Loukkaavaa

Aha.Sinde vm-82

Skitsofrenia ilman valheenpaljastustestistöä on loukkaavaa.
Frustraation, coping-keinon ja defenssin takia.

Skitsofrenia valheenpaljastustestistöllä on psykologinen keksintö, joka on loukkaava.

Skitsofreniasi loukkaa valheenpaljastustestistöin, jotka osoittavat, omistavat ja ohjaavat.

Skitsofrenia ei loukkaa, kun se hillitään silmänosista, joka tarkoittaa ettei ole skitsofreenikoita, jotka loukkaavat psykologialla.

16

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Kaikki äitini tekemä on ja oli loukkaavaa osoitettua, ohjattua ja omistettua toimintaa.

Sen pitää hakea vasta status ulkomailta, kun sellainen neurologisempi olisi jo suositeltavampi, kun olet auktoriteettihakeutunut.

Inise nyt vielä sille:
      "Ei naisille ei saa auktoriteettihakeutua."

Hysteria on loukkaavaa skitsofreniaa, jota et saa käyttää oikeudessa koskaan kapitalismin takia, koska se on ihmiskäsitys. Mitään osoituksia ei saa tehdä? Olitko uskonnollisessa vainossa ja ääntelit sen mukaisesti? Se on seksuaalivainosyyte.

• Eisaada olla:Sinde82

"Nehän kaikki nuoret uhraa siellä sun kotipaikkakunnalla frustraatiossa ihmiskäsityksiinsä." Nyt et ole kapitalisoitunut ja statuksesi on heikko.

• ollaolla:Sinde82
        Eisaada olla:Sinde82 kirjoitti:

"Nehän kaikki nuoret uhraa siellä sun kotipaikkakunnalla frustraatiossa ihmiskäsityksiinsä." Nyt et ole kapitalisoitunut ja statuksesi on heikko.

Frustraatiossa persereikäsi ei ollut tarpeeksi kiinni ja ryhdyit näin riistämään statusta ja asemaa. Persereiälle on hyvä ohjata virikkeitä ja viritteitä, mutta eivät ne pelkotiloja saa olla. Ja siksi on koon hyvä olla prostituoitu jo. Anatomian takia luokitteleminen....

"Kaikki syyttää mua tässä, kaikki syyttävät mua tästä!"
        Ei sä et saa puhua S.N:llä täällä. Eräät sukunimet eivät ole laillisia, että saisit osoittaa ja osoitusta tms. ilman vaitiolovelvollisuuksia.

• Sinde-82
        ollaolla:Sinde82 kirjoitti:

Frustraatiossa persereikäsi ei ollut tarpeeksi kiinni ja ryhdyit näin riistämään statusta ja asemaa. Persereiälle on hyvä ohjata virikkeitä ja viritteitä, mutta eivät ne pelkotiloja saa olla. Ja siksi on koon hyvä olla prostituoitu jo. Anatomian takia luokitteleminen....

"Kaikki syyttää mua tässä, kaikki syyttävät mua tästä!"
        Ei sä et saa puhua S.N:llä täällä. Eräät sukunimet eivät ole laillisia, että saisit osoittaa ja osoitusta tms. ilman vaitiolovelvollisuuksia.

Entä jos puumerkinnöissä on nimivirhe: S.H ja S.P viitaten ikään,näköön, kokoon ja sisimpään?
        Se ei voi edes kasvaa siellä enää, kun sä huudat jotain nimeä radiolla, että puhelinlangat laulaa.
        Entä jos puumerkinnöissä on nomivirhe: S.H ja S.P viitaten ikään,näköön, kokoon ja sisimpään viiitaten
        Hypoteesina:Fiktio-Syöpä

