Ryanair kiduttaa vauvojakin

no water boarding

11

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvalla halvalla

pääaisia että pääsee halvalla vaikka vähän pyörryttäisikin. Ihmiset on vaan tyhmiä, siitä se kaikki lähtee.

• osataan meilläkin
      • Rexxox

Ei kuitenkaan riskeerattu kenenkaan terveydella !!!

• aina riski

Ei toki. Osaava kiduttaja hoitaa homman jälkiä jättämättä ja hallitsee myös rääkkäyksen pituuden.

• LOL:DD

ai että finnair tahalteen niitä ois siellä pitäny? lue juttu uudelleen ja kato ittees. et oo ihan järjissäs:DD

• keep hydrated

Tästä huomaamme, että lennolla kannattaa olla aina mukana runsaasti vettä, jotta erikoistilanteessa ei kävisi juuri kerrotunkaltaisesti. Oma moka jos juotavaa ei tajua pitää mukana ja lentoyhtiöllä ei ole sitä antaa/se loppuu erikoistilanteessa.

• Toinen nonno

Vesipulloa ei saa vietyä turvatarkastuksesta läpi.

• TMP-CIA
        Toinen nonno kirjoitti:

Vesipulloa ei saa vietyä turvatarkastuksesta läpi.

Ei tarvi viedä turvatarkastuksesta jos ostaa sen kentältä;)

• miten varautua?

Riittäisikö 5 litran kanisteri? Ai niin, semmoisia ei myydä koneessa, eikä ole kovin hygieenistä täyttää semmoista lentokentän vessassa. Koneessakaan ei ole yleensä mitään ylimääräistä - ei todellakaan litrakaupalla vettä mahdollista ongelmatilannetta varten, koska kaikki ylimääräinen paino kyydissä kuluttaa valtavasti polttoainetta.

• keep hydrated

Ei liioitellakaan tarvitse, kyllä 1 litran vesipullo riittää esim. Euroopan sisäisellä lennolla. Vettä voi ihan ostaa kentiltä turvatarkastuksen jälkeen, jolloin sen pullon voi myös viedä matkustamoon ongelmitta. Polttoaineen kulutukseen näillä matkustajien vesipulloilla ei liene mitään vaikutusta.

• nooh nooh sentään
        keep hydrated kirjoitti:

Ei liioitellakaan tarvitse, kyllä 1 litran vesipullo riittää esim. Euroopan sisäisellä lennolla. Vettä voi ihan ostaa kentiltä turvatarkastuksen jälkeen, jolloin sen pullon voi myös viedä matkustamoon ongelmitta. Polttoaineen kulutukseen näillä matkustajien vesipulloilla ei liene mitään vaikutusta.

Ei mitään vaikutusta?

150 matkustajaa, rakot täynnä olutta ja sitten litran vesi jokaiselle? Se on 300 kiloa eli 4-5 keskipainoisen matkustajan massa. Tottakai jokainen kilo lisää polttoaineen kulutusta.

Ei ikinä - aina - ei mitään - koskaan. Fysiikan lait eivät ala jonkun raja-arvon jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe