Mitä me voisimme tehdä että tämmöiset tavalliset kunnon ihmiset kuin minä uskaltaisin mennä Kuopiolaisiin baareihin/ravintoloihin käymään? Aina on koviksia jo kyseessä olevien paikkojen lähelläkin, ettei uskalla mennä. Amarillo- ei uskalla mennä tupakoivia koviksia edustalla. Fransmanni ja Memphis- liian hienoja paikkoja tavalliselle ihmiselle. Kauppakadun kapakat- suunnattomia koviksia tienoilla, ei uskalla mennä. Albatrossi- suunnaton meno, liikaa koviksia, ei uskalla mennä. Hienommat ravintolat, kuten Musta lammas ym.- täysin elitistisiä paikkoja ei uskalla mennä. Kaikki kaupungin terassit- ei uskalla mennä, kaljaa juovia, tupakoivia koviksia täynnä. Hesburgerit on ainoita joihin tuntee olevansa tervetullut ja uskaltaa mennä.
Mitä voisimme tehdä, että Kuopiossa tavallinen ihminen uskaltaisi mennä käymään näihin junttikovispaikkoihin? Ja tuntisi olevansa tervetullut, eikä junttikovisuunojen keskellä?
Kuopion junttikoviskulttuuri
5
296
Vastaukset
- jäitähattuun...
Voi voi, hankalaa tulee olemaan elämäsi noilla reunaehdoilla missä tahansa kaupungissa. Vähän rohkeutta, ei siellä mitään tapahdu. Ravintoloissa on järjestysmiehet ja muutenkin "vaarallisia tilanteita" voi välttää vähän älyä käyttämällä (minkä ei kuitenkaan tarvitse tarkoittaa kuvaamaasi ihmiskammoa).
- nfoeijr34jri+34ri
Näin ilmastonmuutoksen aikaan ihmiskammo on vakavasti otettava sairaus.
Sitä hoidetaan bentsodiatsepiineillä, mutta lääkityksen ja alkoholin yhteiskäyttö aiheuttaa kuitenkin käänteisreaktion, jolloin ihmiskammoinen muttuu agressiivisesti ja arvaamattomasti käyttäytyväksi itsemurhakanditaatiksi. - 28v sinkku-m
nfoeijr34jri+34ri kirjoitti:
Näin ilmastonmuutoksen aikaan ihmiskammo on vakavasti otettava sairaus.
Sitä hoidetaan bentsodiatsepiineillä, mutta lääkityksen ja alkoholin yhteiskäyttö aiheuttaa kuitenkin käänteisreaktion, jolloin ihmiskammoinen muttuu agressiivisesti ja arvaamattomasti käyttäytyväksi itsemurhakanditaatiksi.Vain kaksi kertaa elämässäni olen käynyt menopaikoissa, nimittäin eräässä yökerhossa. Tällä hetkellä minulla ei ole ketään jonka kanssa mennä kovisten joukkoon bailaamaan. Menisitkö itse yksin? Olen ollut pitkään työttömänä, jopa pitkäaikaistyöttömänä. Lähinnä kaksi kesää töissä tähän ikään mennessä. Kotona yksin lusmuillessa tulee ihmisaraksi. Ruokakaupoissa pulssi nousee jo aika paljon. Ujona valitsen yleensä vanhan kassatädin ruokakaupassa, nätit kassaneidot ujostuttaa. Tätä se on tämä yhteiskunnan eriarvoistuminen, kiitos tuleva päämisteri Käteinen!
- Ei baareille täällä
Tuu minun terassille. Grillataan. Saunaankin pääsee.
- sinkku vm 51
Kannattaa mennä Rauhalahteen tanssimaan ja olemaan. Siellä on mukava henki. Kukaan ei tule päälle ja musiikki on hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954