Väliin ihmetyttää että miksi nämä jotkut vakiopalstalaiset eivät halua että tälle palstalle kirjoitellaan muuta kuin lestadiolaisuususkoa vahvistavaa kirjoittelua.
Luulisi että kaiken maailman rienaajat, helvetin lähettiläät, örvelöt jaa muut olisivat tosiuskovalle ainoastaan siunaukseksi.
Siinähän on tosiuskovalle paikka näyttää voimansa, pistää epäuskoista sanan voimalla uskoon, vaieta rienaajat hiljaiseksi, antaa helvetin lähettiläitten ulvoa äänensä käheiksi että kaikki tajuaa saatanan lähettiläitten viestin onttouden.
Mutta mitä palstalla tehdään? Itketään kun örvelöt ovat joukossamme! Porataan että menkää pois, meillä on täällä keskusteltavaa keskenämme, toistemme kehuminen on pahasti kesken.
Taistelkaa sen sijaan! Kun olette niin hiton hyviä uskovaisia niin löytäkää jokin muu keino kuin itku ja valitus ja helvetinpassitukset. Ei vastauksia provokaattoreille. Jos joku kysyy että mihin Raamatunkohtaan joku kirjoitettu kommentti perustuu niin antakaa se Raamatunpaikka. Ei helvetinpassituksia. Vähemmän örvelöä.
Joku on valittanu että kolme vuotta örvelöä kestettiin mutta sitten meni hermot. Mitä on muutama vuosi Iäisyyden rinnalla?
Jos menette samalle linjalle kuin provot niin voitteko pitää itseänne niitä parempina?
Ja tästä kirjoituksesta tulee varmaan passitus....
Horjuva Usko?
15
<50
Vastaukset
- Jeesus on tie
Mikä lestadiususko?
Saatana on Kristuksen evankeliumin vastustaja!
Mitä siunausta siinä on, että koko ajan häiriköidään ja panetellaan palstan aiheesta keskustelevia asiantuntijoita?
Keskustelua voi syntyä ainoastaan sillä tavalla että osapuolet kunnioittavat toistensa vakaumuksia erilaisuudesta huolimatta!!!
Tilaisuus näyttää voimansa!?
Sulla on siis edelleen tarve näyttää voimiasi?. Järkyttävää katsella kun ihmisen elon pursi on tappavan kosken imussa, kuolema on silmien edessä ja uho omista voimista senkun vain kaikuu onttona ilmoille.
Jeesus Kristus on meidän voimamme, hän rakastaa ja armahtaa antaa syntimme anteeksi verensä tähden. Jeesus kutsuu sinuakin parannukseen, hän odottaa saadakseen armahtaa sinutkin.
Me kerromme ihmisille Jeesuksesta joka pelastaa syntisiä. Nämä pilkkaavat häiriköt kulkevat epäuskoisena kohti kuolemaa (mielestään riittävän hyvinä), tiedostamatta itse lainkaan kadotettua ja tuomittua tilaansa. Suuttuvat silmittömästi kun heille kerrotaan että Jeesus odottaa heitä tykönsä saadakseen armahtaa ja päästää synnin siteistä.
Toistemme kehuminen? Jos sinulla ei ole mitään asiaa niin jätä tuollaiset pilkkapuheet kirjoittamatta.
Kristus usko ei tällä palstalla vahvistu, koska te pirun kätyrit toimitte koko ajan johdonmukaisen provokatorisesti palstan kirjoitusaihetta vastaan.
Me uskovat julitamme Jeesuksen käskyn mukaisesti hänestä. Jeesus on tie totuus ja elämä. Meille on tärkeätä keskustella ennen kaikken Jeesuksesta, rohkaista ja vahvistaa toinen toisiamme uskon kilvoituksessa.
Ja saarnata parannusta niille jotka eivät vielä tunne Jeesusta, vaan vaeltavat epäuskoisina kohti kamalaa kullemaa ja helvetin ikuista tuskaa. Emme soisi kenenkään joutuvat sinne, Jeesus tahtoo pelastaa ihmisiä helvetistä sanansa ja henkensä voimalla. Kun synti kietoo ahdistaa Jeesuksen veri puhdistaa.
Myös häirikön Jeesus pelastaa, jos hän tulee syntisenä armonkerjäläisenä pyytämään Jeesukselta armahdusta synneistään.
Miksi siis käytätte aikanne lestadiolaisten ala-arvoiseen pilkkaamiseen ja valehtelette heistä päivät pitkät tällä palstalla? Eikö tärkeämpää olisi rukoilla herätystä ja parannusta omalle kohdalleen, että pääsis taivaaseen kun elämä täällä päättyy.- fr.ty-ui
vai pelastusta!!!
Rahoitat ja annat tukesi rikollisille että saat tilattua esimerkiksi murhia Jumalan ja Jeesuksen Lakia rikkovilta herra epäjumalasi tahdon mukaan!!!
Vain sieluttomat pedot maksaa esim. tällaisesta laittomuudesta ammatti murhaajille palkkaa, eläkkeety jne:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
Jeesus on tie
24.5.2011 10:35
Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))
Mihin perustuu väitteet omia uskovaisia tappaneista ja pikkulapsiakin tappaneista rikollisista? Muslimeja ilmeisesti tarkoitat, tuota joukkoa johon itse kuulut.
Olen useasti neuvonut sinua, että tee parannus ja lähde sellaisesta joukosta pois. Ihme porukkaa kun koko ajan mangutaan täysin tyhjiä ja olemattomia.
Uskovat ovat ihania rakastavia ihmisiä, joiden kanssa on ihana elää.
Hallelujaa kiitos Jeesus!!!
Jotakin perustietoa pitäisi ola Jumalan sanasta ennen kun tänne tulee häiriköimään. - savon ukko
Sinulle Jeesuksen tiellä kulkevalla.
Kerrot olevasi asiantuntia, mistä? Omasta kehumisestasi ja rääväisestä suustasi. Jätetään pois asiantuntemusesta alku osa ja sanotaan, että olet ....siantuntia. Se sinä olet. teuta on asiantuntija. Häneltä voi kysyä, hänen kanssaan voi jopa keskustella. Hän ei lyö niin kovaa kuin sinä.
Toisten kunnioitus. Kunnioitatko sinä halventamalla toisen uskoa, rivoimmillä sanoilla Jeesuksen kiitosten myötä.
Tarve näyttää voimiaan. Sinulla on tarve näyttää valtaasi täällä, joka on minimaaliinen Jumalankin edessä. Et ole suuri herra, vaikka uhoot.
Parannus.mistä? Tee itse parannus. Muuta sävelajia kirjoituksissasi. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Toistemme kehuminen. Eikö olisi paljon parempi kehua toista, kuin tuomita ja haukkua kuin koira oravaa. Sinuakin silloin kehuttaisi.
Pirun kätyri. Olet itse sen pahalaisen kanssa liitossa, koska jatkuvasti tuot pahaa kirousta ja helvetin kutsuja.
Pilkkaaminen. Eikö lestaadiolaisuutta saa arvostella. Onko se täydellinen Jumalalle. Ei sinun tapojesi mukaan, ehkä toisten.
Sinä pilkkaat muita uskoja. He ovat varmaan yhtä otollisia Jumalalleen kuin sinäkin. Jos puhutaan ongelma jätteistä nykyään, sinä olet uskovaisuuden ongelmajäte. - Usko on järkivalinta
Kylläpä oli huono aloitus. Siinä ei ollut mitään hyvää!Jokainen tosiuskova on nimimerkki samaa miletä nimimerkki Jeesus on pelastaa kansaa.Siinä oli kaikki ihan päinvastoin kuin pitäisi:
- Mikään taistelu näitä häiriköitä vastaan ei kannata. Ne on vahvoja
- Muita keinoja kuin valitus ja helvetinpassitukset ei juuri kannata käyttää
- Jokaiselle provokaattrille saa ja pitää vastata
- Mitään Raamatunkohtia ei kannta näille luetella
- Lisää helvetinpassituksia
- Lisää örvelöä!
Näillä kun mennään niin päästään asialliseen keskusteluun.... - Örvelön sisko
No joo, tuossa alhaalla joku nimimerkki "Usko on järkivalinta" tiivistikin hyvin nimimerkin "Jeesus on tie" asenteen. Lisäksi seniorikansalainen tuntuu ottavan aikamoista pulttia koko ajan että toivotaan pumppunsa olevan kunnossa, että jaksaa passitella örvelöitä monia vuosia. Ja oikeassahan hän on, ei täällä toisia kehuta. Itseään on tämä JeesusOnTie kyllä kiitellyt. Raamatussahan sanotaankin että älä käännä toista poskea, älä anna lähimmäisellesi anteeksi ja että se joka itsensä ylentaa se ylennetään vielä korkeammalle. Sanaa seuraa tarkkaan tuo nimimerkki!
- teuta
Niin pitäisi , kaikki perustiedot puuttuu orvelöltä.
Siksi hänen kirjoitukset onkin häiriöksi.
Ja hän häiriköi mielipuolisesti.
Jos ei tiedä, hän luulee, ja koska ei usko hän luulee.
En lainaan paremmin hänelle sano .- teuta
Vastaan tässä . örvelö on itse kertonut kaikki nuo lapsen tapatukset ja sen semmoiset , Haeppä vain itse vastaukset
minua ei kiinnosta sinun sourimiset , noissa asioissa , koska
jos kiinnostaisi tekisin kysymyksen , etkö sinä tiedä vielä
ettei toisen puolesta voi kysellä mitään.
Kukaa olisi sinua pyytänyt kyselemään , lasten tapatuksia
siinä asiassa näyttää huonommuutensa alta aika yksikön.
Ei tuohon viimeiseen kysymykseen , mutta örvelön jumalalla taitaa olla. - teuta
Örvelö, sinuun perustuvat tiedot joitten väännellessäsi
juttuja , olet itse nimittämiäsi asioita , aivan kuin vain tehden minusta rikollista , jos sinä olet noin yksinkertainen , että
voit nimittää meitä miksi vain , vaikka ei ole vakuutta omista
puheista miksikään .
Vaan teikä luulee että haukkumalla voi asin korjata , se ei
ole laisinkaan niin , jos sinä teet nimityksen , sinä myös
haet todisteet , ja jos niitä ei ala löytymään, jätät nimitykset
tekemättä pysyvästi . Sekä ottavan huomioon sellaisen sei -
kan , että minä en ole puhunut koko pikkulasistas eikä sun-
kaan tarttis . olen sen maininnut monta kertaa , ja vieläkin itkien sanon tee parannus. - df,.gh
teuta kirjoitti:
Örvelö, sinuun perustuvat tiedot joitten väännellessäsi
juttuja , olet itse nimittämiäsi asioita , aivan kuin vain tehden minusta rikollista , jos sinä olet noin yksinkertainen , että
voit nimittää meitä miksi vain , vaikka ei ole vakuutta omista
puheista miksikään .
Vaan teikä luulee että haukkumalla voi asin korjata , se ei
ole laisinkaan niin , jos sinä teet nimityksen , sinä myös
haet todisteet , ja jos niitä ei ala löytymään, jätät nimitykset
tekemättä pysyvästi . Sekä ottavan huomioon sellaisen sei -
kan , että minä en ole puhunut koko pikkulasistas eikä sun-
kaan tarttis . olen sen maininnut monta kertaa , ja vieläkin itkien sanon tee parannus.Tuo onkin ainoa tapa sinulla yrittää puolustaa rikollisuutta!
Jokainen, sivistynyt. olipa hän uskossa tai ei; tietää, että tappaminen on rikos mutta sinun oppisi mukaan Jumalasta ja Jeesuksesta väärää todistusta antavana yrität syyttää Heitä rahoittamanne ja tukemamme pappien partoreiden jne teettämistä murhista!
SAAT OLLA VARMA, ETTÄ JUMALA JA JEESUS EI OLE NIITÄ RIKOKSIA TEETTÄNYT MUTTA TÄSSÄ ON ERÄS RIKOLLISUUDEN OPIN ISÄN KÄSKY JONKA OLET OMALLA SANALLASI JUMALAA PAREMMAKSI OPPIEN ANTAJANA ASETTANUT!
herra epäjumalan antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Haukkumiset olen oppinut teiltä ja kun haukun niin perustelen ne joko teidän omalla sanalla tai Jumalan ja Jeesuksen Sanalla!
Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät olet kieltänyt joten opettele palvelmaan rikollisuuden herraa sen omalla nimellä:
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee .. - -kj-.h*gf
teuta kirjoitti:
Vastaan tässä . örvelö on itse kertonut kaikki nuo lapsen tapatukset ja sen semmoiset , Haeppä vain itse vastaukset
minua ei kiinnosta sinun sourimiset , noissa asioissa , koska
jos kiinnostaisi tekisin kysymyksen , etkö sinä tiedä vielä
ettei toisen puolesta voi kysellä mitään.
Kukaa olisi sinua pyytänyt kyselemään , lasten tapatuksia
siinä asiassa näyttää huonommuutensa alta aika yksikön.
Ei tuohon viimeiseen kysymykseen , mutta örvelön jumalalla taitaa olla.Kukaan Jumala ja Jeesusta kunnioittavat eivät Heitä ja Heidän Lakia puolustaessaan kysele rikollisilta oikeuksia!
Joten nyt asiasta tietoisena kirkollisverosi, lähetystyö kustannukset jne maksaessasi kirkolle ON SELVÄÄ RIKOLLISUUDEN TUKEMISTA.
Tilaat rikollista järjestöltä syyttömien tappamisia tietoisesti ja sitten vielä sieluttomana ateistipiruna väität toimivasi Jumalssn ja Jeesuksen uskovana!!!
KALTAISISTASI PIRUISTA JEESUS ON VAROITTANUT:
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.' - teuta
-kj-.h*gf kirjoitti:
Kukaan Jumala ja Jeesusta kunnioittavat eivät Heitä ja Heidän Lakia puolustaessaan kysele rikollisilta oikeuksia!
Joten nyt asiasta tietoisena kirkollisverosi, lähetystyö kustannukset jne maksaessasi kirkolle ON SELVÄÄ RIKOLLISUUDEN TUKEMISTA.
Tilaat rikollista järjestöltä syyttömien tappamisia tietoisesti ja sitten vielä sieluttomana ateistipiruna väität toimivasi Jumalssn ja Jeesuksen uskovana!!!
KALTAISISTASI PIRUISTA JEESUS ON VAROITTANUT:
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'No siksipä en halua sulta mitään , sinä jo itsekin tiesit
ettei rikolliselta kanna ta mitään kysyä , sehän on selvä
mistä tiesit nimittää itses rikolliseksi , paha omatunto.?
Sitten vielä sattui kaltaisista piruista ,, eli osait kirjoittaa
Matt. 7:15 , sehän sattui kohdilleen . Täällä oleva häi -
rikkö on juuri sellainen. en paremmin sano.
- Jeesus on tie
EMME ME KRISTITYT RIKOLLISILTA OIKEUTTA KYSELE, SIKSI KEHOITAMME SINUA LÄHTEMÄÄN TÄÄLTÄ mahdollisimman nopeasti, VALEHTELEMASTA ja panettelemasta kristityitä.
- 77x77x77
Oletteko siis panneet välit poikki tältä lasten raiskaajalta. Eikö hänen pitänyt saada ne tekosensa anteeksi. Niinhän te julistatte.
Panetellaan vuoronperään. Ja lähdetään sitten myös vuoronperään. Siis mahdollisimman pian.
t. Ristitty ja kastettu, rippikoulun käynyt ja rokotettu - jkl.,lok.
ette kysyle itseltänne oikeutta!!!
rikollinen on rikollinen väärän todistuksen antajana vaikka olis lutheria jumaloiva lestadiolainen valejeesus tai puujumalapaavali!
- teuta
Piti piti , mutta hä'nestä ei tulölut katujaa .
ja kyllä sinä iedät kuinka siinä käy , joka ei kadu
ei hän saa syntiäsä anteeksi . Ymmärsitkö .
Olen samaa mieltä kun on Ristitty ja kastettu , milloin
kaste loppuu :::se loppuu vasta rippikoulun aikaan ,
tai sanoin väärin eihän kaste lopu ennenkuin kuolemassa silloin se on tehtävänsä tehnyt Jumalan puolelta se ei lopu
koskaan , se loppuu vain meidän puoleta . kun saamme kasteen liitoa vahvistaa kaikki on hyvin ,,, no tuo rokotus on vain maailman kansalaisen sana se ei kuuluu Raamattuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753