Viitaten ovat yliviivausperusteet ei tarvitse taas mennä sairaalaan, kun on niin inhottavaa, kun se koulutus ei vastaa todellisuutta. Kaikilla ei ole kielteisyyttä koulutukseen ja sen tasoihin eettisillä sukupuoliperusteilla: "Kaikki syyttää mua tästä" Kaikki syyttävät mua tässä!"
        Vastaus:Pidätysmääräys

Koetko pidätysmääräyksen tekemisen ulkopuoliselle ihmiselle tai henkilölle mielenkiintoisena? Mä, vaadin, mä, tahdon, mä, haluan
        Mielestäni koulutustasoon ei saa vedota siten, että seisoo vaarallisessa coping-keinossa koko ajan muille *hyvyys ja päteminen* merkillisenä ihmiskauppana. Ollut ehkä väärin tärkeääkin jo. Miksi teillä on tällainen perhe-sairaalloinen ja perheellisyys-sairas henkilö?

• sinde vm-82
        Sinde-82 kirjoitti:

Entä jos puumerkinnöissä on nimivirhe: S.H ja S.P viitaten ikään,näköön, kokoon ja sisimpään?
        Se ei voi edes kasvaa siellä enää, kun sä huudat jotain nimeä radiolla, että puhelinlangat laulaa.
        Entä jos puumerkinnöissä on nomivirhe: S.H ja S.P viitaten ikään,näköön, kokoon ja sisimpään viiitaten
        Hypoteesina:Fiktio-Syöpä

Viitaten ovat yliviivausperusteet ei tarvitse taas mennä sairaalaan, kun on niin inhottavaa, kun se koulutus ei vastaa todellisuutta. Kaikilla ei ole kielteisyyttä koulutukseen ja sen tasoihin eettisillä sukupuoliperusteilla: "Kaikki syyttää mua tästä" Kaikki syyttävät mua tässä!"
        Vastaus:Pidätysmääräys

Koetko pidätysmääräyksen tekemisen ulkopuoliselle ihmiselle tai henkilölle mielenkiintoisena? Mä, vaadin, mä, tahdon, mä, haluan
        Mielestäni koulutustasoon ei saa vedota siten, että seisoo vaarallisessa coping-keinossa koko ajan muille *hyvyys ja päteminen* merkillisenä ihmiskauppana. Ollut ehkä väärin tärkeääkin jo. Miksi teillä on tällainen perhe-sairaalloinen ja perheellisyys-sairas henkilö?

Hyvyys ja päteminen:
        Miksi kiinnostaa yhtäkkiä taas kysyi S.H.?
        S.H:ta kiinnostaa vain yksi ainoa asia tällä hetkellä: Mikä kääntöpiiri? Ja mikä korskua ja ei ole vaarallinen/on vaarallinen?

Lemmikinsininen ja lemmitty, oletko taas jotenkin pettynyt? Silmien avaaminen on varmasti ollut kielletty lapsipsykoterapian takia, samoin on coping-keinon käyttäminen oikeudessa vastaan, silmien avaaminen ikä, näkö, koko ja sisin coping-keino, mutta se puumerkintä nimikirjaimista.
        SyySeuraus: Tarve

Ymmärräthän korskua ja amorinkaariperusteet? Alustavasti näin keskusteltu. Niin, sitten ei tule niitä perhe ja perheellisyys kääntöpiirejä, jotka ovat vain pelklää uskonto ja uskonnollisuus traumatonta robotti.

• snsnsn-82
        sinde vm-82 kirjoitti:

Hyvyys ja päteminen:
        Miksi kiinnostaa yhtäkkiä taas kysyi S.H.?
        S.H:ta kiinnostaa vain yksi ainoa asia tällä hetkellä: Mikä kääntöpiiri? Ja mikä korskua ja ei ole vaarallinen/on vaarallinen?

