Enkä tiedä haaveilenko susta ihan turhaan täällä. Ihan kuin kirjoittaisit täällä ihan jollekkin toiselle ihmiselle. Toki saat niin tehdä sehän on oma asiasi, mutta mitä sitten täällä oikein teen? Voin kun saisin jonkun varmuuden.
olen taas ihan kuutamolla.
10
364
Vastaukset
- KuuMann
Kumpa saisikin erään siilisen syliinsä, siinä olisi pitelemistä ettei pistelisi pahasti. Siiliset on vaan niin suloisia .. ja niin on eräskiN
Joskus vielä saan, mutta kärsivällinen on oltava ja odottaa oikeaa tilaisuutta.
Ehkä joskus kesäisenä iltana tai yönä ja siilisellä on kylmä. - siiliselle
Saat varmuuden vain soittamaalla tai tekstaamalla viestin tälle toiselle ihmiselle jossa kerrot asiasi. Suora kontaksi on paras tapa saada varmuus
- nnaaiinneenn
Tuo on aivan totta että suora kontakti on paras tapa saada varmuus.
Itselleni kävi kylläkin huonommin kuin toivoin, torjunnan koin.
Mutta silti olen tyytyväinen että sain tietää asioiden laidan...
- ap.
Se vaatisi ihan järjettömästi rohkeutta, enkä tiedä pystynkö löytämään sitä itsestäni tällä hetkellä. Mutta tiedän etteivät nämä palstat tuo minkäänlaista selvyyttä asiaan. Kuu Mannille sanoisin että ei kannata loputtomiin antaa sen siilisen palella.
- KuuMann
Ei täällä selvyyttä tule, vaikka joskus on olevinaan 100% varma mutta sitten taas ei, nyt on viime aikoina ollut aika "hiljaista".
siilisen ei tarvitsii palella jos vaan osuttaisiin samaan paikkaan mutta jos se on kovin arka eikä päästä lähelle, niin eipä siinä voi lämmittää. Se siili, jota ajattelen taitaa pelätä minua vaikka haluaakin pysytellä lähettyvillä.
- Kiroileva siili-tär
Mää en mitään pelekää, prkl !
- KuuMann
Hyvä juttu sinulle ap, mutta ei olla tuttuja tunnisteista huolimatta, koska se mun siilitär jos ei pelkää ja tulee joskus lähemmäksikin, niin ainakin pitää yl. etäisyyttä, pysyy asialinjalla, vetäytyy sivuun, jos ajautuu liian lähelle ja lisäks piikit on teräviä - siis mua kohtaan, muiden kanssa hänellä menee onneksi paremmin.
Näin se tulee menemäänkin, mutta kun sen tietää niin asian kanssa voi elää ja järjestellä sopivasti. - Kommentaattori vain
KuuMann kirjoitti:
Hyvä juttu sinulle ap, mutta ei olla tuttuja tunnisteista huolimatta, koska se mun siilitär jos ei pelkää ja tulee joskus lähemmäksikin, niin ainakin pitää yl. etäisyyttä, pysyy asialinjalla, vetäytyy sivuun, jos ajautuu liian lähelle ja lisäks piikit on teräviä - siis mua kohtaan, muiden kanssa hänellä menee onneksi paremmin.
Näin se tulee menemäänkin, mutta kun sen tietää niin asian kanssa voi elää ja järjestellä sopivasti."Kiroileva ..." ei ole ap. En ole ikinä aloittanut täällä enkä muuallakaan yhtään mitään - keksustelua siis.
- KuuMann
Kommentaattori vain kirjoitti:
"Kiroileva ..." ei ole ap. En ole ikinä aloittanut täällä enkä muuallakaan yhtään mitään - keksustelua siis.
Jaha sinäkö tiedät kuka on "Kiroileva siili-tär", en usko että voit tietää paitsi jos olette tuttuja.
Olet muuten aika erikoinen tapaus, jos et ole missään aloittanut yhtään keksustelua!
- Kuutamolla pysytkin
tuolla menolla, jos et SOITTELE SUORAAN JA VOIT SÄHKÖPOSTILLAKIN VARMISTAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705