Uusia ystäviä Tampere/Pirkanmaa

2 lapsen äippä

Hei,

Täällä hieman yksinäinen, kahden pienen lapsen kotiäiti etsii uusia tuttavia sekä ystäviä kaikenlaiseen mukavaan yhdessäoloon. Itse voit olla lapseton tai lapsellinen, keksitään puuhailua sen mukaan joko lasten kanssa tai ilman. Tosin pienet lapset rajoittavat vielä "omia menoja" aika paljon, mutta eikös vaikka elokuviin tai konserttiin voisi joskus päästä piipahtamaan :) Olen vähän arkajalka, mutta ihan mukavaksikin joskus mainittu. Tälläinen ihan tavallinen elämän ihmettelijä :) Toivottavasti tätä kautta löytyisi uusia kivoja ihmisiä niin voisimme ilahduttaa toisiamme.
Kirjoittelemisiin... pitkatossu73 (at) gmail.com

1

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minä

Hello . . . yksinäisyys , väsyttävä asia ihmisille johon ei kenenkään pitäisi joutua. Mutta elämä ei läheskään aina kysele miten haluaisit sen menevän. Arkajalka ? , kuten me kaikki kunnes huomamme että ei se vastapuoli sittenkään pure eikä haudo pahojaan ... Huomasin juuri että katselen ihmisten seuranhakuilmoituksia eli ... jotain etsin minäkin. Maailma on koetellu ja heitellyt ja väsyttänyt mutta eteenpäin mentävä ja meneehän se ... mutta jotain puuttuu ja jotain uutta on tehtävä. Olen kymmenisen vuotta sinua vanhempi , mutta uskon että minussa on vielä paljon jäljellä "nuorta voimaa ja poikamaisuutta" ; ) , tuskin olen ihan se tavallisin tallaaja, oma itseni kuitenkin , tosin en ole koskaan tavannutkaan sitä ihan tavallista ihmistä, kaikki ovat omanlaisiaan, onneksi ... lapset ovat jo maailmalla ja itse etsin uutta nostetta elämääni ja ehkä on aika tehdä muutoksia... tässä vaiheessa alkaa tulla kysymyksiä että mitä oikeen teen, mutta jostain syystä aion jopa lähettää tämän viestin sinulle , jostain syystä ... ei noihin tuntemuksiin aina löydy selvää vastausta että miksi. Pieni viesti sinulle , toivottavasti et ihan kokonaan pelästynyt ; ) ... kun ei koskaan tiedä missä ja miten se Joku voi eteen tulla . . . Kirjoita takaisin jos vaan siltä tuntuu ... Smile ...tässä juuri tekemäni mailios. [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe