Kysymys hunajasta!

kärsivä ihminen

Onko kellään kokemusta hunajasta genitaaliherpeksen hoidossa? Jos on niin onko auttanut ja kuinka olet käyttänyt sitä?

12

1973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä lannistu

      minua kiinnostaa hunajan vaikutus vyöruusuun. Jos kokeilet herpekseen niin kerrothan kokemuksistasi. Herpes ja vyöruusu ovat tietääkseni hyvin lähellä toisiaan. (virus piileskelee oireettomana aikana selkärangassa)

    • kärsivä ihminen

      Joo tuli kokeiltua tuota hunajaa mut mulla ainaki tällä kertaa oli niin pahat oireet että se hunaja vaan ärsytti lisää ikävä kyllä :/ En sitte tiedä miten se auttais jos ois vähän lievemmät oireet.

    • x-herpes

      Minulla oli herpes viruksen kans ongelmia parikymmenen vuoden ajan ja useamman kerran vuodessa. Toista kymmentä vuotta sitten join ensimmäisen kerran nonimehua eikä jälkeen ole ollut mitään ongelmia herpeksestä.
      Suosittelen kokeilemaan.

      • Katoa Herpes!

        Minulla tuntui toissapäivänä tuttu pisto alahuulessa, ajattelin että kokeilempa hunajaa. Laitoin heti tulitikun päällä huuleen juoksevaa mesikaste hunajaa ja illalla uudestaan ja vielä aamulla, niin en tiedä johtuko hunajasta vai oliko niin lievä herpes muuten mutta ei turvonnu huuli ollenkaan ja nyt on jo herpes näppy menossa kokonaan pois.
        Kokeilen ens kerralla samaa konstia.


      • Ja Herpes katoaa
        Katoa Herpes! kirjoitti:

        Minulla tuntui toissapäivänä tuttu pisto alahuulessa, ajattelin että kokeilempa hunajaa. Laitoin heti tulitikun päällä huuleen juoksevaa mesikaste hunajaa ja illalla uudestaan ja vielä aamulla, niin en tiedä johtuko hunajasta vai oliko niin lievä herpes muuten mutta ei turvonnu huuli ollenkaan ja nyt on jo herpes näppy menossa kokonaan pois.
        Kokeilen ens kerralla samaa konstia.

        29.6.2011 oli Herpes ja kokeilin hunajaa, nyt on 19.11.2011 ja sama konsti käytössä. Eilen alko Herpes kutitella huulessa, laitoin hunajaa pari kertaa eilen ja pari kertaa oon laittanu tänään eikä ole yhtään kipeä eikä ole kuin pienet "näpyt".

        Kannattaa kokeilla jos ei välttämättä halua kipristellä rupi huulessa.


      • optimistisesti
        Ja Herpes katoaa kirjoitti:

        29.6.2011 oli Herpes ja kokeilin hunajaa, nyt on 19.11.2011 ja sama konsti käytössä. Eilen alko Herpes kutitella huulessa, laitoin hunajaa pari kertaa eilen ja pari kertaa oon laittanu tänään eikä ole yhtään kipeä eikä ole kuin pienet "näpyt".

        Kannattaa kokeilla jos ei välttämättä halua kipristellä rupi huulessa.

        joo, se tosiaan auttaa


      • kiitän tiedosta

        x-herpes hei! kertoisitko mistä tuota nonimehua voi ostaa? auttaako se todella herpekseen? itselläni monta vuotta kiusannut vyöruusu herpes haluaisin kovasti pois siitä sain sen yheltä teini tytöltä josta kadun ei olisi pitänyt koskea häneen kertoisitko lisää tuosta nonimehusta tiedosta kiitollinen [email protected]


    • fdhtedu

      Teepuuöljyä useamman kerran päivässä pumpulilla ja ohuesti pihkavoidetta päälle. Menee nopeasti ohi ja lievittää oireita.

    • Silicea****

      Muistaakseni Silicea piigeelikin auttaa ulkoisesti käytettynä herpekseen. Se on iso puteli ja pitää käyttää kuukauden sisällä avaamisesta, joten kannattaa ottaa sisäisestikin. Hoitaa ihoa, kynsiä ja hiuksia, eli saa kauneuskuurin samalla:) Myydään apteekeissa ja luontaistuotekaupoissa.

    • haisuli1

      kokeilkaa kookosöljyä toimii ainakin minulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe