KIA CEED YLI 3 VUOTTA, EI ONGELMIA JA EDULLISESTI!

Ceedillä jatkossakin

Huoltokustannuskset tähän mennessä ovat kolmesta huollosta yhteensä 857€. Lisäksi olen hankkinut 2 ajovalopolttimoa 10€. Mitään ei ole korjattu.

Kun aiemmin omistin EU-merrkejä, niin tyypillinen huolto/korjaus maksoi aina kerrasta 600-700€.

Edullista ja laadukasta on Ceedillä autoilu.

14

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ceedillä jatkossakin

Niin ja pitkää 7 vuoden takuuta en ole tarvinnut vielä ollenkaan.

• CEED 07

Meikäläisellä ollut ceedi yli 4 vuotta , takuuta tarvinnu
        yhden kerran.
        Viime huollossa koiranluu eteen kuskin puoli.

• VvvVVvvVvhhhhhhh

Pari vuotta eikä edes lamppua ole vaihdettu.Huoltoihin mennyt reilut 400 euroa.Ceed kysymyksessä.

• Nas sir

Hyvin toiminut.Hyvä hinta ja laatu suhde, ehkä paras.

• Oma apu paras apu

Onpas ollut kallista "valohoitoa" ne huollot, joissa ei loppujen lopuksi tehdä
        muuta kun korkeintaan öljynvaihto, muut jutut voi itsekin tarkistaa ja tarvitta-
        essa vaihtaa kuten nesteet ilma/raitisilma suodattimet ja tarkistaa ilman-
        paineet renkaista myös vararenkaasta jne.

• Autoileva___---
        Oma apu paras apu kirjoitti:

Onpas ollut kallista "valohoitoa" ne huollot, joissa ei loppujen lopuksi tehdä
        muuta kun korkeintaan öljynvaihto, muut jutut voi itsekin tarkistaa ja tarvitta-
        essa vaihtaa kuten nesteet ilma/raitisilma suodattimet ja tarkistaa ilman-
        paineet renkaista myös vararenkaasta jne.

Joo, ja kun itse teet, niin sitten ei tartte mennä takuuseen kyselemään, että vaihdettaisko sitä taikka tätä....nuo kerrotut hinnat on hyvinkin kohtuullisia tämän päivän huoltohintoihin verrattuna.....

• ja takuu toimii
        Autoileva___--- kirjoitti:

Joo, ja kun itse teet, niin sitten ei tartte mennä takuuseen kyselemään, että vaihdettaisko sitä taikka tätä....nuo kerrotut hinnat on hyvinkin kohtuullisia tämän päivän huoltohintoihin verrattuna.....

Joo joo mut voihan sitä käyttää muuallakin kuin deltassa.
        Muualla ei tarvii maksaa ylimääräistä"takuusta".
        Sen takiahan se takuu on jotta asiakas maksaa ylimääräistä noissa merkkihuolloissa.

• justiinsajustiina
        ja takuu toimii kirjoitti:

Joo joo mut voihan sitä käyttää muuallakin kuin deltassa.
        Muualla ei tarvii maksaa ylimääräistä"takuusta".
        Sen takiahan se takuu on jotta asiakas maksaa ylimääräistä noissa merkkihuolloissa.

Ja volkkarissa ei tarvitse maksaa ylimääräistä takuusta. Riittää kun lisäilee 4L longlifeä vaihtovälillä ja maksaa remontit itse kaksi vuotiaaseen autoon ;)

• Mannhein Hiki

Mul on 6v focus 2,0 145hv. Ei vikoja, ite huoltaen huoltokulut ehkes 5x60e elikkäs 200e pyöreesti tulpat 60tkm. Takuuta ei ole, mutta ei ole tarvinnutkaan. Ajovaloja ei ole toistaiseksi mennyt yhtäkään. Eihän tää tänne kuulu, mut ei kuulu euroautojen haukkuminenkaan:)

• Mannheim Hiki

Typo, 300e piti laittaa.

• J.Uskali
        Mannheim Hiki kirjoitti:

Typo, 300e piti laittaa.

Jos takuuaika ei enää ole voimassa niin ei kannata maksaa maltaita merkki-
        liikkeen huolloista vaan pyrkiä huoltamaan itse niin pitkälle kun kyvyt riittää.
        Tai sitten edes hommata itse tarvittavat osat ja tarvikkeet ja viedä kohtuu-
        hintaiselle korjaamolle vaikka Suomen suurimmalle yksityiselle Pärnäiselle.

• mzxswe

En ole itse huoltanut autoa kymmeneen vuoteen enkä huolla. Ovat työstä palkkansa ansainneet, niin minäkin saan omasta työstä. On ollut romuja nuoruudessa riittämiin että naama ja kädet aina p......a, enään ei tarvi. Eipä autotkaan ole enään saksalaisia, onneksi saa itse valita. Ne on lähinnä sakujen ajajat joilla "halpa kotjaamo" tai rassaa itse. Viemäritkin meidän talossa osaa joku korjata paremmin, joten tehkööt, toki maksan siitäkin ettei itse tarvitse. Näin on.

• rieno el reino
        mzxswe kirjoitti:

En ole itse huoltanut autoa kymmeneen vuoteen enkä huolla. Ovat työstä palkkansa ansainneet, niin minäkin saan omasta työstä. On ollut romuja nuoruudessa riittämiin että naama ja kädet aina p......a, enään ei tarvi. Eipä autotkaan ole enään saksalaisia, onneksi saa itse valita. Ne on lähinnä sakujen ajajat joilla "halpa kotjaamo" tai rassaa itse. Viemäritkin meidän talossa osaa joku korjata paremmin, joten tehkööt, toki maksan siitäkin ettei itse tarvitse. Näin on.

Kyllähän tuo Ceed on osoittautunut pomminvarmaksi peliksi. Ei ongelmia ja huomattavasti Corollaa parempi ajettava.

• ToHyKi

Juuri siksi vaihdoin Toyotasta ensin Hyundaihin ja sitten Kiaan.Tyytyävinen olen ollut.Ei mitään ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1566
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      92
      1475
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      196
      935
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      787
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      750
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      741
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      714
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60