Aion karata yksin

mind sa ei saa

Ihan vaan 3-7 päiväksi.. ku en voi olla täällä. En jaksa nähä samoja naamoja ja samaa paikkaa, mun pitää mennä jonnekki miettimään mua, mun nykyhetkee ja tulevaisuutta. Pidän kännykkää äänettömällä tai kiinni, voin ehkä kerran päivässä puhua jollekkin. Sanon vaikka että olin kaverilla öitä tai jotain. Mul ei oikeen ois varaa hotelliin, ni missä nukun? Oisko jossain rannal tai laituril turvallist nukkuu? (=

23

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkaa fiksusti

Kylhän sitä voi ulkona nukkua, mutta oman kokemuksen perusteella sanon, ettei se kannata. Ensinnäkin, ulkona ei ole sänkyjä/patjoja eli joudut nukkumaan kovalla puistonpenkillä tai maassa. Toiseksi, jos nukahtaisikin on todella suuri riski, että joku/jotkut ryöstää sulta kaiken rahan arvoisen. Ja jos oot alaikäinen, on aika suuri todennäköistä jos oot julkisella paikalla, että poliisit huomaa sut ja toimittaa poliisiasemalle ja soittaa sun vanhemmille. Ei vaan kannata nukkuu ulkona vaikka se onkin mahdollista.

Mikset vain kysy joltakin kaverilta, että pääsetkö hänen luokse nukkumaan. Oon itse joskus tehnyt niin.

• wooww...

Ihan vaan koska haluun mahollisimman kauas, ja sinne minne oon menossa, en tunne sielt ketään. Ja ei kavereitten luokse, haluun olla rauhassa..

• ...

Jos lähelläsi on autioita taloja/latoja, niin ne olis yks hyvä vaihtoehto. Tai sitten vaan joku paikka minne kukaan ei vahingossakaan vois eksyä, kyllä sellanenkin löytyy jos vaan jaksaa etsiä...

• lisää tietoa

Autioissa taloissa on se huono puoli, et ne tuppaa olemaan täynnä juoppoja ja nistejä, niiden kans ei oo kiva hengata.

Mut Helsingis on ainakin Omenahotelli, siel maksaa yö jotain 15 euroo. Semi halpaa

• jeppeeepp

Joo en todellakaan uskalla mennä mihinkää autioon taloon, kiitti tost omenahotellin vinkistä! :D

• jejejeje

Ainii lisää vinkkei?? :D

• vinkki vitonen

Mee hiekotuslaatikkoo nukkuu

• Hullankallen

No riippuu vähä et missäpäin asut? Hesassa?

• emppu420

ai omena hotellis yö 15 euroo.. joo no ei kyllä oo, on kyl kalliimpaa :D:D

• abcdaa

NYT KYSYN! voiko hotelliin majottua ala ikänen yksin?

• Ei, koska lapsien kuuluu nukkua kotona, ei missään kuppasessa hotellissa.

Pullukka.

• säälittävä Tomegle
        Tomegle kirjoitti:

Ei, koska lapsien kuuluu nukkua kotona, ei missään kuppasessa hotellissa.

Pullukka.

Hei oikeesti Tomegle painu jo vittuun. Me kaikki tiedetään jo että oot niin helvetin katkeroitunu siitä, ettet oo saanu naista ja siitä, että sua on kiusattu läpi elämän.

Eli meneppäs Tomegle takaisin runkkaamaan.

• abcdaa
        Tomegle kirjoitti:

Ei, koska lapsien kuuluu nukkua kotona, ei missään kuppasessa hotellissa.

Pullukka.

hei vaikka nukut vielä täys ikäsenä kotona äitin ja isin välissä, niin älä nyt hyvä ihme sentään pura katkeruuttas meihin.

narsisti.

• harenoneko

Eiks vaa kannatta mennä mettään ja kiivetä puuhun? Tai hei, mee yhteys aluksel Suomen linnaan ja piiloudu johonki sellaseen luolaan?

• Mikä hinku teillä ipanoilla on karkailla maailman tuuliin?

Mitähän se teille loppujen lopuksi edes merkitsee? Te ette saavuta sillä mitään, koska teille tulee koti-ikävä jo ensimmäisenä yönä ja sen takia itkette itsenne uneen vinkuen ja vonkuen holtittomasti.

Sitten kun tulee aamu, niin lähdette matkaamaan takaisin kotiin, koska karkaaminen ei ollutkaan niin kivaa.

• 0000000004

Näin sanoo Tomegle, joka ei ole kertaakaan kotinsa ulkopuolelle eksynyt, muuta kuin ehkä kouluun menemään. Ymmärtäisit paljon enemmän sinäkin, jos sinulla olisi kavereita ja oma elämä. Mutta sinultapa jäi nuoruus kokematta ja nyt "isona ja viisaana" ihmisenä yrität puhua järkeä nuoremmillesi. Säälittävää touhua, sanon ma.

• 0000000004 kirjoitti:

Näin sanoo Tomegle, joka ei ole kertaakaan kotinsa ulkopuolelle eksynyt, muuta kuin ehkä kouluun menemään. Ymmärtäisit paljon enemmän sinäkin, jos sinulla olisi kavereita ja oma elämä. Mutta sinultapa jäi nuoruus kokematta ja nyt "isona ja viisaana" ihmisenä yrität puhua järkeä nuoremmillesi. Säälittävää touhua, sanon ma.

SInä ole lihava vanha lössykkä, joka on oman sänkynsä vanki.

Minäkin voin tehdä radikaaleja johtopäätöksiä itse kustakin, aivan kuten sinä. Onko niissä jotain mikä tapailee totuutta edes etäisesti, sitä emme saa tietää.

• adassdfndshds
        Tomegle kirjoitti:

SInä ole lihava vanha lössykkä, joka on oman sänkynsä vanki.

Minäkin voin tehdä radikaaleja johtopäätöksiä itse kustakin, aivan kuten sinä. Onko niissä jotain mikä tapailee totuutta edes etäisesti, sitä emme saa tietää.

sä oot vitun säälittävä vanha paska

• tååååååååååh

Mikä hinku sulla sekopäällä on kälättää ihmisille niinku oisit niitä parempi? Ei vittuku mulla ärsyttää tommonen sorry wain :) Siis joillaki on oikeesti ongelmia kotona ja elämässä muutenki, nii hyvä kait se vaan on lähteä selvittämään niitä vähäksi aikaa jonnekkin. Ja mitä sitte jos tullee koti-ikävä? Sitte mennään takasi kottiin.

• boyyyyyyyyyyyyyyyyyy

jep tomegle painu vittuun. ja valehtelijat.

p.s. omenahotellissa maksaa vähintään 69 euroa yö, että niin

• Whippet!

Elkää tapelko hyvät ihmiset.Vaan pienet kakarat tappelee tollei ku te x(
      Jaa ja se joka eka kysy sitä et minne voi mennä,nii et otat vaa jonku nukkuma alustan ja peiton,nii sit etit vaa jonku suojasen paikan ja meet sinne.Ei se niin vaikeeta oo.

• sadlfji

"Mikä hinku teillä ipanoilla on karkailla maailman tuuliin?"

Et sä ymmärrä.Jos oikeesti asiat on niin huonosti niin on parempi lähtee jonnekin yksin rauhottumaan.Onks väärin haluta olla yksin?
      Ja se ei oo minkään hinku vaan tarve.

• yksidiootti

no kesällä nyt voipi nukkua missä huvittaa mutta mielellään kaupungin ulkopuolella. yhen reppureissun tehneenä voin sanoa että jos älliä on päässä ni rahaa saa kyllä ruokaan mutta se vaatii vähä taktikointia. et sano kellekkää ellei kysy et ei oo rahaa vaa hankkiudut semmosee tilanteeseen esim liftaat ja sit tulee puheeks raha ni sanot vaa et ei oo ja naurat päälle. ne kyl antaa ruokaa tai rahaa :D ulkomailla kannattaa sitte vähä osata englantia mikäli sinne haluaa. mutta ei se oo mukavaa sillanallakaan nukkua. tietysti sitte ku tuut takas ni arvostat aika perkeleesti elämän perusasioita esim katto päänpäällä, jääkaappi ja suihku. :D luulen että loppuu ne enimmät karkailu innot mikäli koskaan takasin pääset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen