Minkälaiset

plussan annat

ihmiset viestittelevät ainoastaan palstan kautta eivätkä livessä? Eivätkö uskalla kohdata toisiaan vai onko tämä ainoastaan ajanvietettä. Itse kaipaan ihan konkreettista ihmistä elämään.

12

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näpy,näpy.

Sellaiset kuin sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin netti.

• saat sen plussan

Ainakin täällä on paljon teinejä ja hyvin nuoria aikuisia haaveilemassa jostain ihastuksestaan.

Kun entisen kumppanin kanssa on välit täysin poikki, eikä paluuta entiseen ole on helpompi "keskustella" toisen kanssa (lue itsensä kanssa) täällä. Tämä on turvallista, kunhan ymmärtää ettei tämä ole totta. :) Selvittää ajatuksia.

Jos täällä voi laittaa nimen, niin voi myös laittaa oikeassa elämässä viestiä tai ottaa yhteyttä. Siksi täällä ei niitä nimiä ole.

Monestakin kirjotuksesta löytää jotain itseään koskettavaa. Ja jossain salaa toivoo, että se oma entinen kulta vielä ikävöisi myös... Vaikkei enää mitään haluaisikaan.

• kuvitettu,maailma

Kaipaat konkreettista ihmistä elämään mutta et päästä ketään kuitenkaan lähellesi, etkä elämääsi. Ala elämään sitä oikeata elämää, ota yhteyttä siihen ihmiseen joka voisi kanssasi lähteä vaikka konserttiin. Ei ihmiselle, joka valkkaa ja pisteyttää muita voi koskaan aitoa ihmisuhdetta syntyäkään.

• antikriitikko

Voi kun olis noin yksinkertaista niin lehmätki lentäis ;) Ja kyllä täällä toiset keskustelee myös ihan tunnistettavasti keskenään, ikävä tuottaa pettymys epäilijöille. En minä täällä ainakaan aikaani tuhlais, jos en varmuudella tietäisi sen toisenkin osapuolen täällä käyvän. Mitäs järkeä siinä olisi??

Elämä on monimutkaista. Ihmiset voivat olla pelokkaita monista syistä, haluaa olla yhteydessä toiseen muttei uskalla tehdä mitään dramaattisia siirtoja vielä. No ne salaiset ihastukset ovat sitten asia erikseen... tai haluaa vain purkaa tuntojaan. Mitä varten tää palsta yleensä on haloo?

• -hn-

Nää ei oo tosissaan. Aikanaan ite olin, mut nyt oon huomannu, et jutut toistaa itteään. Irl nähtyyn pitää vaan luottaa, toinen typy on hällä kierroksessa... Semmosta elämä on. Jos liian pitkään jahkaat täällä saat katsoa selkää poistuvaa...

• olen jahkaaja

Juu. Tuon poistuvan selän episodin tunnistan.. vasta toinen typy! elämänsä aikana..

• mustis nainen

itsekkin löysin aikanaan hääjuhlissa sen oikean kun sinkkuja toisilleen sukulaiset esittelivät.

• -hn-
        olen jahkaaja kirjoitti:

Juu. Tuon poistuvan selän episodin tunnistan.. vasta toinen typy! elämänsä aikana..

Joojoo. Tää oli semmone naistennaurattaja, et jos se ois ollu musta kiinnostunu, niin muakin ois naurattanu... Oli pakko lähtee, ja taidan vieläki olla menossa, jos vaan musta riippumattomat asiat suttaantus jotenki kuosiin... Sä olet nuorena alottanu jahkaamisen, jos se vasta toinen olis.. Käy kiinni, täällä eletään vain kerran (jotkut ei sitäkään)...

• plussan annat

Totta osin on nettielämä mutta myös muuta elämää mutta se jokin puuttuu. Haaveita on toki mutta ei ketään ketä haikailisin varsinaisesti. Itseni kanssa olen käynyt paljon keskusteluja. Liikaakin. Siksi sitä kaipaa juttukaveria ja täällä sitä on 24/7.
      Jos joku tietäis tuosta lähelle päästämisestä jotain niin voi vai mielessään kuvitella miksi joku ei päästä lähelleen. Syitä on monia.
      Arvostellaan arvostaen.

• puuntakaa7

Mikä se jokin on, onko se täällä?

• kokemus puhui

sairaat......................

• näin on nähtävä

Eihän täällä omista asioista huudella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5846
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      91
      2988
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2026
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe