Olen nainen joka kokenut kovia suhteessa narsistin kanssa. Löytyisikö joku samassa tilenteessa oleva keskusteluseuraksi tukemaan toisiamme. Ystävät puuttuu sillä menetin ne suhteen takia niitäkin tarvitsisin.
jossakin joku toinen
10
304
Vastaukset
- ku uhohtaa voisin
Hei, mulla avomies joka osoittautui narsistiksi,alkuun luulin ettei vaan "osaa" elää parisuhteessa kun jo pitkään asunut yksin.Nyt olen muuttamassa pois ja kauhukseni huomasin kun aloin jutella ystäville tästä miehestä ja sen käytöksestä kavereideni luulevan mun puhuvan puutaheinää...he eivät tahdo uskoo et ikäiseni mies voi puhua ja tehdä semmosii kuin tuo tekee!
Joku jopa syyttää mun käytöstäni et siksi mies tekee niin ja niin,ei usko että mussa ei todellakaan vikaa vaan miehen itserakkaus ja jokin ihmee ilo kun toisiin sattuu ja loukkaa toisia ja saa niin tyydytystä itselleen, eikä sitä saa jos joskus koittaa tehdä hyvää tai sanoo hyvää...kerran puolessa vuodessa ehkä.
En uskalla puhua hänestä enään kun pelkään et viimisetkin kaverit katoo, tämä mies jopa yritti tosissaan saada mun kaverit mua vastaan ja koittaa jopa et lapsenikin inhois mua.Sillä ei itellä kavereita lainkaan, kun harrastuksissa ja töissä vaan, ei ketään pyydä sitä mihkään ja hän inhoo kun mua pyydetään. mistäpäin olet? itse Porista. - ap
Itse olen menettänyt kaikki kaverinikin tämän suhteen takia Olen pohjanmaanalueelta. Haluatko kirjoitella kanssani?
- En ihan yksin
Varmasti meitä narsistin uhreja on paljonkin,jotka ovat menettäneet ystävänsäkin narsistin yltäkylläisen valehtelemisen vuoksi.
Jos mikään muu ei auta,vaihtakaa paikkakuntaa ja laittakaa yhteystietonne salaisiksi.Itse tein näin ja olen ensimmäistä kertaa elämässäni todella onnellinen,vaikkei pahemmin kavereita olekaan.Työkavereita kylläkin on,muttei me vapaa-ajalla olla tekemisissä. - drum
Täällä myös yksi narsistin uhri, kylläkin jo yli päässyt, mutta vieläkin hatuttaa kun olin niin sinisilmäinen, mullakin kaverit kaikonneet, kun eivät millään voineet uskoa miehestä mitä temppuja teki. Narsistin käytös kertoo huonosta itsetunnosta ja pitää opilla millä hyvänsä saada toinen puolisko näyttämään huonolta ja nostaa itsensä kultakruunuksi. Mutta siskot, emme vaivu synkkyyteen vaan olemme kiitollisia että olemme onnistuneet pääsemään irti sellaisesta suhteesta. Tsemppiä meille!
- LA-nainen
Erosin narsisti-avokista vuosi sitten. Puoli vuotta vielä piinasi ja teki elämästäni helvettiä. Sitten lopetin kaiken yhteydenpidon, vaihdoin osoitteet ja numerot.
Syvälle jäi arvet siitä kamalasta henkisestä väkivallasta, jota jouduin kokemaan lyhyen suhteen ajan.
Nyt kuitenkin elämä ihanaa! Löydät vielä oikeita ystäviä, jotka korvaavat nuo menetetyt takinkääntäjät. Jos eivät sinua uskoneet, eivät olleet oikeita ystäviäsi.
Kyllä osa omistakin kavereista sai mennä tämän kokemuksen myötä..
Helpotti parantumista, kun ammattilainen sanoi että ex oli psykopaatti eikä taudista voi parantua koskaan. Lopetti syvällä piilenneet "ehkä me vielä joskus yritetään lasten takia uudelleen" ajatukset. Ei koskaan enää sitä ihmistä tähän elämään.
Tsemppiä! Käy kampaajalla, osta punaista huulipunaa tms. Helpotti ainaki minulla, aloitin täysin uuden elämän vahvempana, aitona minuna!(joka oli meinannut unohtua..)
Huippua kesää kaikille! - ap
Kiitos kaikille jotaka tänne kirjoittavat. Mitenkä teillä hävisi toista kohtaan rakkaus? Itselläni vielä niin vähän aikaa siitä kun tuo suhde loppui. Ja vieläkin syviä tunteita joita yritän poistaa. Vaikka toisessa oli eniten huonoja piirteitä niin niitä hyviäkin oli ja niihin rakastuin. Sinisilmäinen minäkin täysin aivan kuin toinen olisi vetänyt narusta ja minä menin kunnes kuitenkin silmäni avautui. Nyt taistelen kaikein keinoin vastaan että saisin elämäniloni takaisin
Laitan sähköpostiosoitteeni jos joku haluaisi kirjoitella enemmän. [email protected] - LA-nainen
Ei se rakkaus hetkessä häviä.. eikä tarvi hävitä! Rakasta häntä ja toivo hänelle hyvää, mutta elämääsi älä häntä enää päästä.
Tuo sinun tunnetilasi on normaalin, terveen ihmisen tunnetila. Toisin kuin exäsi, sinä et voi laittaa tunteita on/off-tilaan. (narsistillahan ei aitoja tunteita ole..)
Elämänilo tulee sieltä taas hitaasti, mutta varmasti!
Anna nyt vain itsesi elää, nauti kesästä, hymyile ja tee asioita yksin! Olet vapaa ja ihana, ja valmis siihen mitä tulevaisuus sinulle tuo!
Kaikkea hyvää sinulle!- ap
:) Kiitos tuosta. Tuntuu hyvältä lukea tämä. Eiköhän tämä elämä vielä paremmaksi muutu kun saan tunteet vähitellen poistumaan.
- Yksin olen kanssa
Kirjoitteleppa tänne niin jutellaan.
Olen mies.
[email protected] - stepu.59
SAMA JUTTU,TOSIN NARSISTI NAINEN,MIETIN 3.KKTTA,ENNENKU SANON MITÄÄN.KOSKI KOKO AJAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770