Voiko tulla seuraksia

Huolestunutnuori

Joudun aika usein puuttumaa mun isän ja äidin riitaan , joskus se on menny niin pitkälle et iskä o heittäny äiti maaha pariki kertaa. Meitä lapsia on 3 sisarukset on jo aikuisia nii ne ei kotona paljo vietä aikaa ite taas oon kokoaja kotona ku ei oo kavereit. Nii eli mun kysymys ois , että voinko mä saada jtn häiriöitä tämmösestä? faijan isä oli hullu se hakkas sitä ku se oli pieni nii faija on periny jonku jutun et se pimahtaa välillä. Iskän mutsi , faija ja sen broidi ja sisko on kaikki tehny itsemurhan , joten pelkään et mun faija tekee kans jotain ittellee joskus. Sen takii oon niin peloissani aina ku se lähtee baarii soittelen sille kokoaja et onko kaiki hyvin sun muuta. En jaksanut laittaa pilkkuja ja pisteitä joka väliin. Terv 17v jätkä

4

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . ;'( tears

Oot jo tänä tai ens vuon 18 vuotta, muuta sit HETI omaan kämppään. Mul on tälläst kestettävää viel kolme vuotta, tai ei oo koska teen itsarin hehe. Mut sul on niin vähän aikaa et kyl sä kestät.. yritä, yritä ettei se vaikuttais suhun silleen et susta tulis samanlainen kun sun faijasta. Älä anna sen hei pilaa sun elämää.

• jaapajuu

totta kai voi tulla seurauksia.sustakin voi tulla väkivaltainen (isä) kun olet tuon nähnyt.
      miten äitisi?pelasta hänetkin ennenkuin murtuu henkisesti.
      virkavallan soitat seuraavan kerran paikalle kun alkaa äidin heittely.voi olla niin että sinäkin saat joskus osasi isäsi väkivallasta.
      jos todella on niin että isäsi sisarukset ovat oman käden kautta lähteneet niin on suuri riski että isäsi tekee samoin.
      sosiaalitoimistosta ja netistä löydät ammattilaisten apua ongelmaasi ja hae sitä,todella.
      on mukavampi hakea apua ajoissa kuin surra tulevaisuudessa sitä mitä jätti tekemättä.
      näin sinäkin saat turvallisen aikuisuuden ja et koe syyllisyyttä

• Aloittajaaa2333

Äiti just puhuu välil et sitku minä lähen talosta ja se jää yksin faijankaa nii ei tiiä kauanko kestää . Ja vähän aikaa sitte broidi juhli meil yöl nii faijahan suutahti siitä ja tönäs broidin maahan broidi on jo 20 ja se asia on sovittu . Mut mul on faijaa sen verran hyvät välit et ei se mun kimppuu käy tosin kännissä se välil sekoo aika pahasti et en menis vannomaa sitäkää , mut osaan kyl itteeni puolustaa. Usein iskä on kyl nii ihana mua ja perhettä kohtaa , mutta sillä on se just ku peri omalta isältä tämän nii ei tiiä ikinä millo se suuttuu ihan pienistäkin asioista. Kiitos kaikista kannustavista kommenteista . Eipä ole juuri kavereitakaan kelle puhua asioista :(

• jaapajuu

tik,tak,tik,tak kello käy mutta milloin lävähtää..ihmiset ovat usein ihania selvinpäin mutta alko avaa ihmisessä uusia puolia.
      minusta teidän tilanteenne on aika huolestuttava,suoraan sanottuna!
      itse olen saanut kärsiä vanhempani juomisesta yli 30 vuotta ja siten tiedän miten alkoholisti osaa"kieputtaa ja hyvitellä"tekojaan selvinpäin omalle perheelleen ja suvullekin.se on yhtä helvettiä.siitä kärsii lapset vielä aikuisenakin.
      tee siis asialle jotakin äitisi kanssa.tik tak..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe