värjäsit hiuksesi :)

katsoin hetken

Olet blondannut hiuksesi näköjään kesäisen vaaleiksi. Hyvältä näyttää, niin kuin sinä aina. Harmi kun en voinut tuotakaan kohteliaisuutta ääneen sanoa, ettei minua ymmärretä väärin. Kaikella tapaa aurinkoista kesää sinulle :):)

22

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhanAitoVäri

No oisit kertonut sitten ees, että kelle viestisi on, ja missä hänet olet nähnyt? Mulla ainakin on ihan oma väri, mutta on sitä ehkä aurinko vaalentanut, kun olen aika paljon ollut ulkona...

• vetyblond

Ah, mut mä huomasin, ettet saanut silmiäsi irti minusta.. Se riittää kohteliaisuudeksi. Ja väärinymmärrys on aina kuulijan korvissa. Elämän voi ottaa kevyemminkin;)

• ei blondi,ei aurinko

Mikset et muka voinut tuota hänelle sanoa. Ainahan naiset kohteliaisuuksista pitävät, varsinkin kauniit naiset ;)

• kiitos kaunis :)

niinpä :)

• honey blond

Millä tavalla sut voi ymmärtää oikein?

• katsoin hetken

Niin että ymmärtää sen kohteliaisuutena, joka se olikin. Eikä niin että "joo, haluaa panna mua". Kohteliaisuus on kohteliaisuus.

• ash blond
        katsoin hetken kirjoitti:

Niin että ymmärtää sen kohteliaisuutena, joka se olikin. Eikä niin että "joo, haluaa panna mua". Kohteliaisuus on kohteliaisuus.

Hetkinen, jos netissä ilmaiset kohteliaisuutesi, ei sillä ole vastaanottajaa, joten tuskin kukaan tuosta päättelee yhtään mitään (ei pitäisi ainakaan)

• so blond
        ash blond kirjoitti:

Hetkinen, jos netissä ilmaiset kohteliaisuutesi, ei sillä ole vastaanottajaa, joten tuskin kukaan tuosta päättelee yhtään mitään (ei pitäisi ainakaan)

Etkö sinä sitten halua "panna" kun tänne kirjoittelet? Vai haluatko pelkän platonisen suhteen? Naiset tunnetusti ottaa kohteliaisuuden kutsuna sänkyyn. Minä ainakin.

• katsoin hetken
        so blond kirjoitti:

Etkö sinä sitten halua "panna" kun tänne kirjoittelet? Vai haluatko pelkän platonisen suhteen? Naiset tunnetusti ottaa kohteliaisuuden kutsuna sänkyyn. Minä ainakin.

Hassua kirjoitusta. Sillä kohteliaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä minä haluan tai en halua. Kai sitä voi kauniisti sanoa ilman että se automaattisesti olisi joku verhoiltu parittelukutsu. Näin ainakin minä ajattelen. Mutta jokainen tavallaan.

• so blond

Hassua kirjoitusta. Sillä kohteliaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä minä haluan tai en halua. Kai sitä voi kauniisti sanoa ilman että se automaattisesti olisi joku verhoiltu parittelukutsu. Näin ainakin minä ajattelen. Mutta jokainen tavallaan.

Kaikki naisen ja miehen välinen kommunikaatio liittyy tavalla tai toisella seksiin. Tuskin haluat tuon naisen kanssa kuitenkaan leivontaohjeita vaihdella? "Sun pullas kohoo paremmin ku mun, käytätkö kuivahiivaa" Just.

• katsoin hetken
        so blond kirjoitti:

Kaikki naisen ja miehen välinen kommunikaatio liittyy tavalla tai toisella seksiin. Tuskin haluat tuon naisen kanssa kuitenkaan leivontaohjeita vaihdella? "Sun pullas kohoo paremmin ku mun, käytätkö kuivahiivaa" Just.

Tässä ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa.. a) olet joko hyvin nuori ja lapsellinen tai b) hieman kokeneempi, katkera ja kyyninen. KAIKKI miehen ja naisen välinen kommunikaatio ei perustu seksiin. Tai sitten ajankuluksesi trollaat.

• Kommunikaattori.

Tässä ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa.. a) olet joko hyvin nuori ja lapsellinen tai b) hieman kokeneempi, katkera ja kyyninen. KAIKKI miehen ja naisen välinen kommunikaatio ei perustu seksiin. Tai sitten ajankuluksesi trollaat.

Kenen tämä sitten pitäisi ymmärtää kohteliaisuutena - jokaisen, joka on vaalentanut hiuksiaan ennen kesää?

• katsoin hetken
        Kommunikaattori. kirjoitti:

Kenen tämä sitten pitäisi ymmärtää kohteliaisuutena - jokaisen, joka on vaalentanut hiuksiaan ennen kesää?

Kirjoitin vain tänne kun en voinut sanoa. Eipä tuo keneltäkään mitään ole poiskaan. Enkä sitä paitsi ole sanonut missään vaiheessa että ko. nainen olisi se väärinymmärtäjä. Muita tarkoitin. Ironista sinänsä että tämä nainen olisi varmasti tajunnut että tarkoitin todella kohteliaisuutena. Tietää etten ole perässään.

• so blond
        Kommunikaattori. kirjoitti:

Molemmat arvaukset väärin. Olen vain iloinen leipurityttö;). Ja edelleen sitä mieltä, että seksi on se, mikä ihmistä liikuttaa. Älä käsitä seksiä pelkkänä suoritettavana toimenpiteenä, se on paljon muutakin. Se on toisen hyväksyntää, arvostusta, kaipuuta toisen ihmisen lähelle, itsensä asettamista toisen armoille, flirttailua, naurua ja ennenkaikkea jotain, mikä piristää tätä muuten niin ahtaisiin raameihin asetettua käsitystä vuorovaikutuksesta. Taidat itse olla kovin nuori, estoinen tai muuten vain vähemmän syvällinen kun et käsitä kokonaisuutta vai mitä?

• Kmmunikaattori.

Kirjoitin vain tänne kun en voinut sanoa. Eipä tuo keneltäkään mitään ole poiskaan. Enkä sitä paitsi ole sanonut missään vaiheessa että ko. nainen olisi se väärinymmärtäjä. Muita tarkoitin. Ironista sinänsä että tämä nainen olisi varmasti tajunnut että tarkoitin todella kohteliaisuutena. Tietää etten ole perässään.

Miksi kirjoitat hänelle tällaisen kokonaisen avauksen tänne, jos kiellät ihailevasi tai välittäväsi hänestä erityisellä tavalla?

• katsoin hetken
        Kmmunikaattori. kirjoitti:

Miksi kirjoitat hänelle tällaisen kokonaisen avauksen tänne, jos kiellät ihailevasi tai välittäväsi hänestä erityisellä tavalla?

Missä kiellän välittäväni? Välitän, mutten yritä pöksyihin.

• kommmunikaattori.

Missä kiellän välittäväni? Välitän, mutten yritä pöksyihin.

Et yritä pöksyihin hyvä, mutta etkö halua rakastaa häntä?

• katsoin hetken
        so blond kirjoitti:

Molemmat arvaukset väärin. Olen vain iloinen leipurityttö;). Ja edelleen sitä mieltä, että seksi on se, mikä ihmistä liikuttaa. Älä käsitä seksiä pelkkänä suoritettavana toimenpiteenä, se on paljon muutakin. Se on toisen hyväksyntää, arvostusta, kaipuuta toisen ihmisen lähelle, itsensä asettamista toisen armoille, flirttailua, naurua ja ennenkaikkea jotain, mikä piristää tätä muuten niin ahtaisiin raameihin asetettua käsitystä vuorovaikutuksesta. Taidat itse olla kovin nuori, estoinen tai muuten vain vähemmän syvällinen kun et käsitä kokonaisuutta vai mitä?

Ole sinä vain iloinen. Minäkin olen. Mistä tempaisit tuon että seksi olisi mielestäni vain toimenpide? Se mitä minä tarkoitan, on: mies ja nainen voivat olla kanssakäymisessä aivan hyvin ilman että pitää olla flirttiä ilmassa, ilman että seksuaalinen jännite on käsinkosketeltavaa. Huom, voi olla. Usein nämä on kyllä ilmassa.. Mutta siis, en jaksa jankata. Älä yleistä kun maailma taitaa olla sinulle vielä kovin kokematon ;)

• katsoin hetken
        kommmunikaattori. kirjoitti:

Et yritä pöksyihin hyvä, mutta etkö halua rakastaa häntä?

Ei ehtinyt syventyä rakkaudeksi. Ehdin kyllä rakastua.

• yksi blondannut

Minne päin tämä menee?

• nainen====

Eipäs puhuta palturia myyntipäällikkö, jätetääs firman nimi vielä mainitsematta...
      Mä en ole vaalentanut hiuksiani.
      Soo,soo,ei saa valehdella mies.
      Katse voi olla kyllä muutakin kuin,että haluaa sänkyyn tai että onpa hyvännäköinen.
      Sinä luulet,että on vain 2 vaihtoehtoa, muttä nämä menivät nyt aivan pieleen.
      Ei pidä luulla,että tietää toisen ajatukset.

• blondit vain mieless

Mullahan on jo vuosia ollut blondi tukka. Täytyisihän sinun se muistaa, kun päivittäin törmäillään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      172
      13225
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      157
      5481
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4880
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2818
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2012
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      116
      1751
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      369
      1671
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      111
      1556
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1495
    Aihe