Hei! Elikkä kyselisin täältä vinkkejä television ja digiboksin ostoon. Olen itse ihan tiedoton elektroniikka laitteista, joten apu on todella tarpeen. Tarkoituksena olisi ostaa ensimmäinen oma telkkari ja digiboksi. Haluaisin ihan perus hyvät laitteet, mutta myös mahdolisimman edulliset ottaen huomioon opiskeljia budjettini! Olen mietiskellyt tallentavaa digiboksia mutta en tiedä maksavatko ne kovinkin paljon enemmän kuin normaalit laitteet?
Eli laittakaa ehdotuksia hyvistä laitteista ja paikoista joista ostaa!
Apua laitteiden ostoon!?
6
201
Vastaukset
- tietäjä.
Kannatta lueskella tuoltakin.
http://www.dvdplaza.fi/forums/- AV-V
Moni joutuu kyllä nöytymään tuon "tietäjän"(???) valtaisan tietomäärän edessä. Onkohan tuollainen edes luonnollistakaan enää? Hardly.
- Kokeillaanpas näin
En jaksa uskoa, etteikö aloittajalla olisi jotain tuttavaa tai kaveria, joka voisi häntä näissä asioissa neuvoa. Kyllä kannattaisi kääntyä suoraan sellaisen henkilön puoleen ja ottaa tämä henkilö mukaan vaikka kiertelemään kauppoihin, joissa viihde-elektroniikkaa myydään. Aloittaja näkisi, millaisia tuotteita on myynnissä ja mihin hintaan. Jo pelkästään mainoslehtiä lukemallakin saa tietoa laitteista ja hinnoista. Asiaa on muutenkin puitu niin runsaasti, kun tämänkin aloitusviestin kaltaisia aloituksia tehdään useita päivässä.
Hyvin vaikea neuvoa mitään tarkempaa laitetta tai liikettä mistä ostaa, kun ei ole yhtään tietoa aloittajan toivomuksista ja vaatimuksista, tv:n kokoluokasta tai edes hintarajasta. Jos joku nyt sanoo yhden merkin, niin toinen haukkuu sen suoriltaan paskaksi. Mielipiteitä on niin paljon kuin on vastaajia. Kaikki tunnettujen merkkien edulliset ja keskihintaiset laitteet ovat kuitenkin perushyviä ja edullisia. Tallentavat boksit ovat tietysti kalliimpia kuin perusboksit. - tajuton
Miten tiedoton ihminen voi kirjoittaa mitään?
Tiedoton = tajuton - cdegb
Nyt kun ostaa telkkarin, ei tarvita mitään digiboksia jos ei ole tarvetta tallentaa.
- väsynyt.
nykyaikaisissa televisioissa on sisäänrakennettu digiboksi:-)) (=digiviritin)
tallennuksia varten tarvitset tallentavan digiboksin tai television joka osaa tallentaa USB-laitteelle...näissä on yleensä vain 1 viritin, paitsi ......joka taas....jne....ei jaksa....liikaa liikkuvia osia.....
googleta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625