Että sait erään ihmisen mustasukkaiseksi ja palaamaan luoksesi. Nyt ymmärrän mun paikan eikä se ole täällä. Tunnen itseni tyhmäksi ja lapselliseksi. Oma vikahan se oli kun olin niin sinisilmäinen. No eipä tämä ole mitään uutta mulle:(
Mä olin sulle
40
220
Vastaukset
- ei kai muuta oo
Tiedä nyt sitte kelle menee, mutta näinhän se menee.. ei kai niitä voimia sitte ole kuitenkaan.. mennään vaan eteenpäin näin :( . ...... : ) ?
- s....
en ole mustasukkainen ellei näe.
- ap.
Hei ei mullakaan niitä voimia olisi ollut tälläiseen. En toki sua halua syyttää, mutta aika paskan olon sait aikaan mulle.
- ei kai muuta oo
Ai, miten niin sain pa..kan olon? En ymmärrä, jos mulle on? Meneekö m vai n?
- hymyä huuleen..
Ei kait sentään.
Pelinappulan käyttö on alentavaa
Usko kukaan ei sua hyväksi käytä ei - ap.
Ei hymyilytä just nyt. Mä en taida vähään aikaan uskoa yhtään mihinkään varsinkaan jos on kyse jostain rakkauteen liittyvästä. Mutta syyttää saan kai tästä haihattelusta vaan itseäni.
- ap.
Ja miehelle menee. Ei tarvitse arpoa kenenkään.
- hymyä huuleen
joku mies vai haavan teki?hitsin miehet
- uskoisit jo.
Jos oot **** ,niin olet ihan hakoteillä ,sinua vain rakastan
- Niin siis kuka?!
Ei toi **** oo mikään nimi.
- 4 tähteä
Niin siis kuka?! kirjoitti:
Ei toi **** oo mikään nimi.
Sano joku kirjain nimestä?
- ii, iinpi, iiein
4 tähteä kirjoitti:
Sano joku kirjain nimestä?
ii niinku ii
- 4 tähteä
ii, iinpi, iiein kirjoitti:
ii niinku ii
Jep no nimeni ei ala i...
- Täällä yks N
ja samanlainen kokemus kuin sulla :( Mullakin tulee olemaan aika vaikeaa uskoa enää rakkauteen..
- ap.
Mun nimessä on viisi kirjainta. Enkä ole hakoteillä. Osaan lukea rivejä ja niiden välejä.
- s....
it`is true.... rakkautta... onko vai mitä? ihan ymmällä, yhä... tiedän vain uneni..riittääkö ne?
- Aijaa .
kenestä miehestä olis taas niin kuin kysymys
- ap.
Miten niin taas. Mulla on ollut vaan yksi ihminen ketä olen täällä tavoitellut ja ikävöinyt. En mä nyt hänen nimeään tähän voi laittaa.
- ap.
Tai en mä tiedä ehkä olen tullut täällä hulluksi ja vainoharhaiseksi. :( Taisin tulkita erään viestin väärin. Mitä mulle on oikein tapahtumassa. Ei olisi koskaan pitänyt palata tänne. Oli ikävä tai ei. Mutta oikeesti saan syyttää huonosta olostani vain itseäni. Pitäisi tietää omat rajat ja ne taitavat oikeasti olla siinä etten kestä tätä palstaa. Anteeksi kaikille eritysesti eräälle ja hyvää yötä. Ehkä on parempi pitää uusi breikki tämän suhteen.
- olet pyörähtänyt.
ap. kirjoitti:
Tai en mä tiedä ehkä olen tullut täällä hulluksi ja vainoharhaiseksi. :( Taisin tulkita erään viestin väärin. Mitä mulle on oikein tapahtumassa. Ei olisi koskaan pitänyt palata tänne. Oli ikävä tai ei. Mutta oikeesti saan syyttää huonosta olostani vain itseäni. Pitäisi tietää omat rajat ja ne taitavat oikeasti olla siinä etten kestä tätä palstaa. Anteeksi kaikille eritysesti eräälle ja hyvää yötä. Ehkä on parempi pitää uusi breikki tämän suhteen.
Siis teetkö sinä johtopäätökset näitten viestien perusteella
Parempi olisi jutella sen ihmisen kanssa irl ,jos kaikki viellä selviäisi? - ap.
olet pyörähtänyt. kirjoitti:
Siis teetkö sinä johtopäätökset näitten viestien perusteella
Parempi olisi jutella sen ihmisen kanssa irl ,jos kaikki viellä selviäisi?Ikävä kyllä näköjään silloin kun olen väsynyt ja epävarma. Niin olisi jos vain saisi sen keskusteluyhteyden muualla kuin täällä. Mutta mun tarkoitus ei ollut loukata. Ei häntä eikä ketään joka nyt omi tämän viestin itselleen.
- .ed
ap. kirjoitti:
Ikävä kyllä näköjään silloin kun olen väsynyt ja epävarma. Niin olisi jos vain saisi sen keskusteluyhteyden muualla kuin täällä. Mutta mun tarkoitus ei ollut loukata. Ei häntä eikä ketään joka nyt omi tämän viestin itselleen.
Et sinä ketään loukannut ja tuskin sinunkaan tarvii turhasta olla pahoillaan
Kaikki on ollut väärinkäsitystä alusta loppuun ,eikä näistä nimettömistä
viesteistä voi koskaan tietää kenelle ne lopulta on tarkoitettu .
Miksi palasit tänne ? tai pitäiskö kysyä miten saatoit jättää nämä palstat välillä pois. - ap.
.ed kirjoitti:
Et sinä ketään loukannut ja tuskin sinunkaan tarvii turhasta olla pahoillaan
Kaikki on ollut väärinkäsitystä alusta loppuun ,eikä näistä nimettömistä
viesteistä voi koskaan tietää kenelle ne lopulta on tarkoitettu .
Miksi palasit tänne ? tai pitäiskö kysyä miten saatoit jättää nämä palstat välillä pois.Ihastuin häneen ensinäkemältä. En osaa selittää sitä tunnetta. Sen jälkeen emme nähneet kunnes viime kesänä ohimennet ja tuo voimakas tunne tuli takaisin. Aloin kaipailla häntä täällä ja tunnistin hänet viesteistään koska osassa oli ja on ollut nytkin selkeitä tunnisteita. Ihastuin häneen viestejen perusteella lisää, mutta luulen että hän on loppujenlopuksi saattanut alunperinkin tarkoittaa ne jollekkin muulle ihmiselle. Mutta toisaalta taas eräät hänen kirjoituksensa olisivat voineet olla mulle melko varmasti koska hän lakkasi kirjoittamasta niitä kun en enää kommentoinut niihin. Mikä taas johtui siitä että huomasin ettei hän kirjoittanut niitä enää mulle. Hän vain jäi mun mieleeni ja asia jäi vaivaamaan joten siksi tulin tänne takaisin. Ja joo on sekavaa. Lähdin pois koska hän taisi löytää täältä toisen eikä vastannut liveyhteydenottoon ja siksi ajattelin että annan hänen olla rauhassa. Mutta kiusaus oli liian suuri ja aloin kirjoitella tänne uudestaan. Siinä jonkilainen selitys sekavuudessaan ja joo on sekavaa, myönnetään.
- ap.
ap. kirjoitti:
Ihastuin häneen ensinäkemältä. En osaa selittää sitä tunnetta. Sen jälkeen emme nähneet kunnes viime kesänä ohimennet ja tuo voimakas tunne tuli takaisin. Aloin kaipailla häntä täällä ja tunnistin hänet viesteistään koska osassa oli ja on ollut nytkin selkeitä tunnisteita. Ihastuin häneen viestejen perusteella lisää, mutta luulen että hän on loppujenlopuksi saattanut alunperinkin tarkoittaa ne jollekkin muulle ihmiselle. Mutta toisaalta taas eräät hänen kirjoituksensa olisivat voineet olla mulle melko varmasti koska hän lakkasi kirjoittamasta niitä kun en enää kommentoinut niihin. Mikä taas johtui siitä että huomasin ettei hän kirjoittanut niitä enää mulle. Hän vain jäi mun mieleeni ja asia jäi vaivaamaan joten siksi tulin tänne takaisin. Ja joo on sekavaa. Lähdin pois koska hän taisi löytää täältä toisen eikä vastannut liveyhteydenottoon ja siksi ajattelin että annan hänen olla rauhassa. Mutta kiusaus oli liian suuri ja aloin kirjoitella tänne uudestaan. Siinä jonkilainen selitys sekavuudessaan ja joo on sekavaa, myönnetään.
Näin loogiseen ajatteluun pystymme varmaan vain me naiset. Tässä oli myös ote naisenloogikasta. Mutta nyt laitan koneen kiinni ennenkuin pieni pääni saa lopullisen burnoutin:)
- onkohan sinulta
ap. kirjoitti:
Näin loogiseen ajatteluun pystymme varmaan vain me naiset. Tässä oli myös ote naisenloogikasta. Mutta nyt laitan koneen kiinni ennenkuin pieni pääni saa lopullisen burnoutin:)
millainen live yhteydenottosi oli
- ap.
onkohan sinulta kirjoitti:
millainen live yhteydenottosi oli
fb-kaveripyyntö ja viesti. Ja viime syksynä tekstari. Mutta nyt mun oikeesti lopetettava tämä tältä illalta. Ollut paljon touhua tänään siksi olen kai vähän väsynytkin.
- onkohan sinulta
ap. kirjoitti:
fb-kaveripyyntö ja viesti. Ja viime syksynä tekstari. Mutta nyt mun oikeesti lopetettava tämä tältä illalta. Ollut paljon touhua tänään siksi olen kai vähän väsynytkin.
kerro mulle vielä syntymävuotesi, pieni pyyntö on se.
- ap.
onkohan sinulta kirjoitti:
kerro mulle vielä syntymävuotesi, pieni pyyntö on se.
Mä olen häntä pikkaisen vanhempi eikä se näy fb-profiilissani alle kymmenen vuotta. En mä oikein tänne halua sitä laittaa, mutta olen syntynyt toukokuussa.
- pää pystyyn.
Sellaisia ne luuserit ovat ,kipittävät exänsä luo heti kun alkaa kyllästyttää
Älä sure ,maailma on täynnä miehiä ,löydät ihmisen joka sua osaa arvostaa - s....
juuri aamulla tuli unen jälkeen kyyneleet - ettei osaa arvostaa enää kuin pitäisi. siksi vaikenen.... tuli itku.. ja yhä tulee
- sivuilija.
No harmi , ei tunnu varmaan hyvältä
kaikki ukot pitäs lähettää kuuhun
- paha mieli
Mitä sinä nyt itket taas kerro ystävä hyvä ;(
- s....
kyyneleet koko ajan - pois nautinnot---- kalja on perseestä tyhjään vatsaan
- M2N
ap: jos oot se joksi luulen, pistä mulle viesti kun oon taas maisemissa IRL. Jos oot se sama joka kirjoitti aloituksen johon vastasin, kiinnostaisi selvittää tuo juttu, mutta face to face. Olen aika pihalla mistä siinä sun jutussa oli kysymys. Menee sitten tää arvonta miten tahansa.
En tuu ensi viikolla täällä paljoa pyörimään.... - s....
aha..paljon kiinnostaa sitten... näkiskin, ennemmin lehät lentää...
kuúle, luuletko olevasi korvaamaton????
¨
en sano ilkeää koskaan koska en pysty, vaikka haluaisin, en pysty - zuppasoppa
Kerro nyt miksi itket niin paljon ja voitko saada lohdutusta muusta kuin kaljasta? Älä juo niin paljon lihot muodottomaksi.
- M2N vielä
ap: jos mietit mistä muut sais sut kiinni, tsekkaappa niiden tilanne ASAP.
- vinkki på vinkki.
Täräytä sitä munille seuraavan kerran kun näet hänet.
jeeeeeeeeeeee.. - M2N
ap: Jos et sitä jo tiedä, meni sitten eri hlölle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753