Neulamäki

???mietin muuttoa

Mitä mieltä olette asuinpaikkana lapsiperheelle?
Eikös siihen koulun läheisyyteen ole tulossa joku hullujentalo?

35

10103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

      Muutamaa ongelma-aluetta lukuunottamatta alue on hyvä. Itse viihdyin hyvin.

      • halloooooooo

        Vai muutamaa ongelma-aluetta lukuunottamatta. Eihän siellä ole kuin yksi ongelma-alue, Neulamäki.


      • ,
        halloooooooo kirjoitti:

        Vai muutamaa ongelma-aluetta lukuunottamatta. Eihän siellä ole kuin yksi ongelma-alue, Neulamäki.

        Olen eri mieltä.


      • Anonyymi

        Siellä heiluu yksi mies,joka oikeasti pelottava.


    • neulamäkeläinen

      Olen itse asunut Neulamäessä kohta kuusi vuotta ja pidän seudusta todella paljon! Asun itse lähellä omakotitaloaluetta kerrostalossa, jossa vieressä on myös opiskelija-asuntoja. Minkäänlaista, siis minkäänlaista häiriötä ei ole lähellä ollut. Ihmiset ovat mukavia ja ystävällisiä, on hyvät yhteydet keskustaan ja paljon luontoa lähellä. Suosittelen!
      En tosin tiedä noista kaupungin vuokra-asunnoista, nehän voivat _aina_ olla huomattavasti rauhattomampaa aluetta asua?
      Itse olen viihtynyt!

    • Einomaijakrön

      Riippuu tosiaan enemmän taloyhtiöstä mihin on muuttamassa kuin kaupunginosasta. Itse olen asunut useamman vuoden huonomaineisella Juontotiellä, mutta itse olen viihtynyt tässä opiskelijassa vallan hyvin. Palvelut ja koulu on lähellä ja asuntoonkaan ei naapurien elo kuulu. Piha ei toki lapsiperheelle ole ihanteellinen, mutta näissäkin on vaihtelua. Neulamäen isossa metsässä menee useampi tunti samoillessa ja voi unohtaa asuvansa kaupungissa. Lapsiani en tosiaan ihan joka pihassa tääll haluaisi kasvattaa, enkä jättäisi pyörääni lukitsematta pihaan.

    • Askella

      Neulamäessä on vieläkin kyykäärmeitä, vaikka on asutusta, olkaa metsissä liikkuessa varovaisia.

      • Ahaa vai niin

        Siis niitä kyykäärmeitä siellä ammuskellaankin, mediasta kun saa käsityksen, että jopa ihmisiä..


    • odkoasdfop

      Vielä kun sais ne puliukot hevon kettuun siitä ostarilta kesäisin, että vois ns. tavallisetkin ihmiset istuskella penkeillä ja nauttia olostaan.....mutta ei, pitäähän kaljaveikoillekin tilaa olla.

      • Huolestunut_Kansalainen6

        Puliukot on mukavia


      • Anonyymi

        Joo yks on vissii narkkari,pelottava mies.


    • Viihdytään!

      Neulamäki on hyvä asuinalue.
      Lapsiperheiden suosiossa, ihan hyvät palvelut ja nythän on meneillään myös alueurakka, jossa ehostetaan puistoja, teitä, muuta yleisilmettä yms. ja täytyykin tässä kohtaa sanoa, että Pihkapolun päiväkodin takana oleva uusittu puisto on todella hieno!

      Anteeksi, että mikä hullujentalo? Millainen ihminen on mielestäsi hullu? Joku ali-ihminen vai?
      "Hullut" hoidetaan varmasti jossakin muualla, kuin Neulamäessä.

      Neulamäessä on paljon vuokra-asuntokantaa, josta ihmiset (jotka eivät itse asu Neulamäessä) päättelevät, että saattaa olla rauhatonta.
      No, ne Jaamantien vuokra-asunnot ovat kieltämättä aika surkean näköisiä ja siellä sitä rauhattomuutta taitaa joskus esiintyä, mutta eipä kyllä muuten.

      Noita "hulluja", joita tunnut pelkäävän, taitaa olla joka niemessä ja notkossa. Se hulluksi tuleminen kun ei katso ikää, sukupuolta, koulutustaustaa tai uskontoa.

      • Anonyymi

        Anteeksi normaali lapsiperhe ei kyllä neulamäessä viihdy. Ehkä olettekin tuilla eläviä perheitä ja yksinhuoltajia. Ne varmasti viihtyy kaltaistensa lähellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi normaali lapsiperhe ei kyllä neulamäessä viihdy. Ehkä olettekin tuilla eläviä perheitä ja yksinhuoltajia. Ne varmasti viihtyy kaltaistensa lähellä!

        Haista paska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi normaali lapsiperhe ei kyllä neulamäessä viihdy. Ehkä olettekin tuilla eläviä perheitä ja yksinhuoltajia. Ne varmasti viihtyy kaltaistensa lähellä!

        Niin,Petosen ohella kauheimpia alueita.


    • mimmom

      Oon tykänny Neulamäestä. Meidän piha on enemmälti perheiden asuttamaa, joten rauhallista on.. Ehkä juuri jossain opiskelija-asuntojen pihassa sit on aina sitä actionia

    • Paikallinen asukas

      Eipä ollu tänäänkään pelkoa että ois ostarilla päässyt istuskelemaan, kun kaljaremmi siinä örvelsi....perkele.

    • oiwjegoiejrio

      Missä päin Neulamäkeä on se näköalatorni? En asu alueella eikä ole tullut paljoa liikuttuakaan Neulamäessä, en ole ainakaan summassa ajelemalla sattunut huomaamaan missä se voisi olla. Kameran kanssa voisi joskus käydä katsomassa näkymiä jos vaan onnistuisi löytämään sen ensin :P

    • Pete-70

      Neulamäki on ihan hyvä asuinalue. Rauhallista on ainakin siinä taloyhtiössä jossa minä asun. Ainut miinus Neulamäessä on mielestäni se kun nimensä mukaisesti on koerkean mäen päällä ja jos mielii keskustassa käydä pyörällä niin takaisin tullessa vai tulla vähän hiki, toki keskustaan sitteen pääseekin kesäkelissä fillarilla 10-15 minuutissa.

    • jamorn

      neulamäki on parasta asua

    • bryanpohje

      Neulamäki paras paikka kuopiossa

      • hanki_elämä

        Kuhan id....tti nostaa näitä vatun vanhoja viestejä.. Onko kovinkin hauskaa?


    • hanki_elämä

      Kukahan idiootti nostaa näitä v..tun vanhoja viestejä.

      • Anonyymi

        Minä😂😂


    • Jorenssi

      Karsee slummi pahempi kun favela

    • Viihdyn

      Hyvä ja rauhallinen paikka asua. Hyvät ulkoilumaastot, hyvät kulkuyhteydet. Kohtuu matka keskustaan. Kauniin vihreää. Prisma lähellä.

    • Muuttaja

      Minkälainen paikka asua on Jaamantie 23 Neulamäessä? Onko rauhallista porukkaa? Taitaa olla Nikun asunto jos oikein ymmärsin?

    • jokujokuutelias

      minkälaista on nykyään asua juontotie 3:ssa.

      • Anonyymi

        Erittäin ystävällistä väkeä, meidän asunto on viihtyisä


    • Anonyymi

      Vankikarkuri siellä vapaana.

      • Anonyymi

        MT-potilas pääsi kommentoimaan. Onko hauskaa?


    • Anonyymi

      Eronneita paljon asuu lapsineen.

    • Anonyymi

      Antavia eronneita naisia asuu jälkikasvuineen.

    • Anonyymi

      Välttäkää neulamäkeä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe