Hei, olen 25-vuotias Nainen täältä Lahdesta Muutin tänne noin 4 kuukautta sitten pohjois-karjalasta eikä minulle ole kovin tuttuja täällä. Muutama ystävä on mut niitä näkee niin harvoin että suurimman osan ajasta juttelen kavereideni kanssa koneen välityksellä. Muut kaverit asustaa sit eri puolilla Suomea. Jos olet yksinäinen ja kaipaisit seuraa illoiksi ja viikonlopuiksi niin ota yhteyttä. Olen siis sinkku joten miestä ei siis ole. Siks olenkin suurimman osan yksinäni kun kavereilla on jo miehet kainalossa. Mirhanna on nikkini irc-galleriassa jos kiinnostaa katsoa millainen olen ja mistä pidän, jos sattuu tykkäyksiä samoista asioista :) S-postiin voi laitella viestiä!
[email protected]
Uusia ystäviä??
9
332
Vastaukset
- KaPUCeellä
Noh täällä on vähän samanlaisen tarinan omaava mieshenkilö, tosin Lahessa :) oon aina asunu. Kaverit kaikkoo ku ne seurustelee, livenä enään tosi harvoin tulee nähtyä ja sillä mäkin oon himaan töiden jälkeen jämähtäny. Juttuseura nyt ainakin piristäis vaik näin netin välitykselläkin...
- ???
Onko löytynyt iso liuta?
- JUHA MIETAA MIETO
MINÄ LÄHÄREN POHOJOIS KARJALAAA
VAIRAN VARKUT VERKKARIHOUSUHU NOTTA - Nikitön_
Moi!
Täällä ois -83 syntynyt nainen Lahdesta. Oon itekin muuttanu muualta tänne Lahteen. Musta sais ainakin ystävän, en itekään tunne täältä oikein ketään. :)- Nikitön_
mirka-85 kirjoitti:
Laita s-postia :)
Juu mä laitoin :)
- Figu vaan..
Jaahas...kuitataan..;)
- minttumuija
Onko sulla facebookkia? (: Itekki kaipailisin lahesta tyttökaveria ( tyttö olen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756