kun aina vaan viuhahdat ohitse.....jään aina hämilleni,etkö ymmärrä....?
voi sinua
6
268
Vastaukset
- peeelo
Ehket ole koskaan ihastunut. Ei siinä tee mieli jarrutella vaan edistää asioita. Vaikka haluaisit edetä hitaasti, turha väittää että vuosikausia olisi liian nopeasti, muuta kuin provoillessa.
- Vaatteet mun aatteet
Sänkyyn eilen saattelin sun
vai niin, saattelit vaan:)
Silloin faijas löysikin mut
Kenkiin loikin vain
Karkuun juosta sain
Ilman vaatteitain
Faijas puhku aivan kannoillain
Se oli viuhahdus
Karmea öinen tosi viuhahdus
Nauranut en, se oli viuhahdus
Yössä vain paljas pylly:) juostessa hylly kun mä viuhahdin
Alkuun kiersin korttelin vaan
Seuras naapurit ikkunoistaan
Hurraa-huudot sain
Painoin parastain
Faijas seuras vain
Niin kuin varjo aivan kannoillain
Kantaan vielä pollarin sain... - .
Fillarilla täysillä
- mee optikolle!
Ei kuulu kelleen se !
Sitäpaitti OLi MULLA VAATTEET tänään NII. - Jalkaisin ohitse
VOI KUULE, KYLLÄ MINÄ YMMÄRRÄN.... OLEN UJO, JA EN TIEDÄ MITÄ MINUSTA AJATTELET.... Luulen että pidät minusta, pidätkö?
- zoomataanko..
missäs hän on viuhahtanut..ihan kävellenkö vai kulkien jollain kulkupelillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764