Lemmikinsininen ja lemmitty, oletko taas jotenkin pettynyt? Silmien avaaminen on varmasti ollut kielletty lapsipsykoterapian takia, samoin on coping-keinon käyttäminen oikeudessa vastaan, silmien avaaminen ikä, näkö, koko ja sisin coping-keino, mutta se puumerkintä nimikirjaimista.
        SyySeuraus: Tarve

Ymmärräthän korskua ja amorinkaariperusteet? Alustavasti näin keskusteltu. Niin, sitten ei tule niitä perhe ja perheellisyys kääntöpiirejä, jotka ovat vain pelklää uskonto ja uskonnollisuus traumatonta robotti.

normivirheenhoito, kuka edellyttää? Ei kukaan...
        Entä kokonaisuutena normivirheen takia. Ei ole kapitalistisesti hyödytty eikä sensoroitu statusta ja asemaa.

• hyvältä:sinde82
        snsnsn-82 kirjoitti:

normivirheenhoito, kuka edellyttää? Ei kukaan...
        Entä kokonaisuutena normivirheen takia. Ei ole kapitalistisesti hyödytty eikä sensoroitu statusta ja asemaa.

Kaupallistettu jo v. 1983 eikä sitä päätä journalistinen sektori välttämättä. Eikä koskaan itse, vaan kysymyksessä on myös palvelu, jonka doremifasollasido aiheuttaa. Haluat tarkastella turvallisuutta ja fasisimia. Se peruste on kääntöpiiri uskonnosta: "Koska hän ei ole tässä uskossa." ja "Koska he ovat vieraassa."

• S.H./Sinde vm-82
        hyvältä:sinde82 kirjoitti:

Kaupallistettu jo v. 1983 eikä sitä päätä journalistinen sektori välttämättä. Eikä koskaan itse, vaan kysymyksessä on myös palvelu, jonka doremifasollasido aiheuttaa. Haluat tarkastella turvallisuutta ja fasisimia. Se peruste on kääntöpiiri uskonnosta: "Koska hän ei ole tässä uskossa." ja "Koska he ovat vieraassa."

Amnesty on tullut kaupallisena v. 1983 mukaan, mutta on ollut toki myös aiemmin mukana siten, että siitä on asiallisesti kerrottu. Sehän on monen sidosryhmän rahoittaja.

• Ihmiskunta Sinde-82
        S.H./Sinde vm-82 kirjoitti:

Amnesty on tullut kaupallisena v. 1983 mukaan, mutta on ollut toki myös aiemmin mukana siten, että siitä on asiallisesti kerrottu. Sehän on monen sidosryhmän rahoittaja.

Käyttää jopa isoisäänsä oikeudessa vastaan hänen statuksillaan ja armeija-arvoillaan.

"Joo, en ole tajunnut tätä."
        Millaista on elää koko elämä oikeusjutussa esimerkiksi huoltajuusoikeudenkäynnissä ja holhousjutussa? Kysytkö vaativassa työssä tarvittavaa traumarobottia, tiedäthän aakkosiin?

• Sinde vm-82
        Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:

Käyttää jopa isoisäänsä oikeudessa vastaan hänen statuksillaan ja armeija-arvoillaan.

"Joo, en ole tajunnut tätä."
        Millaista on elää koko elämä oikeusjutussa esimerkiksi huoltajuusoikeudenkäynnissä ja holhousjutussa? Kysytkö vaativassa työssä tarvittavaa traumarobottia, tiedäthän aakkosiin?

Myöskään silmien eteen ei tarvitse pyrkiä, mutta yleinen hyvinvointi on sellainen, ettei turvallisuus jälleen pysty vastaamaan tämän tasoiseen turvallisuushakuiseen toimintaan.

• Katso:Sinde-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Myöskään silmien eteen ei tarvitse pyrkiä, mutta yleinen hyvinvointi on sellainen, ettei turvallisuus jälleen pysty vastaamaan tämän tasoiseen turvallisuushakuiseen toimintaan.

