Kokemuksia Katinkullasta

tyttö&poika saunooo

Perheemme on menossa jussin jälkeen Katinkultaan ja itseäni kiinnostaa saunamaailma. Siitä on monia juttuja, mutta millainen paikka oikeasti on ja millasta porukkaa siellä käy? Onks sinne oikeesti ikäraja ja valvotaaks sitä? Pääseeks tällanen (16v. 17v.) "pariskunta" sisään?

11

1395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r-jarvelta8-94

Mun täti miehineen on käyny siellä, ku asutaan aika lähellä ja pyytivät kerran muakin äitin kanssa sinne ja olen alaikäinen, eli kyllä sinne pitäs päästä. Me ei kuitenkaan menty, ku en niin kauheena välitä saunoista.. Mut kato netistä, kyllä siellä pitäs olla tietoo enempi, kun onhan se suosittu paikka varsinkin ulkolaisille turisteille.

• 3e5aua456

Katinkullan saunaosasto:
        2 poreallasta, kylmä/lämminallas, roomalainen allas, suomalainen sauna, höyrysauna, löylyluola ja ruotsalainen sauna (ei eroa melkein mitenkään suomalaisesta.)
        Jokaisessa saunassa on valvontakamera ja altaita valvoo aina uimavalvoja, joten pervoja - pedofiilejä - hulluja ei tarvitse pelätä. Ikäraja on yksin K-18, mutta aikuisen seurassa menevät vauvatkin. Siellä käy porukkaa Nuorista, Lapsista Vanhuksiin. Eniten on pari- kolmekymppisiä pariskuntia.

Muuten ihan terve paikka mutta kerran näin höyrysaunassa erään parikymppisen pariskunnan jossa nainen otti mieheltä suihin. Että sellaista lutkutusta.

• http://adf.ly/1pWsT
      • dream girl 93

Saunamaailmassa pystyy liikkumaan halutessaan melko siveellisestikin, vaikka alasti olisikin, on sen verran sokkeloinen paikka. Toisaalta jos on mitä esitellä ja haluaa niin tehdä, mahdollisuus on siihenkin. Toisinaan juuri hyväkroppaiset nuoret pyörivät päämäärättömästi ilkosillaan ja tarjoavat silmänruokaa ikääntyneille miehille, joita on aina paikalla.

• Like troll

Kova biisi!

• aaaaaaaal

jos ei alasti haluu mennä nii aina voi mennä pyyhe päällä :) ja helposti pääsette sisään - en oo ikinä huomannu että siellä valvottais tota ikärajaa vaikka oonki lapsesta asti käyny joka vuos siellä

• tyttö&poika saunoi

Hieno paikka! Oli tosi hauska viikko Katinkullassa ja saunamaailma on nyt tuttu. Ihan mahtavaa saunoa ja lillua porealtaissa likkakaverin kanssa. Paikka oli tosi asiallinen ja ihmiset ystävällisiä. Likkakaveri sai tietenkin ekstrahuomiota kun hänen ikäisiään ei ollut moniakaan, mutta ei se haitannut. Vastaavia paikkoja pitäis olla täällä etelässäkin, matka oli hieman puuduttava.

• saunasanteri

siellä käyvät vilipittömästi alastomuuteen suhtautuvat ihmiset. olen käynyt pari kertaa aina on meno ollut asiallista jopa ihmeeen rauhallista vaikka on ollut perjantai ilta. mukava kierrellä eri saunoissa ja savusaunakin löytyy.

• Pentti59

Itse kävelen siellä kikkeli kovana kauniiden pimujen perässä
        Terv. Pentti 59 v.

• katinkullasta

kävin tossa kuukaus sitten,oli tosi kivaa! Ei ollu mitään ikärajaa..mut eivaan 'suositeltu alle 10 vuotiaille'

• ennen oli parempi :(

....ja ihan tiedoksi itse kullekin että nykyään saunamaailmassa on seinä joka erottaa naisten ja miesten puolen. Elikkäs ne poreammeet on naisten puolella, samoin ainakin yksi sauna. Tämä on vain arvailua koska olen miespuolinen enkä tietenkään tunkenut naisten puolelle. Miesten puolella on höyrysauna (jossa tosi vähän höyryä ja aika kuuma ilma) ja tavallinen sauna, ei ollenkaan poreammeita. Miehille ja naisille on omat suihkunsa omilla alueillaan. En tiedä milloin tämmöinen "parannus" on tehty mutta aika lailla se entinen vapaa fiilis on hävinnyt ja Katinkulta onkin nyt vain tavallinen kylpylä, yksi muiden monien joukossa. Onneksi ennätin käydä myös vanhaan aikaan jolloin sai kuljeskella alastomana ja poreammeet sekä saunat olivat kaikkien käytössä. Tottakai joskus poreammeessa kikkeli nousi pystyyn eikä sille mitään mahtanut mutta kai aikuiset sen tajuaa että teinillä on seisokki herkässä kun poreet heiluttelevat kikkeliä vaikka mitenkä päin :) No ehkä tämän paikan viehätys on nyt mennyt... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      119
      7043
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      116
      4811
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      62
      4064
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      693
      2134
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      243
      1520
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1388
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1326
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1002
    Aihe