Meillä olisi adoptio tilanne edessä.Lapsi on minun ja olenhänen yksinhuoltajansa.Myöhemmin sitten menin naimisiin ja lapseni on kutsunut 2-vuotiaasta asti ei-bio isäänsä isäksi,ja hänelle on suotu nyt myös pikkusisko.Kuitenkin,nyt haluaisimme vahvistaa kunnolla lapsen ja mieheni (hänen isänsä) suhteen laillisesti adoptiolla,mutta ns:toinen biologinen vanhempi ei siihen suostu.Minusta on VÄÄRIN,että suomessa ei ole lakia niinkin simppelille asialle kun uusperheen adoptio. Noh,kerron,että lapsen toinen biologinenvanhempi ei ole ollut missään tekemisissä tämän nyt jo 6-vuotiaan lapsen kanssa,jopa elatusmaksu tulee kelan kautta ja sekin miniminä.Hän vapautui juuri vankilasta ja on "mukamas" parantanut tapansa..(10-vuotta ollut jo aivan sama meininki.Käyttää suonensisäisiä aineita,juo,syö kaikkia lääkkeitä,ja jopa hänen hyvänä päivänään kaikkea sekaisin.Nyt minun pitäisi odottaa,että HÄN,antaisi suostumuksensa adoptioon.Jos lapsi olisi asunut hänen kanssaan,häneltä olisi jo sosiaaliviranomaiset vieneet lapsen muita mukisematta,mutta nyt kun on toinen vanhempi kunnollinen ja hoitaa puolisonsa kanssa lasta sillä ei ole mitään merkitystä!! Aivan käsittämätöntä! Auttaisikohan oikeus tässä asiassa? Kiitos
Perheen sisäinen adoptio...
uusperhe
1
54
Vastaukset
- Tietoa.
Tässä linkissä on 10 sivua aiheena uusperhe- ja sijaisperheiden ja adoptiosta.
http://www.stakes.fi/kasvunkumppanit/Makipaa_Sanna TO.pdf
---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756