miehen halu on narsismia

tyypillinen profemin

Miesten voimakas seksuaalinen halu on mielestäni narsismia. Vain silloin kun nainen haluaa seksiä ja mies haluaa seksillä hemmotella naista on ok. Miehen pitää nauttia vain siitä, että tuottaa naiselle nautintoa. Oma nautinto on narsismia.

Miehen pitää ymmärtää, että hänen tarpeillaan ei ole väliä vaan, että nainen on uhri ja miehen pitää kärsiä ja maksaa takaisin esi-isiensä naisia kohtaan tekemä vääryys.Miten ihmeessä mies voi edes itse oma-alotteisesti haluta seksiä naisen kanssa, koska miehen itsehaluama seksi on naisen riistoa.

Miesten pitää muuttua heikoiksi ja tukahduttaa tarpeensa. Heidän pitää odottaa, että joku voimakas alhauros tulee ja tyydyttää heidän naisensa, koska ovat itse munattomia nyhveröitä. Vahvan miehen on tultava heikoksi, että nainen pääsee rankaisemaan heikoksi muuttunutta miestä jonkun toisen vahvan miehen avulla

13

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A

Meidän A-Seksuaalien mielestä molempien sukupuolten tarve yhdyntään sanotaan nyt puberteetin jäätyä kauas taakse on kulttuurisesti tuotettu koodi.

Osa meistä A-Seksuaaleista tuntee myös suunnatonta melkein perverssiä eroottista nautintoa siitä, ettei me anneta kenellekään vaikka ne sikana haluaa.

Kai tossa meidän merkissä on just sen takia toi kolmio. Tiedä paikkasi.

Terveisiä tutuille. *Haleja ja suukkoja* :)

• Mä tavallaan A ymmärrän tuota aseksuaalisuutta.
        Seksuaalisuus tuottaa kaikennäköistä problematiikkaa eikä useinkaan ole sitä mitä ihmiset "toivovat". En mä tiä, mutta jos nyt tuolle linjalle lähdetään, että seksistä pitämisessä on jotain outoa niin mua alkaa pelottaa.
        Tuskin tässä kukaan kyllä sitä tarkoittikaan joten se siittä...

Ymmärrän tavallaan täysin sen, että haluaa pitää "muuta yhteyttä" ihmisiin ja esim miehen ja naisen välinen ystävyys kohtaa usein seksuaalisia jännitteitä joita kaikki eivät saa hoidetuksi kuntoon. Sikäli ajatus "seksivapaasta" kommunikoinnista on ihan mielenkiintoinen ja pääasiassa vapauttava.

Mulla on varmaan 90 % kavereista miehiä .... ja siinä on välillä oma problematiikkansa mutta heidän keskellä olen aseksuaali ja siksi jotenkin voin käsittää senkin "viehätyksen".

Silti mun mielestä seksistä voi pitää ja kun tietää (siellä miesten maailmassa), että muutkin pitää, saa melkein perverssiä eroottista nautintoa siitäkin, ettei anna heille kenellekään vaikka ne sikana haluaa ;)

Hah hah haa !

• A (off-topic?)
        lynett kirjoitti:

Mä tavallaan A ymmärrän tuota aseksuaalisuutta.
        Seksuaalisuus tuottaa kaikennäköistä problematiikkaa eikä useinkaan ole sitä mitä ihmiset "toivovat". En mä tiä, mutta jos nyt tuolle linjalle lähdetään, että seksistä pitämisessä on jotain outoa niin mua alkaa pelottaa.
        Tuskin tässä kukaan kyllä sitä tarkoittikaan joten se siittä...

Ymmärrän tavallaan täysin sen, että haluaa pitää "muuta yhteyttä" ihmisiin ja esim miehen ja naisen välinen ystävyys kohtaa usein seksuaalisia jännitteitä joita kaikki eivät saa hoidetuksi kuntoon. Sikäli ajatus "seksivapaasta" kommunikoinnista on ihan mielenkiintoinen ja pääasiassa vapauttava.

Mulla on varmaan 90 % kavereista miehiä .... ja siinä on välillä oma problematiikkansa mutta heidän keskellä olen aseksuaali ja siksi jotenkin voin käsittää senkin "viehätyksen".

Silti mun mielestä seksistä voi pitää ja kun tietää (siellä miesten maailmassa), että muutkin pitää, saa melkein perverssiä eroottista nautintoa siitäkin, ettei anna heille kenellekään vaikka ne sikana haluaa ;)

Hah hah haa !

Joo.

Mulla sama. Kirjeenvaihtokaveritkin on melkein kaikki muijia. Ja tunnen että jotain takuulla värisee siinä välissä, mutta samalla tiedän ettei se johda mihinkään. Mä katon että mä oon seksuaalisesti vapautunut ... seksistä ;p

A-Seksuaalisuus on seksuaalinen suuntaus. Antiseksuaalisuus on eri asia, niiden mielestä seksi on yrjöttävää, kai niillä on traumoja, luulisin.

Osa meistä A-Seksuaaleista on Pan-Seksuaaleja. Meille seksuaalisuus on vaan joka paikassa muutenkin, elämänvoimana. Jos ajattelet vaikka että sulla on lautasella uusia perunoita ja tilliä, niin ei se tarvii sinappia lisäks.

Narsismiin tää liittyy ehkä sikäli (jos liittyy), että välitön tarpeiden tyydytys on narsistista ja just toi seksuaalisuus on monelle pakkoa päästä panemaan. Mä siis katon että mulla on kulttuurisesti korkeelle kehittynyt REAKTIOVIIVE :D

• A (off-topic?) kirjoitti:

Joo.

Mulla sama. Kirjeenvaihtokaveritkin on melkein kaikki muijia. Ja tunnen että jotain takuulla värisee siinä välissä, mutta samalla tiedän ettei se johda mihinkään. Mä katon että mä oon seksuaalisesti vapautunut ... seksistä ;p

A-Seksuaalisuus on seksuaalinen suuntaus. Antiseksuaalisuus on eri asia, niiden mielestä seksi on yrjöttävää, kai niillä on traumoja, luulisin.

Osa meistä A-Seksuaaleista on Pan-Seksuaaleja. Meille seksuaalisuus on vaan joka paikassa muutenkin, elämänvoimana. Jos ajattelet vaikka että sulla on lautasella uusia perunoita ja tilliä, niin ei se tarvii sinappia lisäks.

Narsismiin tää liittyy ehkä sikäli (jos liittyy), että välitön tarpeiden tyydytys on narsistista ja just toi seksuaalisuus on monelle pakkoa päästä panemaan. Mä siis katon että mulla on kulttuurisesti korkeelle kehittynyt REAKTIOVIIVE :D

Mua pelottaa edelleenkin...

Ehkä en ole vain kypsä miettimään tätä asiaa tältä kannalta vielä mutta seksuaalisuus ja tarpeiden tyydyttäminen...

Hoh hoijaa...mitä enemmän näitä asioita tulee esiin, sitä kautta aletaan kohta katsomaan, että mä olen joku psykopaatti enkä mä ole.

Hah hah, kuuluisat viimeiset sanat mutta ihan oikeasti :
        voi olla, että moni tarve tai tarpeetonkin on ns narsistisesta lähtökohdasta lähtöisin mutta jos puhutaan jäykästä ja joustamattomasta tunne-elämästä ja käytöksen malleista ( eli ns nars problematiikasta)...miten voi olla että kaikki paha ja vähemmänkin paha tai jopa normaali on nykyään sairauden ja narsismin merkki ?

Okei...voidaan katsoa että masennuksestakin lähtien psykopatiaan kaikki on aika narsistista...mutta...mutta....tää menee siihen, että kaikki pettävät, seksiä harrastavat, vaikeat, temperamenttiset, itsetunnoltaan heikot, menestyvät, vähemmän menestyvät tai loukkaavat ihmiset ovat patologisia psykopaatteja.

En tykkää.

Noh... toisaalta, onhan homotkin joutuneet tekemään tilaa transujen yms kanssa joten kyllä tämä yhteiskunta koko ajan kehittyy suvaitsevampaan suuntaan vaikka on tietty ydinjoukko joka sitä aina vastustaa.
        Mulle kun on ihan sama miten kukin köyrii tai on köyrimättä jne jos vain ei ketään satuteta tahallaan.

Mutta muuten...
        Ihannehan voisi olla juuri tuo, ettei mitään ihmissuhteita sekoittaisi seksuaalisuus ja mulla on yksi sellainen miespuolinen kaveri jonka kanssa näitä vaikeuksia ei ajoittain tai koskaan tule. Niin kuin muiden kanssa.

Mutta kyllähän seksuaalisuus on....normaalia ? Tai no joo...en pidä tuosta normittelusta nykyään enää... ainakin okey ?

Jos mun nyt pitäisi aseksuaalisesta tilasta seksiin "rakastuneena" normitella itseni taas "sairaaksi"...ääääh, en mä jaksa enkä usko.

My way, your way, anyway

• A
        lynett kirjoitti:

Mua pelottaa edelleenkin...

Ehkä en ole vain kypsä miettimään tätä asiaa tältä kannalta vielä mutta seksuaalisuus ja tarpeiden tyydyttäminen...

Hoh hoijaa...mitä enemmän näitä asioita tulee esiin, sitä kautta aletaan kohta katsomaan, että mä olen joku psykopaatti enkä mä ole.

Hah hah, kuuluisat viimeiset sanat mutta ihan oikeasti :
        voi olla, että moni tarve tai tarpeetonkin on ns narsistisesta lähtökohdasta lähtöisin mutta jos puhutaan jäykästä ja joustamattomasta tunne-elämästä ja käytöksen malleista ( eli ns nars problematiikasta)...miten voi olla että kaikki paha ja vähemmänkin paha tai jopa normaali on nykyään sairauden ja narsismin merkki ?

Okei...voidaan katsoa että masennuksestakin lähtien psykopatiaan kaikki on aika narsistista...mutta...mutta....tää menee siihen, että kaikki pettävät, seksiä harrastavat, vaikeat, temperamenttiset, itsetunnoltaan heikot, menestyvät, vähemmän menestyvät tai loukkaavat ihmiset ovat patologisia psykopaatteja.

En tykkää.

Noh... toisaalta, onhan homotkin joutuneet tekemään tilaa transujen yms kanssa joten kyllä tämä yhteiskunta koko ajan kehittyy suvaitsevampaan suuntaan vaikka on tietty ydinjoukko joka sitä aina vastustaa.
        Mulle kun on ihan sama miten kukin köyrii tai on köyrimättä jne jos vain ei ketään satuteta tahallaan.

Mutta muuten...
        Ihannehan voisi olla juuri tuo, ettei mitään ihmissuhteita sekoittaisi seksuaalisuus ja mulla on yksi sellainen miespuolinen kaveri jonka kanssa näitä vaikeuksia ei ajoittain tai koskaan tule. Niin kuin muiden kanssa.

Mutta kyllähän seksuaalisuus on....normaalia ? Tai no joo...en pidä tuosta normittelusta nykyään enää... ainakin okey ?

Jos mun nyt pitäisi aseksuaalisesta tilasta seksiin "rakastuneena" normitella itseni taas "sairaaksi"...ääääh, en mä jaksa enkä usko.

My way, your way, anyway

> Mua pelottaa edelleenkin... Ehkä en ole vain kypsä miettimään tätä asiaa [...] ...ääääh, en mä jaksa enkä usko.

*poimii sylkkyyn, tuudittaa, lukee kuvakirjaa ääneen, näyttää sormella jänniä kohtia kuvissa, suukottaa korvan taakse, kuuntelee tuhinaa kun sun väsynyt rasittunut pikku pääppönen painuu rintaa vasten ja kuola valuu mun paidalle*

Olet ollut hyvin reipas. Nyt pitää levätä.

• Mulle täysin hepreaa ja menee yli hilseen.

Narsismia siellä, narsismia täällä. Eiks tääl enää saa n***kaan jos huvittaa tai miten huvittaa ?

Sori kärkäs avaus mutta hoh hoijaa =)

Toisaalta kyllä,mun puolesta miehet voi "maksaa velkaansa" ihan niin kauan ja miten paljon haluaa - mähän siitä vain hyödyn.

• Pohiskelija

Mä oon miettinyt useikin että voi kun naiset ja miehet voisi olla kavereita. Mutta se ei vaan taida onnistua, jos toinen tai molemmat osapuolet ovat parisuhteessa.
      Miehillä taitaa olla enemmän suvaitsemattomuutta, jos naisystävällä on miespuolisia ystäviä. Tai voihan sitä olla molemmin puolin. Ehkä tuotakin voisi sanoa narsistiseksi piirteeksi, mutta ei. Jotenkin mun mielestä nuykyään useat negatiiviset piirteet luokitellaan narsistisiksi.

Menin taannoin kirjaston läpi ja siellä oli mielenkiintoinen luento meneillään. Nimittäin narsismista. Sitten tajusin, että keskustelua käytiin siitä, että rasismi on narsismia. Rasistinen ihminen miellettiin narsistiksi. Kaikki ei ole narsisteja. Ei myöskään kaikki sossun jonoissa käyvät yms. Osa narsisteista voi olla ilkeitä, mutta monesti narsistia ei olekaan helppo tunnistaa, koska ovat melkoisia näyttelijöitä.

• henna...

Tuota... et kai sinä tosissasi tuollaista kirjoita?

• Eipä tässä kenenkään puolesta voi tietää mutta tuskinpa provoilun lisäksi paljoa muuta.

Tilastollisesti ajatellen varmaan näin ajattelevia kuitenkin löytyy.

• Pohiskelija

henna ja lynett ! Jos toi oli mulle, niin selvennättekö niin pystyn tarkentamaan.

• A

Hei Pohiskelija, mielestäni kirjoitit ihan asiaa. Hennalla ja Lynettillä on jotakin nyt sekaisin, luulisin.

• Ei sulle P =)

Aapeelle.

• Uskovainen ei usko

"Oma nautinto on narsismia."

Kannattaa varmaan hakea seuraa jostakin uskonlahkosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      99
      4513
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3240
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2932
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2422
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2156
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1809
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe