Wincapitan tapauksen käsittely Vantaan käräjäoikeudessa on saatu päätökseen, loppulausunnot on kuultu ja oikeus pohtii nyt tuomiota. Esitän tässä loppupuheenvuoron siitä, mitä on tapahtunut.
En tässä kirjoituksessa käy tarkemmin analysoimaan syytteen mukaisten rikosten perusteita. Siltä osin asia on Vantaan käräjäoikeudessa käsitelty syyttäjän toimesta. Tämän kirjoituksen tarkoituksena on ollut kuvata WinCapita sijoitusklubin tuho Vantaan käräjäoikeudessa ja se miten siihen tukee suhtautua. Varsinaiset rikosoikeudelliset arviot jätän muiden harkittavaksi.
Puolustuksen loppulausunnossa kiistettiin rikos, mikä sinänsä on luonnollista. Huvittavaa on, että tämä puolustuksen loppulausunnon eräät ovat ymmärtäneet oikeuden päätäkseksi ja hihkuvat voittaneensa. On ilmeistä, että Wincapitan jäsenistön keskuudessa ei juurikaan tunneta suomalaista oikeuskäytäntöä.
Puolustus rakensi puolustuksensa sille, mitä Wincapita ehkä olisi voinut olla tai siitä olisi voinut tulla. Ei ihme, että syyttäjä joutui huvittuneesti toteamaan se, että oikeus yleensä käsittelee sitä mitä on tehty ja mitä on, eikä sitä mitä olisi voinut olla. Syyttäjä myös leikkisästi kertoi, että Futurologinen kongressi on Stanislaw Lemin julkaisema science fiction kirja, eikä se kuulu oikeustieteellisen tiedekunnan pääsykoevaatimuksiin.
Koomista ja surkuhupaisaa oli myös erään pienen rekisteröidyn yhdistyksen pyrkimys vaikuttaa oikeudenkäyntiin. Yhdistystä voisi kuvata minioikeusaputoimistoksi. Tosin yhdistys itse yrittää antaa kuvaa, että se on johtava asiantuntija sekä lainsäädännön että lainkäytön alueella Euroopassa. Ammattipiireissä väitteet ovat herättäneet sääliviä hymyjä.
Tämän kyseisen yhdistyksen asiamies pyrki keinoja kaihtamatta saamaan puheoikeuden asiassa, jossa yhdistyksellä ei ole mitään tekoa. Käräjäoikeuden puheenjohtaja katseli kummeksuen moista pörrääjää käräjäsalissa, mutta salli hänen toki olla yleisön joukossa sillä edellytyksellä, että pörrääjä ei huutele asiattomuuksia eikä muuten häiritse oikeudenkäyntiä.
Wincapitan oikeudenkäynti meni ennakkokaavailujen mukaan. Puolustus ei käytännössä tuonut yhtään uutta asiaa esille salissa, saatikka sitten yllätystodistajia. Ehkä suurin yllätys oli se, että puolustuksen todistajatkin todistivat syyttäjän pussiin. Niinpä puolustuksen todistajat kertoivat yksissä miehin uskoneensa, että Kailajärvi itse käy sitä valuuttakauppaa ts. todistivat juuri sitä puolustuksen pääteoriaa vastaan. Puolustuksen todistajat myös todistivat, että ns. FxTrader ohjelma ei pelitä, eikä siitä ainakaan rahankeräyslain mukaiseksi vastikkeeksi ole.
Wincapitan jäsenistön lupailemaa leuat loksauttavaa tietoa ei koskaan tullut, kaikkia kiviä ei käännettykään ja syyttäjä esitti vahvat aihetodisteet syytteensä tueksi. Mitä ilmeisimmin myös tuomio tulee olemaan ennakkokaavailujen mukainen.
Surullinen ja uskomaton näytelmä on tuomiota vaille valmis.
Winkkari - Leikin loppu
103
617
Vastaukset
- Shahov
Jep, ei tullut Sorsalta urheilupiireistä tutuksi tullutta 110% suoritusta, saatika Winkkaripiireistä tuttua 400% suoritusta.
Ei tullut jytkyä, vaan sellainen tukahdutettu haukotus, siinäkö se sitten oli.
Puolustuksen todistajat olivat sitä tuttuksi tullutta EOK laatua. Hankkineet kivasti kokemusta ilmalämpöpumpuista tai hankkineet komeat tittelit. Näillä meriiteillä ja titteleillä he sitten ajattelivat aiheuttavansa leukalukkoja syyttäjälle. No eivät aiheuttaneet. Kuinka olisinkaan kaivannut Kavoniusta kertomaan päätösvääristymistä ja hypnoosista. Olisi edes ollut kansalle sirkushuvia.
