Takanani on monia vuosia tän helvetin kanssa, anoreksiaa, ahmintaa, bulimiaa... Olin vihdoin saanut syömistäni järjestykseen ja tuntui kuin voisin alkaa taas syömään suht normaalisti, mutta sitten, poikaystäväni jätti mut. Olen vain itkenyt ja miettinyt miksi. Hän meni jo seuraavana päivänä treffeille toisen kanssa. Seurustelimme 3 vuotta. Tunne itseni mitättömäksi ja vialliseksi.
Erottuamme multa meni mun elämä, ainoa läheinen. Aloin tuosta päivästä urheilemaan hullun lailla ja olen päässyt taas kiinni siitä, ja siihen olenkin tyytyväinen. Mun on pakko liikkua etten ajattele huonoja asioita. Se että hän teki mulle näin... Itseluottamukseni on täysi nolla ja haluan tehdä itsestäni paremman, laihemman että hän edes katuisi päätöstään, että kelpaisin joskus jollekin. Mulla on niin huono olo. Mä sekoan jos olen vain paikallani enkä liiku. Mä sain anoreksiani takas...
Mä en tiiämitä teen. ahdistus ja suru on mieletön. Miten mä voisin saada apua?Olen kuitenkin vain alipainon rajoissa,eikä mikään ravintoterapia auta, koettu on. Musta tuntuu ettei ne ymmärtäis mua ja mun ongelmaa. Mihin mun oikein pitää soittaa ? Mitä ihmettä oikein sitten sanon ? Olen niin kovin peloissani että hajoan jos en saa apua
Haluaisin apua
wonderland100
1
144
Vastaukset
- TSEMPPIÄ SUN ELÄMÄÄN
Musta sun kannattais puhua muitten anorektikkojen kanssa. Kato vaikka netistä. Mua se ainakin auttoi. Muhun oikeesti sattu kun mä luin sun tekstin. Olen kylläkin samaa mieltä,lääkärityypit ei ymmärrä mitään,kannatttaa mieluummin puhua jonkun kanssa jolla on kokemusta!
Oikeesti,älä anna anoreksian voittaa. NÄYTÄ ETTÄ OLET LUJEMPI KUIN SE!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386