Innostaisi laajentaa korttia, jos ei tarvitsisi käyttää jotain helvetin kypärää.
Näen kypärän yhtä tyhmännäköisenä kuin esim ladalla ajamisen.
Vapaaehtoiseksi se pitäisi laittaa. Riskit ovat kaikkien tiedossa, mutta ei sitä kukaan loputtomiin elä, vaikka viimosen päälle turvapuoli aina olisi.
Ja mitäpä jännää siinä elämässä sitten on jos vaarojakin ollisi? Tylsä sellainnen olisi.
Kypäräpakko pois!
9
284
Vastaukset
- Ratkaisu on
Kypärää ei tarvitse käyttää, jos on esittää lääkärintoditus. Syyksi kelpaa mm. niin iso pää, ettei sopivia kypäriä ole. Lääkärin harkinnastahan tuo loppujen lopuksi on kiinni. Voit perustella omaa vapautustasi suojauksen tarpeettomuudella.
- Mika++
Kaks vaihtoehtoa. Silikonitissit päälakeen jolloin kypärä ei mahdu, tai tukka pois ja otat kypärän näköisen tatuoinnin.
- äääääääliööööö
Jos lääkäri toteaa sinut järjettömäksi niin silloin ei tarvitse käyttää kypärää. Tosin sitten voit menettää korttisikin.
- jaamaahaa...
mälläsin pienestä vauhdista aikoinaan kolarin polkupyöräiliän kanssa vauhtia noin 50 km/h nuppi eellä asfalttiin ja taju mäjellen 3vrk, polkupyöräiliältä jalka ja käsi poikki, onnex oli umpikypärä sillä leuka olis paskana sillä suoja joka on integrallissa kului puhki kun kynnin afalttia turvallani pitkin tietä, jotta se siitä kypärän turvallisuudesta, pidä vaikka kattila päässäs kohan on ees joku suojana vaikka oletkin kova kaveri puaha..
- säästä pyöräilijä
Sinäkin ajaisit varovaisemmin ja näkisit ja kuulisit jotakin, jos ei olisi kypärää päässä.
- eh-eh-keke
isälläsi pitäisi olla kortsupakko...
- Nuppilääkäri
Lekurille heti aamulla mars mars...
- Anaalitappi
Vai että ilman kypärää! Ei tuollaisen kirjoittajassa ainakaan hyvä häviäisi kolarin sattuessa, ei. Allekirjoitan tuon kommentin kortsupakosta, niin ei moisia vesipäitä prätkästä syntyisi edes haaveilemaan.
- korsu päähäsi vie
Anaalitappi kirjoitti:
Vai että ilman kypärää! Ei tuollaisen kirjoittajassa ainakaan hyvä häviäisi kolarin sattuessa, ei. Allekirjoitan tuon kommentin kortsupakosta, niin ei moisia vesipäitä prätkästä syntyisi edes haaveilemaan.
Varo ettei vesipääsi poksahda, kun niin pullistelet ja uhoat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745