Esimerkiksi suunliikeratoja koskevaa, demokraattista alapäätäkoskevaa, esimerkiksi ruokavalioperusteista kalloonperustuvaa, esimerkiksi suurejärjestelmän ja kehon yhteistyöhön ohjautunutta, esimerkiksi kelloin kolhoosiin toimivaa normijärjestelmän mukaista novellijärjestelmän mukaista mediapakettia.

Muun muassa monen psykatrisen osaston toimin. Onko sosionormivirhe jo? Multa on, kuka kysyy, koska se on ammattitaidotonta? En voi antaa periksi juuri nyt... Se on laitonta...
        Mm. monen psykiatrisen osaston toimi. Jatkunut jo melko pitkään, koska et ole roboteissa. Ehdottaisitko ja erottaisitko jo mediapakettia? Potilas ei ole mediapaketti tai kukaan muukaan lapsi... Te olette itse poistaneet häneltä lapset.

"Se häviää sulle, hänellä on taas sellainen homma." Etkö ymmärrä sanaa normi? Kuka sanoi taas? Minä sanon taas....

• Väärä! Sinde -82
        Katso:Sinde-82 kirjoitti:

Esimerkiksi suunliikeratoja koskevaa, demokraattista alapäätäkoskevaa, esimerkiksi ruokavalioperusteista kalloonperustuvaa, esimerkiksi suurejärjestelmän ja kehon yhteistyöhön ohjautunutta, esimerkiksi kelloin kolhoosiin toimivaa normijärjestelmän mukaista novellijärjestelmän mukaista mediapakettia.

Muun muassa monen psykatrisen osaston toimin. Onko sosionormivirhe jo? Multa on, kuka kysyy, koska se on ammattitaidotonta? En voi antaa periksi juuri nyt... Se on laitonta...
        Mm. monen psykiatrisen osaston toimi. Jatkunut jo melko pitkään, koska et ole roboteissa. Ehdottaisitko ja erottaisitko jo mediapakettia? Potilas ei ole mediapaketti tai kukaan muukaan lapsi... Te olette itse poistaneet häneltä lapset.

"Se häviää sulle, hänellä on taas sellainen homma." Etkö ymmärrä sanaa normi? Kuka sanoi taas? Minä sanon taas....

Onhan teillä ollut jo tämä demokraattinen alapää-robotti Combact Disk skitsofrenian hoitoon? Uskonnollisen ahdasmielisyyden takia, koska se on reaaliaikainen hyöty ja voi olla parempi jättää poistamatta. Pyydätkö taas näkökantaa kuolemantuomioon diakonin poika-frustraatioin? Oma-aloitteisuus ja realistinen suuntautuminen ja rentoutuminen ovat eduksi ja kaikki kauhea ja kammottava katoaa heti aikanaan.

Defenssi: Pitää itse huolehtia. Se on vain normi ja nyt teillä hyrskyn myrskyn, kukaan ei halua olla ilman robottia seurassanne.
        Sekä frustraatiossa että copin-keinossa tulevat esiin turvallisuuslähtökohdat, erityisesti frustraatiossa, joskus coping-keino voi helpottaa.
        "traumatisoituneita, ilman traumarobotteja"
        Miksi ihmiskunta jatkaisi tätä?

• sinde vm-82
        Väärä! Sinde -82 kirjoitti:

Onhan teillä ollut jo tämä demokraattinen alapää-robotti Combact Disk skitsofrenian hoitoon? Uskonnollisen ahdasmielisyyden takia, koska se on reaaliaikainen hyöty ja voi olla parempi jättää poistamatta. Pyydätkö taas näkökantaa kuolemantuomioon diakonin poika-frustraatioin? Oma-aloitteisuus ja realistinen suuntautuminen ja rentoutuminen ovat eduksi ja kaikki kauhea ja kammottava katoaa heti aikanaan.

Defenssi: Pitää itse huolehtia. Se on vain normi ja nyt teillä hyrskyn myrskyn, kukaan ei halua olla ilman robottia seurassanne.
        Sekä frustraatiossa että copin-keinossa tulevat esiin turvallisuuslähtökohdat, erityisesti frustraatiossa, joskus coping-keino voi helpottaa.
        "traumatisoituneita, ilman traumarobotteja"
        Miksi ihmiskunta jatkaisi tätä?

vaikka epädemokraattisuuden näkee, robotti ei ilmianna mihinkään, vaan ohjaa suorittamiseen ja yhteiseenhyvään sekä edulliseen ja hyödylliseen yhteistoimintaan.

Alphavile. Forever Young
        "Siis jopa tähän mahdollisuudetko jo?"

Ne muotoutuivat siten, kun kirkko ja seurakunta yrittivät yhä enemmän ja enemmän eriytyä valtiontoiminnasta. He halusivat saada suorittaa omia normejaan ja omia toimiaan esimerkiksi yhteiskunnasta poiketen.
        "Maailmaa ei saa koskaan valmiiksi"
        " Olitko jossakin psykoosissa?"
        Hypoteesi: Mitä asia koskee?
        "Mitä asia koskee taas?" Ihmisyyttä ei tarvitse hoitaa siten.
        Inhimillisyyden riistoa, miksi saisit tehdä sellaista taas?

• S.H./Sinde vm-82
        sinde vm-82 kirjoitti:

vaikka epädemokraattisuuden näkee, robotti ei ilmianna mihinkään, vaan ohjaa suorittamiseen ja yhteiseenhyvään sekä edulliseen ja hyödylliseen yhteistoimintaan.

Alphavile. Forever Young
        "Siis jopa tähän mahdollisuudetko jo?"

Ne muotoutuivat siten, kun kirkko ja seurakunta yrittivät yhä enemmän ja enemmän eriytyä valtiontoiminnasta. He halusivat saada suorittaa omia normejaan ja omia toimiaan esimerkiksi yhteiskunnasta poiketen.
        "Maailmaa ei saa koskaan valmiiksi"
        " Olitko jossakin psykoosissa?"
        Hypoteesi: Mitä asia koskee?
        "Mitä asia koskee taas?" Ihmisyyttä ei tarvitse hoitaa siten.
        Inhimillisyyden riistoa, miksi saisit tehdä sellaista taas?

Esimerkiksi magnetismin käyttö tuntuu olevan liian outo yksityisyyden osa-alueilta ja kannalta. Kallonmuodostumien rauhoittamiseen, hajuaisti ja otsalohko, ikä, näkö, koko ja sisin-perusteet, jäähtyminen, refleksin omaiset tunteet.

"Ei erota vielä kyseisiä asioita, mutta ei kyllä hae töitäkään, koska väkivaltaisuus oli väärin aiheutettu."

Turvallisuushakuisuus, koska meillä on käytössä tällainen yleinen suggestio Äiti Teresa-myytistä, niin ei saa koskea kalloihin. Kapitalismi? Armoton fyysinen ja psyykkinen ei ole ihmisoikeus etkä saa sellaista nimekettä käyttää eli nestehukka pois. Etkö osaa vatten, sockern, cream-papereita? Kuka seurailee tältä lähtökohdalta ja muuntajalla? Mitään seurakuntamuuntajia ei saa käyttää...
        Käytkö frustraatiossa defenssipäissäsi kimppuun, kun hermostut, koska et omaksu amorinkaarta puumerkintöjen takia? Niin ei saa tehdä nenänpyörittelyn takia.

"Itku tulee, koska se on lapsettomuus ja joku nk. turvahulluus. " (kts. kompassi ja hysteerikko)

• Sinde vm-82
        S.H./Sinde vm-82 kirjoitti:

Esimerkiksi magnetismin käyttö tuntuu olevan liian outo yksityisyyden osa-alueilta ja kannalta. Kallonmuodostumien rauhoittamiseen, hajuaisti ja otsalohko, ikä, näkö, koko ja sisin-perusteet, jäähtyminen, refleksin omaiset tunteet.

"Ei erota vielä kyseisiä asioita, mutta ei kyllä hae töitäkään, koska väkivaltaisuus oli väärin aiheutettu."

Turvallisuushakuisuus, koska meillä on käytössä tällainen yleinen suggestio Äiti Teresa-myytistä, niin ei saa koskea kalloihin. Kapitalismi? Armoton fyysinen ja psyykkinen ei ole ihmisoikeus etkä saa sellaista nimekettä käyttää eli nestehukka pois. Etkö osaa vatten, sockern, cream-papereita? Kuka seurailee tältä lähtökohdalta ja muuntajalla? Mitään seurakuntamuuntajia ei saa käyttää...
        Käytkö frustraatiossa defenssipäissäsi kimppuun, kun hermostut, koska et omaksu amorinkaarta puumerkintöjen takia? Niin ei saa tehdä nenänpyörittelyn takia.

"Itku tulee, koska se on lapsettomuus ja joku nk. turvahulluus. " (kts. kompassi ja hysteerikko)

Myrkytystietokeskuksesta saa olla ihan missä huvittaa, mutta joskus on mustalaisia nekin ovat vain ajoittain.

"Ei ymmärrä, liian vaarallista."
        "Ei tule ottaa keskustelun aiheeksi"
        Hypoteesi: Tarpeeton kommentti

Mun mielestä sama kuin talvi, talvi, talvi, sota, sota, sota
        Mun mielestä jotenkin Neiti tai Isä aurinkoinen
        Siis tästä ei tarvitse puhua, mutta jotain turvallista ja yhteistähyvää kuitenkin.
        En ole sairaanhoitaja, mutta homssahtanut voin olla välillä, mutta korjattavissa mielisairaina pitämiesi vallankäytön janojen kanssa, jotka olisivat ehkä kuitenkin inhimillisempiä
        (eivätkä lainkaan rasistisia) kts. Frustraatio & Neuroosi

• Säätäjä:Sinde-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Myrkytystietokeskuksesta saa olla ihan missä huvittaa, mutta joskus on mustalaisia nekin ovat vain ajoittain.

"Ei ymmärrä, liian vaarallista."
        "Ei tule ottaa keskustelun aiheeksi"
        Hypoteesi: Tarpeeton kommentti

Mun mielestä sama kuin talvi, talvi, talvi, sota, sota, sota
        Mun mielestä jotenkin Neiti tai Isä aurinkoinen
        Siis tästä ei tarvitse puhua, mutta jotain turvallista ja yhteistähyvää kuitenkin.
        En ole sairaanhoitaja, mutta homssahtanut voin olla välillä, mutta korjattavissa mielisairaina pitämiesi vallankäytön janojen kanssa, jotka olisivat ehkä kuitenkin inhimillisempiä
        (eivätkä lainkaan rasistisia) kts. Frustraatio & Neuroosi

Etkö muista hypoteesia siitä, kuinka tämän tekee joku muu? Peilautuvassa psykoosissa sairaanhoidossa, saako siihen jostakin apua? Onko kysymys uskonnollisesta uhrista tai uskonnollisesta hyökkäävyydestä? Tarkoitatko vapaudenriistoa?

Joillakin naisilla on RCA-perusteet lähestymiseen, tosin niitä ei haittaa välttämättä olenkaan, vaikka ei lähestykään tai he voivat olla puhumattomia. Heillä on vain yhteinen näkö, Tutankhamonit. Kts. nestehukka

Joku selittää just Joku J:L pihalla, ettei osaa tehdä RCA:ta, kun on niin huumeissa. Mistä te kuvittelette, että nämä tulee? Ihmiskaupallisuudesta, jaa sä et pidäkkään kapitalistisesta äänestä? Miten tämä liittyy uskontoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe