125 vai 250cc

reino71

mitenkä tuollaiset pikkiset crossit cr,kx,yz yms jaksais viedä n.100kg kaveria???itellä tällä hetkellä husse wr 250 02.nyt tullut enemmän ajettua crossi radalla ja miettinyt vaihtaa crossiin.vaihdossa olisi tulossa cr 250,rm 250 ja sit noita piikkejä.eilen testasin nelari yzf:n mut ei sytyttäny mua,hussekin menee radalla..mitkä suurimmat erot noihin crosseihin muutakuin vaihteiden määrä ja alusta???

6

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • novoihelvetti

      miten ne ei muka jaksaisi?
      meinaatko että ne hyytyy sinun takia?

      jaksaa viedä kuule 80cc crossikin.
      jaksaa myös vakiomopokin.

      ihme kysymyksiä. ikäänkuin nämä olisi tarkoitettu vain
      pikkuapinoille jotka painaa 30-60kg.

      Kyllä se jaksaa kuten muillakin, mitäs luulisit.

    • Jutustelija1
    • jaaaaahas

      Jaa että ei riipu painosta? Kaveri on 50kg ja minä tuplat ja sen alla menee vakiomopo 60 minun alla 52

      • Jutustelija1

        Tottakai painolla on väliä, meillä oli aikanaan kaverin kanssa molemmilla nuo Aprilia SR 50 skootterit ja kokeilimme kiihtyvyyksiä rinnakkain. Minun ajamani kiihtyi aina paremmin ja tämä johtui siitä että meillä oli paino eroa kuskien välillä aika paljon.

        Paino on aina tärkeä juttu, mutta omaan painoosi et voi juuri vaikuttaa ja se on aina vakio riippumatta millä ajat.


    • hiemanerimieltä

      ei ole väliä painolla.
      jos kierrokset huutaa tappiin asti kuten esim. kasikybäsissä niin saman kulkee painosta
      riippumatta.
      aika paska mopo saa olla vaikuttaa.
      50cc derbitkin pystyy viemään yli 200 kiloista, eivät siis hyydy.
      ja nuo 50cc skootterit on neitien vehkeitä.
      olen itse 120kg ja saman kulki puolta kevyemmällä piaggio fly 50cc.
      ei mitään eroa.

      ja jos ostat tehokkaan crossin, niin kiihtyy satavarmasti samalla tavalla.

    • tehoapyörässä

      "Paino on aina tärkeä juttu, mutta omaan painoosi et voi juuri vaikuttaa ja se on aina vakio riippumatta millä ajat.
      "

      eipä se minusta mitenkään "tärkeä" juttu ole.
      tärkeä juttu on kuskin pituus ja sen myötä oikea pyörä.
      itsellä 80cc ja 250cc pyörät ja painan suht paljon, mutta ei ole
      haitannut mitään. kummassakin pyörässä omat kivat puolensa,
      siksi ajan kummallakin.
      noi painohommelit on vähän sama juttu kun vertailtas jotain
      pikkiriikkisiä kisa aikoja, joilla ei ole mitää merkitystä jos
      ajelee huvikseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe