Vuokrataloon on vaihtunut "vuoden alussa" internet toimittaja ja homma on mennyt näköjään ihan perseeleen. Asukkaiden pitäisi rekisteröityä netissä 26.6. mennessä jos haluaaa internet palvelun uudella modeemilla. Elisa on tehnyt sopimuksen vuokrakasarmin kanssa ja tytär saunalahti toteuttaa sen teoriassa.Yritin rekisteröityä annettujen ohjeiden mukaan, jotka jaettiin postiluukusta asukkaille. Ei onnistunut. Kerrotaan ettei kyseiseen osoitteeseen ole mahdollista saada internet yhteyttä Soitto paperissa olevaan asiakaspalveluun ja siellä kyseinen asia oli täysin uusi ja tuntematon. Ei "meillä" ole tietoa että kyseiseen paikkaa on tulossa "meiltä" nettiyhteyttä, jokavuokralaiselle siältyy vuokran hintaan. Lupasivat soittaa kun asia selviää. Ei kuulu soittoa. Vituttaan yritykset jotka räpeltävät. Kuluttaja saa räpeltää koska melkein jokainen asia on hänelle aina uusi.
Elisa ja Saunalahti, kuin yö ja päivä.
räpeltäkää..........
2
381
Vastaukset
- kkk-33
Mitään selvää ei tuosta kirjoituksesta saa, mitähän sielä touhutaan.
- ota vielä selvää
Olisiko kuitenkin Soneran liittymä? Minulla oli VVO:lla ainakin Soneran valokuituliittymä, joka oli ilmainen ja johon täytyi rekisteröityä. Nyt minulla on Saunalahden huoneistokaista, joka ei ole ilmainen. Vain piuhat seinään, kun ilmoitettiin, että se on valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656