... aihe Pitkäsen omituinen paniikkikirjoitus. Sitä ei saisi kyseenalaistaa missään nimessä.
Kysynkin nyt taas uudestaan toisin sanoin, jotta mitä mieltä sponsorit ovat Pitkäsen kyhäelmästä? Eikö olekin outoa, että Pitkänen pulustaa Hannua ja Hannun tekemisiä turhankin innokkaasti? Eikö olisi luonnollista, että Pitkänen puolustaisi henkeen ja vereen asti ajatelmaa, että sponssorit (hänen päämiehensä) olivat siinä luulossa markkinoidessaan "tuotetta nimeltä WinClub/-Capita", että ko. pulju sijoittaa rahat tuottavaan valuuttakauppaan ja tuotot tulevat nimenomaan valuuttakaupasta.
Tuossa kirjoituksessaanhan Pitkänen tavallaan hylkää päämiehensä ja hyppää Handen kelkkaan.
Jsa mitaan ette voi...
Jo on arka ...
7
108
Vastaukset
- ajatteleva
Etkö Sinä,Ada, jo pitää sitä suutasi kiinni..aina vain herjaa yms. Hannua ja Wincapitaa kohtaa. aina olet o i k e a s s a mielipiteinesi..Nyt nähdään t o t u u s vihdoinkin....tämän asian ovat jo pitkän aikaa tienneet sadat ja tuhannet W incapitalaiset..TOTUUS EI PALA TULESSAKAAN!!! Voisit jättää jo rauhaan Hannun herjauksinesi sekä Pitkäsen,muuten sulle tulee kovat korvaukset kunnianloukkauksista!! Keksi jotain muuta tekemistä itsellesi,mene luontoon,se kummasti rauhoittaa mieltä..Hyvää kesää!!
- arvaa jos et tiedä
Harmittaako?
- ei onnistu
"Tuossa kirjoituksessaanhan Pitkänen tavallaan hylkää päämiehensä ja hyppää Handen kelkkaan."
Pitkänen on todellakin minunkin päämieheni ja lähetin tässä muutama päivä sitten taasen hänelle lisää rahaa, että hän kertoisi edelleen totuuksia ja puolustaisi myöskin Hannua syyttäjien härskiltä vainolta.
Rehellisyys on Pitkäselle kunnia-asia ja sitä arvostamme, että totuus tulee esiin kaikessa voimassaan ja uskomme sen palvelevan sekä Hannua että meitä kaikkia rehellisiä jäseniä.
Yrityksesi Ada lietsoa erimielisyyttä jäsenten ja Hannun välille huvittaa meitä suunnattomasti mm. viimeksi tuossa saunoessa ja grillatessamme yhdessä. :) Vähissä on konstit, silmukka kiristyy!- Ota opiksesi
"Pitkänen on todellakin minunkin päämieheni "
Vaihe #1: opettele mitä tarkoittaa lakitermi "päämies"
Vaihe #2: peitä tyhmyytesi
Vaihe #3: trollaa paremmin - loma alkoi
Ota opiksesi kirjoitti:
"Pitkänen on todellakin minunkin päämieheni "
Vaihe #3: trollaa paremmin"Pitkänen on todellakin minunkin päämieheni "
No kieltämättä vähän pyörähti
Tiedän kyllä, mutta kiire vie veronsa.
Peitä itse omasi huolimattomuusvirheet eivät ole tyhmyyttä
Vaihe #3: trollaa paremmin
Yleensä tuo pukkaa tyypiltä jolla ei itsellä ole koskaan mitään järkevää sanottavaa, kunhan kyttää pilkku- ja kirotusvirheitä. ;)
Hyvää kesää suolimuro, mulla kesäloman ensimmäinen päivä.:)
- sodankäynnintaito
Omituisia ajattelet, Ada-kulta. Puolutusstategian ydin on siinä, että taistellaan joustavasti aina kulloisenkin tilanteen mukaan. "Sotapäällikkö, joka osaa perääntyä vain yhtä tietä, saattaa itsensä tuhoon"/ Sunzin (孫子).
Nyt puolustetaan Hanskia. Seuraavissa raveissa ovat sitten sponssit ovat hätää kärsimässä, puolustetaan siis sponsseja. Ja tämän päälle vielä tulee niitä rikoshyödyn takavarikkojakin, puolustetaan siis heitäkin, joiden rahat ovat vaarassa mennä valtiolle. OTL, varatuomari, puolustusrintaman asiamies Ilkka Pitkäsen tulevaisuus näyttää ruusuiselta. Ilkkis melkein tarjosi minulle mustat kahvit Napapiirin majalla. Kyllä siitä näki, että hyvin menee nyt.
Kun kaikki kivet käännetään, kivenkääntäjä pääsee palkoille. Tämän Pitkis on hokannu jo kaksi vuotta sitten.
Mukava myös kuulla näitä Winkkarien sloganeita: Kaikki kivet käännetään, totuus ei pala tulessakaan, munasta noustaa...
Vielä on kalevan kansalla muistissa vanhat sanat,sananlaskut ja esi-isien lorut.- 9+10
Minulla ei ole mitään hajua asianajajien palkkioista. Paljonko tuommoisesta hommasta voisi netota? Jos edustettavia on vaikka sata, ja sotkuisen talousjutun kiemuroiden kanssa saa hääriä pitkiä päiviä ainakin pari vuotta.
Jos tunnin käyttää puuhaan, joka koskee kahta asiakasta, niin kai siitä voi molemmille laskun lähettää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156