Huomasin kummallisen ilmiön kun selailin keskustelu palstoja ja lehden yleisö osastoja. Suurin osa ihmisistä jotka valittavat nuorten mopoilusta, alkoholin käytöstä ja muutenkin haukkuvat kaikkea muuta paitsi itseään ovat nimimerkkien perusteella elämäänsä ja tehtaalla työskentelyyn kyllästyneitä keski-ikäisiä kaljamahoja tai eläkkeellä olevia muoreja joiden nuoruudessa ei oltu kuultukkaan alkoholista, tupakasta tai moposta eikä ainakaan mitään näistä käytetty ! Joten jospa kaikki keskittyisivät omiin asioihinsa ja jättäisivät lainvalvomisen poliisille.
Eläkeläiset ja lomautetut keski-ikäiset !
10
1653
Vastaukset
- MIKA HAUTAKOSKI
VITUN TAUNO78 OLET SAATANALLINEN PUHUT ASIAA
MUTTA HAISTA PASKAT - TAUNO78
PAKKO HAISTAA KUN SIELTÄ PÄIN TUULEE
- hamppuhuuli
Ei taida poliisien aika riittää lainvalvontaan, ei ainakaan liikennelain.
- VEXI SALMI
PIDÄ SINÄKIN SAATANAN HAMPPUHUULI SE TURPA KIINNI!
- Turvat.kiinni
nyt kaikki vittuilijat tällä palstalla pitäkää turvat kiinni
- OlenKuuro
Kukahan täällä puhuu, kuuletko useinkin täällä ääniä, häritseekö se kovasti
- Vittu.perkele
HAISTAKAA PASKAT JA VITUT
- Irma1942
Voi teitä lapsukaisia. Ennen asiat olivat pajon paremmin mutta kun te lapsukaiset juotte keskiolutta ja ajelette mopedeilla paljain päin niin kyllähän se alkaa näkymään. Menkää puusavotalle tai tehtaalle tekemään oikeita töitä niin kyllä teistäkin vielä kelvollisia aikamies poikia tulee
- nyt.on.nyt
No voi Irma kuule, kun ei enää nykyään savottoja ole, eikä siellä tehtaallakaan niitä töitä monellekaan löydy, niin mitäpäs siinä sitten muuta, kun ajellaan mopoilla ja juodaan kaljaa, ja eikä se siihen kaljaan jää.
- Narkar
Mä vedän sitä mihin kuolee
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247