Onko täällä ketään muta koiran omistajaa, jolla ei ole autoa? Miten teillä on sujunut esimerkiksi harrastuksiin ja eläinlääkäriin meno ilman autoa? Olen ottamassa itselleni keskikokoista koiraa, ja mietin että onko tämä autottomuuteni este?
Arkipäivän elämä koiruuden kanssa?
9
101
Vastaukset
- monta koiraa
Höh, me mentiin kävellen harrastuksiin ja ell aikana ennen autoa. Samallahan se käy lenkistä.
Harrastuskentälle meillä oli 7 km matkaa ja niin vaan tassua toisen eteen ja perille päästiin ja vielä kotiinkin takaisin , kävellen. - Myy-Pikkuinen
Mietippä sitä...
Muuten varmaan pärjäät ilman autoa mutta eläinlääkärireissuja varten olis hyvä olla tiedossa joku kulkuapu, joskus on tilanteita että tarvii autokyydin lääkäriin jos koira sairastuu tai tulee joku tapaturma.
- taksi suhari
Koiran sairastuttua taksi kuljettaa.
Ei välttämättä kuljeta.Niitä tapauksia on paljon että ison koiran tarvittua kyytiä on taksi kieltäytynyt.
- taksi suhari
Haukullinen kirjoitti:
Ei välttämättä kuljeta.Niitä tapauksia on paljon että ison koiran tarvittua kyytiä on taksi kieltäytynyt.
Taksia tilatessa mainitsee kyydin laadun.
- näin meillä
Haukullinen kirjoitti:
Kun taksia tilatessa sanoo, että on mukana koira, niin lähettävät sellasen auton, mikä ottaa koiria kyytiin; kaikki eivät ota.
Me ollaan kyllä ihan kyläreissujakin tehty taksilla koirien kanssa.
Ei se välttämättä este ole,ellei itse niin koe,mutta vaivaa tuottaa vähän enemmän...
On se helpompi omalla päristellä toki,ja vähemmän sidoksissa,mutta ilmankin onnistuu.
Helpoin olisi jonkun pikkukoiran kanssa liikkuminen,mutta ei keskarikaan hankalammasta päästä vielä ole :)
Itse olen julkisilla välillä myös liikkunut,vaikka auto onkin.Ja kaikki koirat pienenä niihin totutettu,että olisi sitten helpompi,jos joskus niillä menisi.
Ja kuten taksi suharikin kertoi,niin tarvittaessa vaikka taksi.Mutta kannattaa sanoa aina heti tilatessa,että on koira tulossa,oli sitten pieni tai iso,niin ei tule ongelmia.- alkup..
eli en hylkää ajatusta koirasta, vaikka autoa minulla ei olekkaan. Onneksi asun aivan kupungin tuntumassa, joten harrastuksiin kulku kävellen toimii siinä samalla alkulämpönä. Ja julkiset kulkee silloin, kun on liian huono ilma kävellen mennä.. Kiitos kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770