Nyt tulee yle-maksu kaikille. Lupamaksun tarkastajista luovutaan uuden hallituksen mukaan eli mediamaksu tulee pakolliseksi kaikille. Mitäs nyt sanoo vapaamatkustajat ? Ei tarvitse teidän puolesta enää maksaa lupamaksuja !
Loppuu lusmuilu
4
264
Vastaukset
- Ei pummien elättäjä
Ylen lammas tuntuu elelevän pikkaisen omissa maailmoissaan. Kuinkas muutenkaan.. Makselehan poika ettei kynänpyörittelijät ärähdä. Me muut emme osallistu tv:n tuijottelusi kustantamiseen, pummi.
- ubffgyt
noniin tämähän alkaa kuulostaa jo ihan järkevältä.. en ole koskaan lupaa maksanut niin näköjään ei tarvitse kohta enää muidenkaan. jokainen säästää sen reilut 200e vuodessa ja nyt sen voi investoida johonkin viisaaseen esim. viinaan
- näin tulee käymää
Höh, ei kukaa mitää 200 euroo säästä. Ne lisää sen veroon. Esmes. peruspäivä rahalaisellla vero prosentti tulee nousee noin 4 %:lla. Jollai suuri tulosilla ei vero prosentti ei nouse kui 0,01 %:ia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329