Näinhän se menee. Olen suorittanut pitkän pitkän uran sellien tutkimuksia. Myös niiden asukkaita olen yrittänyt ymmärtää.
Yhteistä heillä on ollut pakonomainen hakeutuminen, paluu sellien hämyihin. Jopa virsiä ovat laulaneet, kuten "hämy sellin on minun seuranain kun täällä vietän pitkät päiväni".
Jo 70 luvulla oli nähtävissä vankiaineksen muuttuminen selliorientuimpaan suuntaan. Uusijoita pukkasi olemaan, jos vangit olisi ryhmitelty, jopa 99%. Oli Vinettopsykopaattia, Sorbuspsykopaattia, Sinolipsykopaattia, Lasolin lupustelijoita jne. Yhteistä heille oli pakonomainen tarve rikkoa näyteikkuna, siihen aikaan ei ollut juurikaan panssari -tai turvalaseja, ottaa vitriinistä karvahattu krim ja juosta piiloon porttikongiin nurkan taakse. Ei tarvinnut poliisin olla suuremmoinen arwitson, kun löysi tuon häikäilemättömän rikollisen, kestopsykopaatin ja toimitti vankilaan.
Myös kavereiden kääntämiset alkoivat olla arkipäivää. Enää ei voinut luottaa edes entiseen sellitoveriin, kun tämä saattoi siviilissä kääntää (varastaa) kaverinsa puolikkaan pullon Gambiina tehojuomaa.
Myönteistä oli, että myöhemmin vankilan kongilla ja selvinpäin asiat oli sovittavissa Nessi purkilla ja Boston kakulla, mutta vasta kuukausiostoilla. Saattoi siinä Aroma toppakin vaihtaa omistajaa, mikä oli pieni korvaus vinoon jääneestä nenästä ja Vahon tekareiden rikkoutumisesta.
Hessu Hourelma
PykiAtrian dosetti
Vankiälysairaala osasto M3.
Vanhan ajan tutkimus:
Hessu Hourelma
1
68
Vastaukset
- Eteläpuisto OldUnion
Nessi bostonkakku = samppanja ja osterit siviilissä! niiden nauttiminen on aina romanttista ja johtaa rakasteluun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283107No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760