Kerro

minulle edes kerran

mitä haluat, mitä toivot. Pyydä jäämään, kehota lähtemään, pyydä seuraksi, yhdeksi yöksi, salaisuudeksi tai loppuelämäksi. Kunhan vain kerrot mitä mielelläsi on.

18

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppuelämäksi haluan

Loppuelämäksi
      se se on
      pitkän mietinnän jälkeen

• Kerro minulle...

Tuskin olet hän, mutta olen miettinyt miten lähestyisin, enkä ole keksinyt parasta tapaa. Ne hetket kun häntä näen ovat niin harvassa.

• ?????
        Kerro minulle... kirjoitti:

Tuskin olet hän, mutta olen miettinyt miten lähestyisin, enkä ole keksinyt parasta tapaa. Ne hetket kun häntä näen ovat niin harvassa.

Naiselleko vai miehelle asiaa puhut?

• Kerro...
        ????? kirjoitti:

Naiselleko vai miehelle asiaa puhut?

Miehelle. Haluaisin saada tämän solmun selvitettyä ennen lähtöäni.

• loppueläm.
        Kerro... kirjoitti:

Miehelle. Haluaisin saada tämän solmun selvitettyä ennen lähtöäni.

istu viereen ja katso silmiin ,puhu ääneen
        hiljaisella matalalla äänellä
        kerro tunteesi vaikka tulisi vastaan tikkuja :))

Kuuntele äänettä vastaus

• Kerro...
        loppueläm. kirjoitti:

istu viereen ja katso silmiin ,puhu ääneen
        hiljaisella matalalla äänellä
        kerro tunteesi vaikka tulisi vastaan tikkuja :))

Kuuntele äänettä vastaus

Olisipa hän nyt tässä niin sen tekisin.
        Ettei tarvitsisi loppuelämää katua, etten koskaan edes yrittänyt.

Tulee sellainen olo kuin olisin jonkinlainen hämähäkki, oikea mustaleski, joka kutoo verkkojaan pahaa aavistamattomalle uhrilleen, kun tälläistä tässä mietin. En pidä siitä, että asiat ovat niin monimutkaisia ja tulkinnanvaraisia.

• -hn-

Kertominen oli vaikeaa. En tule toista kertaa yrittämään. Nolasin itseni, ja vastauksenkin sain. Kaikkein v-mäisintä oli virnuilu kaiken jälkeen. Eikä tämä ollut edes minulle, hän ei enää lue näitä. Turhaa.

• kerron...

Minne tämä on suunnattu?

• lähdekorpi.

Narsisti taas vauhdissa.

• Kerro...

• """"""""""""

Toivo on jo multa kuollut aikoja sitten. Ja vaikka kuinka haluaisinkin jotain, niin tuskin sitä saisin. Ei koskaan saa sitä mitä haluaa.

• Sun is shining

Jos oisit minun hän, toteaisin, että kovin on lyhyt muistisi. Kerroin mitä mielessäni on ;) kuuntelit, torjuit, lähdit ja jätit. Yhden yönkin jo oisin hyväksynyt, halauskin riittänyt ainoaksi. Uudet tuulet puhaltaa. Miksi mietit näitä sinä vielä?

• Kerro...

Ei päde minuun - ei hän ole minulle koskaan suoraan kertonut mitä haluaa tai mitä tuntee. Rivien välistä on saanut arvailla ja eksyä.

Miksikö mietin? Tunteet eivät vain katoa.

• silloinolisi

hän ei kertonut,jotain epämääräistä......mistä ottaa kiinni.

• Loogisuus uupuuu :)

"jos oisit minun hän"...?

• Kerran kerron!

Kerron Sinulle että haluan että jäät alusta yhdeksi yöksi, salaisuudeksi ja sitten loppuelämäksi.. Haluan ihan kaikki!!! Sinun/hänen kanssa!!

• Hajon

Haluan sinut

• Jo vain

Haluan pidellä kädestäsi, sulkea sinut syleilyyni ja nukkua yän vierelläsi pääni kainalossasi. Menköön tämä rakastetulleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe