Voiko elämä tästä viellä pahemmaksi mennä?
Löysin ihanan vl-iehen joka ei siskolleni alunperin kelvannut. Aloitin suhteen ja siskoni "kävi kiinni mieheeni" alkoi flirtti ja feikki loukkaantuminen. Mieheni oli niin sokea että ei nähnyt sitä,että siskoni vikittelee häntä, syytti minua mustasukkaiseksi vaikka tiedän millainen siskoni oikeasti on.
Vl-siskoni ei loukkaannu niin helposti, jos sanon hänelle jotain kun ollaan kahden, mutta kun ollaan kolmestaan samassa huoneessa hän "loukkaantuu sanoistani" kun mieheni on läsnä. Jolloin minä saan pahan sekä mustis leiman otsaani. Jolloin itselleni tulee siitä kurja olo, että en voi puollustaa suhdettani.
Kun selitin asian vl-miehelleni, hän oli vain että onko siskoni kiinnostunut/ihastunut häneen? Jolloin myönsin että niin se asia varmaan on. Monien henkisten taistelujeni/itkujeni jälkeen siskoni myönsi vikitelleensä miestäni oikein kunnolla. Aiheutettu mustasukkaisuus on kamalaa!
Vl-mieheni vakuuttelee että rakastaa minua, siksi hän valitsi sisarista minut, vaikka silloion tällöin tykkääkin rakastella siskoni kanssa. Olen taistellut tämän suhteen puolesta niin kauan, että en tiedä jaksanko tulevaisuudessa jatkaa yhä eteen päin. Panokset kun kovenevat...
Nyt on alkanut lääppiminen, ja vaikka mitä sanoisin kuulostan mustikselta vaikka en ole sairaanloinen mustis.
En lue hänen tx.- tai muita viestejä/kirjeitä yms. en kiellä menemästä ulos muiden kanssa, en kiellä häntä katsomasta muita naisia (niitä kun katsellaan yhdessä :) ), hänellä saa olla naisia kavereina, sillä minullakin on mies puoliset kaverini. Hän saa olla samassa huoneessa flirtti povipommi siskoni kanssa juttelemassa/koneella. Kiellän häneltä vain kaveri pusut sillä hän on kieltänyt ne minulta. Mutta muuten saamme mennä ja tulla. En halua olla mustasukkainen! Mutta en halua että siskoni vikittelee miestäni! :(
Lääppiminen ei näytä häiritsevän miestäni, mutta minua se loukkaa ja olen sanonut siitä mussulleni, ja hän ihmettelee yhä siskoni käytöstä. Ja ei huomaa milloin häntä lääpitään, sillä se tapahtuu aina niin ovelasti, että sivullisena ja ulkopuolisena sen helposti kyllä huomaa.
Panokset silti kovenee. Itselläni ei ole suurta rintavarustusta mutta kauniimmat kuitenkin mitä siskollani, ainakin minun mielestäni. Siskoni on ottanut nyt toisen laiset aseet käyttön, hän melkein päästää rintansa vapaaksi liiveistään, melkein kuin lautaselle ne laittaisi. Olen huomauttanut asiasta monet kerrat siskolleni. Hän on vain tokaissut että: OHO???!! Kun mieheni on ollut läsnä.
Eikä tehnyt asialle mitään. Joten olen ryhtynyt itse nostelemaan hänen paitaansa sitten niin ylös että näyttää edes vähän säädyllisemmältä eikä miltään korurasialta. Ja nyt siskoni on alkanut suuttua siitäkin.
Nyt siskoni tahtoisi samoihin piireihin missä minun mieheni liikkuu, vaikka pitkään aikaan hän ei ole asiasta maininnut. Sanoi minulle, että kun minä olisin paikalla niin hänkin olisi. Mutta ystävälleni hän sanoi että menisi, mutta kun minä en halua hänen menevän. Hän kun haluaa nähdä ystävääni enemmän ja minun ehkä almost anoppiani... Miksi juuri nyt? Ja miksi muutenkaan??!!
Hän sai ystäväni epäilemään jopa että valehtelenko minä hänelle :(, ja se sattui todella pahasti. Sillä olen niin huono velehtelija että en valehtele, sillä sen huomaa niin helposti ja etenkään minua satuttavista asioista.
Siskoni vikittelee
11
528
Vastaukset
- h78g7g
Ei! Ei! Ei! Ei! Ei! Sinun on vain pakko hyväksyä tilanne sellaisena kun se on. Se on Jumalan tahto. Vain rukoileminen voi auttaa... ehkä.
- Mitä ihmettä.
h78g7g :lle: KASVA AIKUISEKSI.
- Jo tokkiinsa
>Voiko elämä tästä viellä pahemmaksi mennä?
Voi toki, sinusta voi tulla vanhoillislestadiolainen. - lestoista kärsinyt
Sun pitää joka päivä antaa synnit anteeksi vl-poikaystävällesi ja sisarellesi.
Eikä niitä anteeksi annettuja syntejä saa enää muistella!
Muista se!
Ps. en uskaltaisi ruveta suhteeseen minkäänsortin kiihkouskovaisen kanssa. Eihän niistä kiihkouskiksista tiedä, milloin tulevat synnintuntoon jostain minun kanssani vehtaamisesta. Vetäisevät lekalla mua otsaan yön pimeänä tuntina. kun onnellisena ihanasta rakastelustamme koisin vieressänsä. - glölösfö
Onko tää totta? :D:D:D:D siis onko nämä ihmiset täällä todellakin sitä mieltä, että kun tuo siskosi tissit tiskillä heruuttelee miehellesi ja hipelöi sitä niin sanotaan vain JUMALAN TERVE ja kaikki on taas normaalisti? TÄysin naurettavaa, ja kyllä me EI-uskovaiset nauraisimme makeasti tuollaiselle käytännölle. Hehehehe. Mitäpä jos nyt vain sanoisit siskollesi, että mies on sinun eikä hänen. Käske pitämään näpit erossa.
- tuskin sekään
Siinä ei auta kuin rukoileminen tai oikeammin rakoileminen.
- Pahin vaihtoehto
Kaikkein pahin vaihtoehto = olla HULLUN vl-herätysliikkeen jäsen.
- Oh Hoh
Kommenteista päätellen jotkut näyttävät ottaneen avauksen tosissaan. Hieman kritiikkiä siihen lukemiseen voisi auttaa...
- JooJooJouko
- Pakana66
Joopa joo taas yksi kopioitu kirjoitus ihan eri suomi24 keskustelupalstalta. Lisätty vaan vl- merkinnät.
Tässä niinkuin muissakin kopioinnissa joita näkyy täällä olevan, kertoo kuinka ihmisillä on faktat vähissä.
Sääliksi käy tuotakin henkilöä joka kopioinnut yllä olevan kirjoituksen.
Taitaa luulua Melperin leiriin??? vai mitä melperi.
Rikollista toimintaa en hyväksy missään muodossa ja sillä sipuli.
Tää palsta alkaa olla kopio toiselta osiolta josa ihmiset kirjoittaa ihan oikeista huolista. - Ota siskosi
kanssa elämäntehtäväksi pitää se mies tyytyväisenä. Hyvästä miehestä riittää kyllä kahdellekin naiselle, mutta ei oikein useammalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928