Vasta kun hän meni tuli ymmärrys.
Ja minä itse ajoin hänet pois.
Miehen
18
446
Vastaukset
- tuun__
takas.
- ''''''''''
Pyydä hänet takaisin.
Ainakin voi yrittää selvittää asioita. - siis miten meni?
Siis ajoitko miehen pois vai ajoko mies pois?
- eräs nainen
Jos tämä olisi naiselle, niin ainakin osui minun kohdalleni. :(
Kova ikävä häntä, suru puserossa.- eräs nainen
joo, A.
- A lle
tämä sopii myös mulle, siis viesti, mulla on satuttavan kova ikävä sua
- Aa nainen
niin ikävän kertoa voisin ,kuiskata korvaasi....salaisuuden suuren....
unta kaunista vain toivon
- 678n
Tehty mikä tehty
Sydän on niin rikki ettei tahdo takaisin. - poistyönnetty
Surullista lukea, eläydyn tähän omasta kokemuksesta.
- +0987n
Se on vaan niin, että kun on rakastunut ja toinen tuntuu siltä oikealta, jonka kanssa kannattais tutustua enempi. Ja yht äkkiä alkaa poistyöntäminen, se tuntuu niin väärältä ja käsittämättömältä.
On vaan lähdettävä, jos ei halua toiselle pahaa oloa. Ku ei se saa sanottua. Eikä vastaa kun kysytään. Pitää vaan ymmärtää puhumattomuudesta, ellei halua opiskella ajatustenlukijaksi.
Siihen pois työntämiseen oli syy. Olisit voinut oppia hänen kanssaan ...mutta hän ei ole sun shrink eikä laastari. Kannattais siivota vanhat pois sydämestä ennenkuin aloitat uuden tai taas käy samoin. Toisen sydämellä ei saa pelleillä. - Täytyy sanoa
että huumori tai itsekunnioitus ei salli enää yhtään pelleilyä tässä asiassa. Jos jotain vielä tahtoisi niin monen asian täytyisi näyttää toisenlaiselta.
- Sss...
Höh ja silleen.
Katsos, kun aloitat, niin pastan vakihönöt naiset ovat aina, kuin riivatut, kaikkien kakslahkeisten kimpussa.- yks nainen
Eikä ole
minäkin tulin nyt vasta kuvioihin
:)))
- +0987n
Mä en edes harkitse uusintaa. Tiedän ettei hän jousta missään ja mä olisin joustanut lähes kaiken. Ei toimi.
Ei jääny kuin muistot. Hän työnsi jo ulos ja tällä mennään. - kuin hurrikaani
- ddrt6789
osuvat sanat puolin ja toisin
- 56tghui8
Cya
- tyuijk8765
Otan osaa suruusi.
Saattaa sillä toisellakin osapuolella olla kävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241