tuli mieleen...

arvailen

Sulla taitaa olla todella harhainen kuva musta. Kun ei me koskaan ehditty kunnolla tutustumaan...

23

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

mulla ainakin on tosi harhainen kuva kaikista palstalle kirjoittelevista.. ;-P

• ....

Sama täällä, monesta en tiedä edes ulkonäköä

• Mitäpä muuta

jos ei olla tutustuttu. Millaiseksi arvelet sen kuvan ? Mistä hänelle on sitten tullut
      juuri sellainen kuva mitä itse ajattelet ?

• Ehkä. Ehkä ei,

mutta oikeesti, ei sillä ole mulle enää suurta merkitystä.

• ei mitään väliii

Se on yks hailee mitä joku jostakin kuvittelee. Mulla ei ole tarvetta tutustua enään kehenkään täällä tai missään muuallakaan. Eikä kukaan edes haluais muhun tutustua :)

• Kai hänellä on

juuri sellainen kuva sinusta mitä olet itse antanut ?!

• Ei ehditty ... ?

Aikaahan on kyllä ollut mutta sua ei oo koskaan se kiinnostanut. Tää muu on
      ollut tärkeempää. Niin se oikeesti meni.

• Miksi ?

Miksi hänellä on todella harhainen kuva sinusta ? Miten niin on päässyt käymään ?

• Tosi utuinen kuva

Joo, niin onkiin, jos oikein viittin edes alkaa kuvittelemaan, millainen olet =aloittaja, kun en voi tietää yhtään, millainen olet livessä face to face jne.

:DJa kun ei edes kunnolla ehditty tutustumaan, sekin tässä sotkee vielä:D

• Ei saa selvää.

Millainen kuva sinulla hänestä ,onko se yhtään selkeempi

Noinpa minäkin eräästä miehestä ajattelen. Ehkä mullakin on hieman väärä kuva hänestä, nyt harmittaa ettei tutustuttu kunnolla. Kyllähän me joskus nähdään, mutta ei varmaan koskaan enää tutustuta enempää. Tunteet on tallessa. :)

• *****(mies)

Samoin ajattelen eräästä ***** naisesta joka asuu samassa kaupungissa pk-seudulla. Tuli vääränlainen kuva hänestä ja taisin antaa itsestänikin hieman vääränlaisen kuvan. Emme ehtineet tutustua kunnolla ja sitten tapahtui kaikenlaista mikä sotki kuviot.Kenties joskus vielä nähdään, mutta tuskimpa sen enempää tapahtuu? Tunteet ovat edelleenkin olemassa =)

• hmm...perhonen

perhosella... kuuvaaa...

• kuuvaaa?

kuuvaaa?

• Jos olet hän

Sähän et ite koskaan halunnu oikeesti tutustua ja ei johtunu todellakaan siitä ettei oltas ehditty tutustumaan. Oli todella sun tahdostas kiinni.

• on kyllä

Aika hyvin arvattu ;)

• heippa vaan

Ei ole lainkaan harhainen, olet vain "höpö höpö". Siinä kaikki, noin hyvin tunnen.

• ---M----

Vähemmästin tulee hämärä mielikuva, jos hoet kokoajan miten kaunis ja kiihottava olen, ja halut tietää mun mitat ja kuppikoot. Olin tyhmä, kun kerroin ne sulle!!!

• m

Uteliaat on karmaisevia.

• ap.

Hän jäi vähän mysteeriksi.
      Olisi kiva kyllä tietää mitä hän ajatteli...jotain aivan varmasti :D

• utelias olen (m)

Ajatteli mistä? Vai sinusta yleisesti?

• Piikikäs...

Ai kuka? Palstalla voi olla aika monta häntä. Mysteerinen on myös aloitus:)

• joku harhainen

Kerro minne päin tämä menee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe