Olisiko täällä ketään, joka haluaisi lähteä kanssani Goalle kuukaudeksi tai kahdeksi seuraavan vuoden sisällä?
Olen kiinnostunut hindulaisuudesta, henkisen kasvun opettajien kohtaamisesta, ehkä joidenkin nähtävyyksien/kauppojen näkemisestä ja hippikommuuneissa pyörähtelemisestä. Budjettini ei ole kauhean suuri.
Vastatkaa ihmeessä, jos vähänkään kiinnostaa! :)
Goalle hippeilemään, anyone?
7
208
Vastaukset
- saastamoinen_
Täältä löytyy yks tyttönen!
kerrotkos ittestäs hieman enemmän.
ite oon pk-seudulta. - Gokarnaan..
Gokarnaan ja muualle Karnatakan rannikolle tuollaisia kannattaa mennä harjoittamaan. Goa on nykyään ihan toisenlaisille turisteille. Karnatakan puolella on paljon halvempaakin. Suosittelen.
- Joo, kyllä
ne Goan hippiaikojen haydayt ovat jo pitkään kuuluneet menneeseen maailmaan! Goan on vallannut massaturismi, eikä se ainakaan ole vähenemään päin, päinvastoin.
Voihan sitä tietysti kuvitella olevansa kovastikin hippi Goalla kulkiessaan, mutta ne Oikeat Hipit kyllä kääntyisivät haudoissaan, jos näkisivät siellä tapahtuneen muutoksen :D Joo, kyllä kirjoitti:
ne Goan hippiaikojen haydayt ovat jo pitkään kuuluneet menneeseen maailmaan! Goan on vallannut massaturismi, eikä se ainakaan ole vähenemään päin, päinvastoin.
Voihan sitä tietysti kuvitella olevansa kovastikin hippi Goalla kulkiessaan, mutta ne Oikeat Hipit kyllä kääntyisivät haudoissaan, jos näkisivät siellä tapahtuneen muutoksen :DNiin, olen kyllä kuullut tästä. Mutta olen myös kuullut, että siellä olisi yhä jäljellä kommuuneja, joissa asuu "tosihippejä". :)
- saastamoinen_
Niinhän se on käynyt vähän kaikelle tämän globalisaation myötä... Massaturismi tuppaa valtaaman joka kolkan ja kolosen tällä planeetalla..
Toisaalta juuri tämä "Goalle" lähtö ei ole aivan välttämättömyys... Jokin muu Intian kolkka käy, kunhan siellä pääsisin näkemään ja kokemaan kiinnostuksenkohteideni mukaisia asioita. Bengalurussa minulla olisi yksi intialainen tuttu ja pohjois-Intiassa toinen. Tämä Bengalurussa oleva tuttu sanoi voivansa olla oppaana, jos tulen Goan, joten luultavasti tämä sopisi hänelle jossain muuallakin Intiassa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412