Penan poke..

Sivusta seurannut.*

Kylläpä harmitti kun asiakkaat antoi Penan ovimiehelle tippiä.. Sen jälkeen kun oli yrittänyt perusteettomasti periä kympin sisäänpääsyä yhdeltä asiakkaalta. (Vitonen oli ainakin minulta) Onneksi asiakas ei maksanut. Penassa käyntiä jatkan mutta ko. herra ei enää tippejäni saa. Muita paikan pokeja en rango.

10

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sietämätöntä!

voi hyväthyssykät! miten oot nyt tokeutunu täst asiasta? saitko viikon vai kaks sairaslomaa tästä tunteiden ja henkisen kivun rääkkäyksestä? todella vastenmielistä tollainen touhu! tää pitäis vetää ehdottomasti hoviin koko asia puitavaksi ja tutkia taustat joka ikiseltä Suomessa työskentelevältä järjestysmieheltä, tällänen ei saa jatkua, syytän tästä suursalon päättäjiä!!! Koska järjestyksenvalvojilla ei tunnetusti ole yhtäkään ystävää ja he eivät ikinä heitä mitään vitsinmurjasua "puolitutuille" ihmisille niin ihmettelen miten tämä on voinutkaan pyytää 10euroa tuntemattomalta viattomalta ihmiseltä!?? KETÄ OTTAA VASTUUTA TÄSTÄ, K-MARKET ENOLAN KAUPPIAS, KERRO!

• jatkan käymistä

Ei välttämättä pitäis yleistää, että alakerran NAISMYYJÄT koska siellä on todella mukavia naisia töissä tiskin takana, näitä vähän vanhempia, jotka esimerkiksi palvelevat minua täysin normaalisti, vaikka olenkin yli 40v nainen :) älä kaada kaikkien niskaan jos joku on sinua huonosti kohdellut. olitko itse asiallinen asiakas?

• penan alakerta

olin täysin asiallinen asiakas. en etuillut ,enkä huudellut. nostin vaan käteni merkiksi että oon jonottamassa,mutta tämä nuori tumma tyttö ei reagoinut mitenkään katsoi kyllä,mutta takanani ja vieressä olevat nuoret miehet saivat häneltä hymyn ja minun ylitseni tehtiin myös juomatilaus,vaikka yritin sanoa,että olis mun vuoro. myös mieheni ja naisystäväni kokivat saman kohtalon. tilausta ei vastaanotettu,ennen kuin nuoremmat miehet olivat saneet juomansa. niille tyttö jaksoi keimailla ja hymyillä.kun sain vihdoin tehtyä tilauksen,niin ei edes päin katsottu ja pankkikorttikin repäistiin käsistä kiireellä ja heitettiin tiskille kuitin kera. nuorille miehille se annettiin sentään käteen. seuraavaksi taidan testata häntä ja menen tilaamaan vain häneltä. jos sama tympeä ilme ja huono palvelu jatkuu,niin asiaa en jätä enää tähän,vaan teen valituksen.olenhan sentään asiakas ja hän on palvelualalla. omia asiakkaitani en koskaan kohtelisi noin vaikka kuinka olisi huono päivä.

• öhö

maksa ens kerralla käteisellä nii saatat saada palveluakin

• ...

Ei aina toimi tuokaan, tuli juuri eilisiltana todistettua. Tätäkö on kun kaikessa säästetään..?

• penan alakerta

Maksoin sekä käteisellä,että kortilla. Sama huono palvelu molemmissa maksuissa.Ystäväni käy siellä useammin ja joka kerta tämä tarjoilija on tympeä ja ylimielinen.harmittaa tytön puolesta...Kohta sinne menee joukkovalitus.Ei näköjään auta ,vaikka suoraan sanoo ja näyttää että palvelu oli huonoa ja alentavaa.Ainakin seuraavaksi kun menen sinne,niin todella toivon ,että tämä myyjä on paikalla,sillä enää en anna oman vuoroni mennä ohi. Enää en odota kiltisti,että nuoret miehet saavat ohitseni palvelua.

• Anan Pelakerta

Pari huomionarvoista seikkaa:

Ensinnäkin: Minkä vitun takia pitää käydä siellä Penassa. Toista samanmoista häviäjien apinahäkkiä saa hakea melko kaukaa.

Toiseksi: Oletko huomannut, että juuri sinä saat yleensä paikassa kuin paikassa mielestäsi huonoa kohtelua...?

-Sitähän minäkin!

• ei oo totta.

jaa kukakohan niistä naismyyjistä on tympeä?ei oo tullu vastaan.eikä siellä todellakaan kukaan mitään erityiskohtelua saa,ihan voin kertoo lähes jokaviikkoisena asiakkaana.samalla lailla ne vakiasiakkaat jonottaa kun muutkin,ja jos on kiire niin se kortti jää siihen pöydälle.kuka kahjo ees kiinnittää huomiota tollaseen?!?!!!

• MiniMe76

Turha yleistää pelkästään Penaan/the Discoon tuota asiaa, kyllä niin tapahtuu joka ikisessä baarissa paikkakunnasta huolimatta. Itse olen Penan vakiasiakas, eikä mua kohdella yhtään "hellemmin" kuin muitakaan. Samalla tavalla jonottelen kuin muutkin, kaikki vuorollaan.

• 40v.

Minä olin siellä taas viime vkl. Eipä pahemmin Salossa muita yökerhoja ole mihin ikäiseni ihmiset menisivät. Pakko todeta, että Salon paras paikka. Epäkohtanan huomioisin niiden alhaalla narikassa työskentelevien miesten etiikan. Siellähän lukee, että narikka on ilmainen, mutta aina kun menee sinne ni siellä pyydetään rahaa. Kyllä minun ikäpolveni antaa juomarahaa jos saa palvelua, mutta mielestäni on väärin sitä pyytää jos ilmaiseksi piäisi saada.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe