Elisa ja Saunalahti, kuin yö ja päivä.

räpeltäkää..........

Vuokrataloon on vaihtunut "vuoden alussa" internet toimittaja ja homma on mennyt näköjään ihan perseeleen. Asukkaiden pitäisi rekisteröityä netissä 26.6. mennessä jos haluaaa internet palvelun uudella modeemilla. Elisa on tehnyt sopimuksen vuokrakasarmin kanssa ja tytär saunalahti toteuttaa sen teoriassa.Yritin rekisteröityä annettujen ohjeiden mukaan, jotka jaettiin postiluukusta asukkaille. Ei onnistunut. Kerrotaan ettei kyseiseen osoitteeseen ole mahdollista saada internet yhteyttä Soitto paperissa olevaan asiakaspalveluun ja siellä kyseinen asia oli täysin uusi ja tuntematon. Ei "meillä" ole tietoa että kyseiseen paikkaa on tulossa "meiltä" nettiyhteyttä, jokavuokralaiselle siältyy vuokran hintaan. Lupasivat soittaa kun asia selviää. Ei kuulu soittoa. Vituttaan yritykset jotka räpeltävät. Kuluttaja saa räpeltää koska melkein jokainen asia on hänelle aina uusi.

2

386

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkk-33

Mitään selvää ei tuosta kirjoituksesta saa, mitähän sielä touhutaan.

• ota vielä selvää

Olisiko kuitenkin Soneran liittymä? Minulla oli VVO:lla ainakin Soneran valokuituliittymä, joka oli ilmainen ja johon täytyi rekisteröityä. Nyt minulla on Saunalahden huoneistokaista, joka ei ole ilmainen. Vain piuhat seinään, kun ilmoitettiin, että se on valmis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1409
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      840
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      831
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      766
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      755
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      158
      705
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      679
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53