Salon tupurin asutusalueelle aukeaa kohta FES kebab ravintola,tietääkö joku kuka sitä pitää ja koska se aukeaa ?
Tupuriin Fes ravintola
19
4347
Vastaukset
- Totuuden torvi
Sama henkilö joka piti kaupungissa Fes- kebabia. Aukeaa tässä Kesä-Heinäkuun vaihteessa.
- eirättipäille
Mä niin oisin toivonut edes tän alueen pysyvän rättipää vapaana vyöhykkeenä.
- tyhmätyhmätyhmä
Anna poikien yrittää.
Teepä ihan itse niin paljon hommia kuin sun mainitsemat "rättipäät".
Oisko sinusta ollut laittamaan pystyyn ns. suomalaista kebabpaikkaa,
ihan itse tekemällä? Tuskinpa vaan.
Toivottavasti et mene käymään kyseisessä kebabpaikassa, vaikka mikä olisi, kun et kerran heistä pidä, niin älä sitten vaivaudu myöskään syömään heidän tekemiään ruokia. - Tzirdiba
No voi voi, haluaisit että alue olisi vain sinunkaltaidille idiooteille vai.
- tzirdiba11111
Tzirdiba kirjoitti:
No voi voi, haluaisit että alue olisi vain sinunkaltaidille idiooteille vai.
Valitettavasti minun pitää tuottaa sinulle pettymys, en asu Salossa.
Heh, ei tulisi mieleenkään asua esim. Tupurissa, jossa talot ovat
kiinni toisissaan, niin kuin tilaa ei muualla olisi, vaan kaikki
änkeävät samalle asuntoalueelle.
Älä hei paljasta itsestäsi enempää salolaista nurkkakuntaisuutta, please.
Niin ja opettele kirjoittamaan oikein
- Tupurinnainen
Fes:ssä on hyvä ruoka, kannattaa käydä maistamassa ja kiva kun tuli Tupuriin.
Meidän perhe käy varmasti silloin tällöin syömässä. - myös tupurilainen
Mahtavaa kun saatiin Tupuriin FESS !!! Ei tartte lähtee keskustaan saakka syömään...
- tupurista
Juu mukavaa kun saatiin se Fes tupuriin , uskon että isät ja lapset sieltä hakevatkin ruokaa useastikin.. Mutta tupurissa asuvat ihme äidit tuskin hakevat ruokaa perheelleen siitä koska onhan se noloa jos naapuri näkee että ihmeäiti ei teekään kaikkea sapuskaa itse.. sama kun tyhjät oluttölkit on palautettava Prismaan jospa siellä ei niin paljon naapureita näkemässä että meillä on juotu olutta.. Tupurissa on valtaosa näitä ihmisiä joilla menee niin helvetin hyvin ulospäin ,mutta neljän seinän sisällä tapahtuu paljon ihmeellisiä asioita.. säälittäviä sanoisin , sitten ihmetellään lasten pahoinvoitia kun vanhemmat on tällaisia tekopyhiä paskoja , joiden elämän tärkein tehtävä on esittää kuinka loistavasti menee niin rahallisesti kuin muutenkin.,
- tupuristatupurille
Kannattaisikohan sinun hankkia elämä?
Eikä vatvoa toisten, sinulle kuulumattomia asioita?
Tee itse jotain kivaa, lähde vaikka lenkille päästelemään
suurimpia höyryjä ulos, jos ahdistaa......
- Kapep
Ahaa. FES on muuttanut Tupuriin. Pitääpä käväistä
maistamassa. Kebab ollut joskus tosi hyvää. - kebabit
Hah! Silloin kun Fessi oli siin ympyräparkissa niin täytyy sanoa että oli paskaa ruokaa,en ymmärrää kun moni Salolainen maalaisjuntti kehuu sitä.Kait sekin kertoo jotain kun lopetti sen takia kun oli laskuja maksamatta ja vouti perii niitä.Ei tulee olemaan tupurin kioski pitkä aikanen.
- 100%suomalainen
Tere tere!
Luuleksää ääshouli et pankki olis antanu lisää lainaa kaverille joka ei maksa laskujaan??!! Kyllä ihan joistain muista syistä vanha lafka laitettiin kiinni.
Kyseistä paikasta saa Salon parhainta asiakaspalvelua ja kebabbia. - kk
100%suomalainen kirjoitti:
Tere tere!
Luuleksää ääshouli et pankki olis antanu lisää lainaa kaverille joka ei maksa laskujaan??!! Kyllä ihan joistain muista syistä vanha lafka laitettiin kiinni.
Kyseistä paikasta saa Salon parhainta asiakaspalvelua ja kebabbia.Fes lopetti "ympyräparkissa" sen takia koska Kiineteistön omistava J.Nieminen päätti että hänen kiinteistöihin ei tule enää yhtään kebab paikkaa! Asia on vieläkin kuulemma oikeudessa.
- Anonyymi
Vieläkin pystyssä ;D ”ei ole pitkäaikanen” :DD
- hahahahahahahahah
Koska Fes on ollut ympyräparkissa ja missä siellä? Joenrannassa jossain?
- 19
Heh!
Samaa naureskelin minäkin.
Nythän tuonne homoparkkiin näkyy olevan TexMex paikka tulossa sen Casa Di Olohuoneen (tjsp) paikalle. Pitää testata kun aukeaa.
- Salossa piipahteleva
Keskustasta kaikki Fessit kadonneet? Rikalaa vastapäätä se läks jo kauan sitten, mutta "homoparkistakin" kadonneet? Onko Rhodosta avattu mihinkään uudelleen? Salossa on Suomen parhaat kebut ja Salossa Körfez ja Rhodos ollut aina krapulapelastus :)
- 23
Nythän se vanhan Taljan/Birran/seksihässäköiden tilalle tullut ruokaravintola Patriciakin löi lapun luukulle. Tilalle näkyy olevan tulossa joku kebab-paikka kuten torin varteen Halpakankaan paikallekin. Huoh...
- Anonyymi
Fes on Salon ja ehkä koko Suomen paras kebab paikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061768
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1191052Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 151819
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728