Ensimmäsitä kerttaa asuntokauppoja suunnittelemassa ja asuntoa myy itse omistaja, välittäjää ei ole.
Sainkin jo tuossa alempana asiallisa hvyä vastauksia, joista on asiassa apua.
Mutta vielä mietityttää, miten tarjous pitäisi muotoilla, jos teen tarjouksen velattomaan hintaan? Taloa on remontoitu, joten yhtiövelka on aika suuri ja meillä onkin takoitus myös maksaa pois myöhemmin. Tarkkaa yhtiövelan tämähetkistä suuruutta, saati sitten luovutushetken (syksyllä.) tilannettahan en voi tietää. Keväisessä isännöitsijän todistuksessa tilanne on ilmoitettu 31.12.2010 mukaisena.
Riittääkö jos tarjouksessa lukee tarjotaan xxxx euroa velattomaan hintaan vai pitääkö tuo myyntihinta myös jollakin tapaa huomioida?
Haluaisin muotoilla tarjouksen teknisesti oikein ja näyttämättä
tietämättömältä hölmöltä :) sekä joutumatta maksamaan turhaan mitään ylimääräistä tietenkin.
Kiitos etukäteeen kaikista asiallisista vastauksisita!
Miten muotoilla ostotarjous vh/mh?
ensiasunto
2
315
Vastaukset
Tarjous tehdään aina(!) myyntihinnasta, se velkaosuus tulee sitten "lisäbonuksena".
- ensiasunto
Mitä kautta tuon tämänhetkisen velkaosuuden sitten saisin selville? Itse tietenkin ajattelen sitä velatonta hintaa, koska tarkoitus on ottaa lainaa koko summa ja maksaa se velkaosuus pois heti kun mahdollista. Näin on myös pankin kanssa alustavasti sovittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891