ihmiset viestittelevät ainoastaan palstan kautta eivätkä livessä? Eivätkö uskalla kohdata toisiaan vai onko tämä ainoastaan ajanvietettä. Itse kaipaan ihan konkreettista ihmistä elämään.
Minkälaiset
12
185
Vastaukset
- näpy,näpy.
Sellaiset kuin sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin netti.
- saat sen plussan
Ainakin täällä on paljon teinejä ja hyvin nuoria aikuisia haaveilemassa jostain ihastuksestaan.
Kun entisen kumppanin kanssa on välit täysin poikki, eikä paluuta entiseen ole on helpompi "keskustella" toisen kanssa (lue itsensä kanssa) täällä. Tämä on turvallista, kunhan ymmärtää ettei tämä ole totta. :) Selvittää ajatuksia.
Jos täällä voi laittaa nimen, niin voi myös laittaa oikeassa elämässä viestiä tai ottaa yhteyttä. Siksi täällä ei niitä nimiä ole.
Monestakin kirjotuksesta löytää jotain itseään koskettavaa. Ja jossain salaa toivoo, että se oma entinen kulta vielä ikävöisi myös... Vaikkei enää mitään haluaisikaan. - kuvitettu,maailma
Kaipaat konkreettista ihmistä elämään mutta et päästä ketään kuitenkaan lähellesi, etkä elämääsi. Ala elämään sitä oikeata elämää, ota yhteyttä siihen ihmiseen joka voisi kanssasi lähteä vaikka konserttiin. Ei ihmiselle, joka valkkaa ja pisteyttää muita voi koskaan aitoa ihmisuhdetta syntyäkään.
- antikriitikko
Voi kun olis noin yksinkertaista niin lehmätki lentäis ;) Ja kyllä täällä toiset keskustelee myös ihan tunnistettavasti keskenään, ikävä tuottaa pettymys epäilijöille. En minä täällä ainakaan aikaani tuhlais, jos en varmuudella tietäisi sen toisenkin osapuolen täällä käyvän. Mitäs järkeä siinä olisi??
Elämä on monimutkaista. Ihmiset voivat olla pelokkaita monista syistä, haluaa olla yhteydessä toiseen muttei uskalla tehdä mitään dramaattisia siirtoja vielä. No ne salaiset ihastukset ovat sitten asia erikseen... tai haluaa vain purkaa tuntojaan. Mitä varten tää palsta yleensä on haloo? - -hn-
Nää ei oo tosissaan. Aikanaan ite olin, mut nyt oon huomannu, et jutut toistaa itteään. Irl nähtyyn pitää vaan luottaa, toinen typy on hällä kierroksessa... Semmosta elämä on. Jos liian pitkään jahkaat täällä saat katsoa selkää poistuvaa...
- olen jahkaaja
Juu. Tuon poistuvan selän episodin tunnistan.. vasta toinen typy! elämänsä aikana..
- mustis nainen
itsekkin löysin aikanaan hääjuhlissa sen oikean kun sinkkuja toisilleen sukulaiset esittelivät.
- -hn-
olen jahkaaja kirjoitti:
Juu. Tuon poistuvan selän episodin tunnistan.. vasta toinen typy! elämänsä aikana..
Joojoo. Tää oli semmone naistennaurattaja, et jos se ois ollu musta kiinnostunu, niin muakin ois naurattanu... Oli pakko lähtee, ja taidan vieläki olla menossa, jos vaan musta riippumattomat asiat suttaantus jotenki kuosiin... Sä olet nuorena alottanu jahkaamisen, jos se vasta toinen olis.. Käy kiinni, täällä eletään vain kerran (jotkut ei sitäkään)...
- plussan annat
Totta osin on nettielämä mutta myös muuta elämää mutta se jokin puuttuu. Haaveita on toki mutta ei ketään ketä haikailisin varsinaisesti. Itseni kanssa olen käynyt paljon keskusteluja. Liikaakin. Siksi sitä kaipaa juttukaveria ja täällä sitä on 24/7.
Jos joku tietäis tuosta lähelle päästämisestä jotain niin voi vai mielessään kuvitella miksi joku ei päästä lähelleen. Syitä on monia.
Arvostellaan arvostaen.- puuntakaa7
Mikä se jokin on, onko se täällä?
- kokemus puhui
sairaat......................
- näin on nähtävä
Eihän täällä omista asioista huudella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744