntausta.

Itse olen ns. tavallinen, eikä ulkonäöstäni pysty päättelemään minkäänlaisia kiinnostuksen kohteitani. En kiinnitä paljon huomiota pukeutumiseenikaan, vaan ostan kaiken alennusmyynneistä, en halua maksaa vaatteista älyttömiä summia. Pukeudun myös säiden mukaan, eli sateella pistän jalkaani kumpparit, helteellä on t-paita ja ehkä hame, pakkasilla taas pipo ja toppatakki jne... Minua ei myöskään kiinnosta pätkän vertaa, että olenko tyylikäs tai seksikäs kenenkään mielestä. Minusta on mahtavaa, kun minulla on vapaus valita, millaisia vaatteita haluan pitää.

Itse luen tätä palstaa siksi, kun olen yksinkertaisesti kiinnostunut monenlaisista eri kulttuureista ja ihmisistä. Mielestäni kukaan ei ole parempi tai huonompi -olipa romani, valkolainen, afrikkalainen, aasialainen tai mikä hyvänsä. Kaikissa kansoissa on p*skiaisia ja myös hyviä tyyppejä.

Tiedän kyllä, että tälle palstalle kirjoittelee paljon valkolaisia, ja osa kirjoituksista on hyvin rumaa ja rasistista roskaa. Osa on kuitenkin vain puhdasta kiinnostusta erilaisesta taustasta tulevia ihmisiä kohtaan, vaikka kysymykset ehkä ovatkin tyhmiä ja kummallisia. Ihan samalla tavalla joku maallistunut normi-suomalainen voisi kysellä esim. lestadiolaiselta meikkaamiseen ja pukeutumiseen kuuluvista säännöistä... Ei me kaikki valtaväestöön kuuluvatkaan olla rasisteja ja pahoja ihmisiä, eikä aina tarkoiteta pahaa, jos jotain kummallista kysytään...

En minä ainakaan henkilökohtaisesti pahastu, jos joku eri kulttuurisesta taustasta tuleva henkilö tahtoo tietää miksi minulla on esim. paljon mustia vaatteita. Saa minulta ainakin tulla kyselemään hiuksiin, meikkaamiseen ja vaatetukseen yms. kuuluvia asioita. Vastaan parhaani mukaan, mutta minun vastaukseni eivät ole mitenkään yleispäteviä, sillä valkolaisten kulttuurissa on paljon kaikenlaisia alakulttuureja joista en kovin paljoa tiedä.

En myöskään oleta, että jonkun yhden tietyn romanin mielipiteet olisivat jotenkin yleispäteviä, ja koskisivat kaikkia romaneja. Vaikka ulospäin te näytätte juuri vaatetuksenne perusteella melko yhtenäisiltä, niin varmasti yksilökohtaisia mielipide-eroavaisuuksia löytyy, ja eri perheissä tehdään hieman eri tavalla... Näin ainakin uskoisin, en väitä tietäväni.

• juuefrepofojed..

joo hame voi olla samanlainen,mutta muoti vaihtuu meidän puseroissamme aika ajoin siis mikä on niiku muodissa et on erillaisia ja erin värisiä ja kuvioisia puseroita..haameetkaan eivät ole kaikilla vältämättä samanlaiset kunhan katsoo hieman tarkemmin esim:kankaan ylä osaa kuviointia väriä laatua myöskin kivi nauha erillaista naisilla joka hameessa on.

• kaajeet kirjotti sen

tuo rakli kirjotti sen..nauraaaa no kato rakli on rakli..

• Vaalea Sveitsistä

Lämmintä piisaa, ainakin täällä kaukana Sveitsissä, kuinkas teillä siellä suomessa?

• bimbo red hed

ei värjätä hiuksia mutta tukkaa kylläkin

• sulle sveitsin djuli

lämmintä täällä suomeskin on vaihtelevasi.mitäs sveitsiin näin muuten kuuluu? minkälaista siellä sveitsissä on sen maan kansalaiset. varmasti suuri ero verrattuna suomen kansalaisiin.hyvällä tavalla?

• jeee4rieporjoepe

miks valkolais naisilla on paljon saman tyyppinen varsinki yks sellainen erikoinen kampaus. joka on melkeen joka toisella vastaan tulevalla? erottukaa naiset joukosta uskaltakaa olla naisellisia sus siunakkoo mitä ne miehetki aatteloo jos ei naiseutta ja viehkeyttä oo nais immeisissä olkaa naiset rohkeitaaaaaaaaaaaaa.

• ?

Mitä kampausta tarkoitat, onko se lyhyt vai pitkä, vai millainen?

• nghj

Juu jos ollaa rohkeita ni on huoran leima heti et sillee.

• Asiallisesti teidän

jestas
      en mä värjää mitään
      harmaa fleda liehuu vyötäröllä ihan sellaisenaan.

jestas
      enkä mä vaateta mitenkään
      se on pinnallista ja tarpeetonta
      mä oon nudisti
      mun vaatteet on mun aatteet:
      suonikohjut, selluliitti ja raskausarvet
      se on kuin koru ikään.

jestas
      en mä tiedä mistä se malli on tullu
      oisko aatamilta ja eevalta
      ei niilläkään ollu mitään
      kun haukkasivat omenaa
      niin hakivat viikunanlehden

jestas
      jotkut miehet tosiaan tykkää
      että herkkä niska on näkyvissä
      Nainen tunnetaan usein nimestään
      ei niskastaan
      joten ei välii
      millanen fleda

jestas
      miten on mukavaa olla
      asiallinen ja kypsä ihminen
      voi tulla ihan tavaks

jestas
      kesää vaan

• 888jjkke

höö, eiks nyt kukaan tajunnu että valkolainen kysyi ja toiset valkolaiset vastasi?
        Ekun sitä mä vaan , että oliks ketään romaneita, joita tämä valtaväestön keskustelu kiinnosti?

• brgytrfgd

No sua ainaki näytti kiinostavan!

• inisiät!

sehä näissä valkolais immeisissä varsinki näissä jotka ollut tavalla tai toisella tekemisis romaneiden kans,on se vikana kun luulevat tietävänsä mitä ei oikeesti tiedetäkään.lue vaikka näitä moni palstoja mitens iellä heitetään juttua ja toinen valkolainen yhtyy samaan ja jossakin töppää ai miksi? no kun ei tiedetä mitä puhutaan. se paha vika tai harrausteksestakin menee jo valkolaisten keskudeessa monien. et he luulottelevat ja puhuvat paskaa yleistäen.unohtasen omat tekosensa ja kansakuntansa virheet.noloa hyvin noloa..jotkin lapsoset työntävät nokkansa asioihin jotka heille ei kuulu pitäisi ainenkaan,mutta älkää tummat välittäkö eläkää ja palakaa täysillä ja nauttikaa ku viimeistä päivää:) ylväästi vain eteenpäin kops kops

• nauraa

valkolainen ja valkolainen on teijänkin sakissa vAlkolais kaaleita...me ei oteta itteemme tuolla vALKOLAIS SANALA,JOS HAUKUTTE SILLÄ SUOMALAISIA TAI MUITA !!!!!

• hip hei trallallaa.

ei valkolainen ole haukkuma sana ensinkään.. sinäkin tunnistit itsesi siitä..kertoisitko mikä on valkolais kaaleet? outo käsitys minulle ainenkin kuvailitkohan väärin jonkin eri tarkoituksen tai sanan?

• suomi romanos

anteeksi puheeni,mutta myös romanit ovat suomenkansalaisia siis suomalaisia.he jotka asuvat ja ovat syntyneet suomessa. minun sakissa ei ainenkaan oo valkolais kaaleita(tiedä sitten mitä tuokin tarkoittaa) sen kertokoon itse tämä henkilö joka tuota sananmuotoa käyttikin.pieni opettelu lauseen oikein esittämiseksi olisi paikallaan,jotta muutkin ymmärtäisi sen varsinki se jolle tuo oli tarkoitettu.ei se peruskoulun kertaaminen ja opettelu kirjoittamaan tekisi pahaa monelle teikäläisellekkään.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe