Olipa hyvät bileet tänä iltana asiakasomistajille! Tarjoilu pelas ja niin edelleen. Onnea uudelle asemalle!!
ABC Viipurinportti avattiin!
6
3280
Vastaukset
- Pekka
Hyvä palvelu, mutta ulkoapäin tämä "varastorakennus" on ruma kuin mikä. Olisi kyllä tällaisen taukopaikan ulkoiseen olemukseen voinut vähän enemmän kiinnittää huomiota.
- mie
Käyhän katsastamassa vaalimaan Rajahovi, niin tuskin sanot Viipurinportin ulkoasusta enää mitään!!! Musta Viipurinportti on siisti paikka ja suht edullinenkin.
- Pekka
mie kirjoitti:
Käyhän katsastamassa vaalimaan Rajahovi, niin tuskin sanot Viipurinportin ulkoasusta enää mitään!!! Musta Viipurinportti on siisti paikka ja suht edullinenkin.
Onhan se siisti ja sisältä ihan hienokin, mutta päältäpäin samanlainen tylsä laatikko kuin vaikkapa Myllymäen uudet "laatikkomyymälät" tai kaupungin muut marketit.
Nimenomaan taukopaikan kohdalla on mielestäni esteettisyydelläkin oma merkityksensä, ja tässä suhteessa Suomesta löytyy kyllä kauniimpiakin taukopaikkoja.
- Myöskin
Olin miekin siellä, oli hyvät tarjoilut ja torvisoittoakin vielä :-). Pitää mennä toistekin
- Röyh!
Tulihan siellä käytyä reilu kolme makkaraa syötyä ja mehua ja pullaa syötyä.
Kassi täyteen karkkeja.
Sinänsä paikka tulee varmasti olemaan suosittu, sillä Helsingistä Joensuuhun mennessä Pukaron paroni on suosittu, Alppiruusu, Somerhaju. Pitkä shell (e. esso) ovat himmeitä ja Simpeleen Teboil seuraava merkittävä.
Eli paikka on hyvä ja passeli tulla menestyneeksi, saa sitten nähdä tuleeko.- mikki
Uskon kyllä Viipurinportin menestykseen, sillä todellakin lähin 24 h auki oleva paikka Joensuuhun päin mentäessä on vasta Simpeleellä, joten luulisi tarvetta olevan. Lisäksi venäläiset matkailijat luulisi innostuvan tästä, sillä rajan yli tultuaan Suomeen, tässä olisi kunnon paikka ensimmäiseksi taukopaikaksi. Onhan Vaalimaallakin Rajahovi, ni meillä on nyt sitten Viipurinportti (Rajakääpää en edes laske mukaan, kun se on niin pieni ja kämäinen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865