Toki Pitkänen teki parhaansa jotta sponsorit tuntisivat saaneensa jäsen ja bensakolehti rahoilleen vastinetta. Hänen teoriansa siitä mitä Wincapita olisi voinut olla,jättää jopa Marxin Pääoman varjoonsa siitä mitä maailma olisi voinut olla, jollei pari pikku juttua olisi hänen teoriaansa pilannut.
Kuusi kuukautta on pitkä aika puristella mu... pipsejä. Siinä ajassa näppärä mieli saa aikaiseksi vaikka kuinka monta uutta salaliittoteoriaa ja syypäätä omaan harha-askeleensa lain harmaalle puolelle.- Al Jaziir
Toveri käyrätorvensoittaja töräyttelee taas täysillä ja ihan väärässä paikassa.
Minä puhun erään pienen yhdistyksen eräästä asiamiehestä ja sinä töräytät päin näköä: EOK ja Pitkänen.
Eikö me juuri sovittu, että tämmöisiä epäortodoksisia totuuksia täällä ei päästellä tai taas saadaan moderaattoori niskaamme. Se on kuules pohjois-korealaisten kanssa puhuttava vain pohjoiskoreaa ja sitäkin kohteliaasti ja puolueen keskuskomitean sääntökirjan mukaisesti.
Ilmalämpöpumppuammattimiehet ovat tarpeellisia tovereita näin kuumilla kesäkeleillä, muista se.
- Persus 10
Ei tullut JYTKYÄ, vaan RIPULIPASKA!
Siis Winkkarilaisille.- VAPAA ELÄJÄ
POAVO. KOITA LOHTUA ANTAA HALOSELLE
Olen armeijan käyneenä ja ihmetellyt sitä, miten nainen on ylipäälikkönä SUOMESSA. Kouluttaja oli oikeassa ja uskalssi tuoda julki oman mielipiteensä sotilaille. Ei muuta kuin hyvää toivottaen kyseiselle kouluttajalle.
- 19+1
> Puolustuksen todistajat myös todistivat, että ns. FxTrader ohjelma ei pelitä, eikä siitä ainakaan rahankeräyslain mukaiseksi vastikkeeksi ole.
Suolimuro kertoo sen mitä kansa haluaa kuulla.- Al Jaziir
Syytönpä minä siihen olen, että FxTrader-sognaalijärjestelmästä ei ollut vastikkeeksi. Syytön olen siihen, että puolustuksen todistjat kertovat, etteivät he muista voittivatko vai hävisivät he, kun ohjelmaa olivat kokeilleet. Syytön olen siihen, että poliisin kuulustelemina henkilöt kertovat, ettei sitä FxTrader ei ehtinyt katsomaan, kun tilanne oli päällä.
Totuus ei pala tulessakaan eikä FxTrader-signaalijärjestelmästä ole vastikkeeksi. - 20+8
Al Jaziir kirjoitti:
Syytönpä minä siihen olen, että FxTrader-sognaalijärjestelmästä ei ollut vastikkeeksi. Syytön olen siihen, että puolustuksen todistjat kertovat, etteivät he muista voittivatko vai hävisivät he, kun ohjelmaa olivat kokeilleet. Syytön olen siihen, että poliisin kuulustelemina henkilöt kertovat, ettei sitä FxTrader ei ehtinyt katsomaan, kun tilanne oli päällä.
Totuus ei pala tulessakaan eikä FxTrader-signaalijärjestelmästä ole vastikkeeksi.Al jaziir ei tietenkään ole syytön koska se valehtelee aina.
Vantaan käräjäoikeudessa todistanut V.-P. P. kertoi, että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa.
Siis yksi parhaista maailman mittakaavassa sanoo tohtori. Ei vaan se on yksi huonoimmista sanoo suolimuro.
Todistus on yllättävä, jos otetaan huomioon että KRP ja syyttäjävirasto on koko ajan esittänyt sellaisen olettamuksen, ettei järjestelmä käytännössä toiminut lainkaan.
Todistus oli siinä mielessä yllättävä että se poikkeaa siitä mitä suolimuro on sanonut. Tai ei se oikeestaan ole yllätys koska suolimuro valehtelee aina. - Al Jaziir
20+8 kirjoitti:
Al jaziir ei tietenkään ole syytön koska se valehtelee aina.
Vantaan käräjäoikeudessa todistanut V.-P. P. kertoi, että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa.
Siis yksi parhaista maailman mittakaavassa sanoo tohtori. Ei vaan se on yksi huonoimmista sanoo suolimuro.
Todistus on yllättävä, jos otetaan huomioon että KRP ja syyttäjävirasto on koko ajan esittänyt sellaisen olettamuksen, ettei järjestelmä käytännössä toiminut lainkaan.
Todistus oli siinä mielessä yllättävä että se poikkeaa siitä mitä suolimuro on sanonut. Tai ei se oikeestaan ole yllätys koska suolimuro valehtelee aina.Luetaan Hannun itsensä antamaa ohjetta vuodelta 2007:
...Se, että teet onnistuneita kauppoja, on paljolti sinusta itsestä kiinni. ... sinun tulee varautua istumaan päätteeläsi 24 vuorokaudessa 5 päivä viikossa. Jos sinulla ei ole kannettavaa, hanki sellainen, jotta voit ottaa sen mukaasi esim, WC:hen.."
"... Moni kokee varmaan helpommaksi ja varmemmaksi ratkaisuksi, että antaa WinClubin tehdä kaupat puolestaa..."
3.1.2007 Hannu tiedottaa tarkemmin, mitä FxTrader Signals värkistä pitäisi ajatella:
" Mikäli treidaat FxTrader signals-ohjelmaa hyväksikäyttäen, niin TREIDAA DEMOTILILLÄ, ÄLÄ KOSKAA HARJOITTEL OIKEALLA RAHALLA"
Suuri mestari, Kultasydän itse, oli tätä mieltä värkistään. Tähän minulla ei ole mitään lisättävää.
Nyt sitten astuu esiin myöhempien aikojen profeetta V.-P. P., joka kurkisteltuaan värkin sisälle hokasee, että tämähän on yksi parhaimmista maailman mittakaavassa. Tähän minulla on lisättävää.
Jo separaattori ei toimi, niin ei se vaan toimi. Ei siinä auta mitään, että V.-P. P kurkistelee värkkiin sisälle ja todistaa, että on muuten nerokkaista osia separaattorin sisällä. - 6-0
Al Jaziir kirjoitti:
Luetaan Hannun itsensä antamaa ohjetta vuodelta 2007:
...Se, että teet onnistuneita kauppoja, on paljolti sinusta itsestä kiinni. ... sinun tulee varautua istumaan päätteeläsi 24 vuorokaudessa 5 päivä viikossa. Jos sinulla ei ole kannettavaa, hanki sellainen, jotta voit ottaa sen mukaasi esim, WC:hen.."
"... Moni kokee varmaan helpommaksi ja varmemmaksi ratkaisuksi, että antaa WinClubin tehdä kaupat puolestaa..."
3.1.2007 Hannu tiedottaa tarkemmin, mitä FxTrader Signals värkistä pitäisi ajatella:
" Mikäli treidaat FxTrader signals-ohjelmaa hyväksikäyttäen, niin TREIDAA DEMOTILILLÄ, ÄLÄ KOSKAA HARJOITTEL OIKEALLA RAHALLA"
Suuri mestari, Kultasydän itse, oli tätä mieltä värkistään. Tähän minulla ei ole mitään lisättävää.
Nyt sitten astuu esiin myöhempien aikojen profeetta V.-P. P., joka kurkisteltuaan värkin sisälle hokasee, että tämähän on yksi parhaimmista maailman mittakaavassa. Tähän minulla on lisättävää.
Jo separaattori ei toimi, niin ei se vaan toimi. Ei siinä auta mitään, että V.-P. P kurkistelee värkkiin sisälle ja todistaa, että on muuten nerokkaista osia separaattorin sisällä.Fysiikan tohtori vastaan nimetön suolimuro.
Loppu tulos 6-0.
Hävisit. - Al Jaziir
6-0 kirjoitti:
Fysiikan tohtori vastaan nimetön suolimuro.
Loppu tulos 6-0.
Hävisit.Sinuna en olisi niin varma asiasta.
Vetoan William Jamesin pragmatistiseen totuusteoriaani: Uskomusten totuus määritellään nimenomaan käytännön seuraamusten, käytännön hyödyn kautta. Toimivuus käytännössä on täten totuuden varsinainen koetinkivi.
Odottakaamme rauhassa. Jos V.-P. P on oikeassa, pitäisi tapahtua seuraavaa:
A. Oikeus toteaa FXTraders Signals värkin toimivaksi, tarpeelliseksi ja arvokkaaksi. Wincapitan jäsenet ovat saaneet vastikkeen, eikä mitään rahankeräysrkosta ole koskaan ollutkaan.
B. Wish WinCapita Oy myy tätä arvokasta värkkiä ja kasvaa tuotapikaa maailmalaajuiseksi suuryhtiöksi.
Olkaamme rauhassa ja menkäämme kalaan. Tämä totuus kyllä aikanaan selviää.
PS. Muistinko kertoa, että tuomarina taisi toimia nimetön puskastahuutelija? - Tarkennus SM
Al Jaziir kirjoitti:
Sinuna en olisi niin varma asiasta.
Vetoan William Jamesin pragmatistiseen totuusteoriaani: Uskomusten totuus määritellään nimenomaan käytännön seuraamusten, käytännön hyödyn kautta. Toimivuus käytännössä on täten totuuden varsinainen koetinkivi.
Odottakaamme rauhassa. Jos V.-P. P on oikeassa, pitäisi tapahtua seuraavaa:
A. Oikeus toteaa FXTraders Signals värkin toimivaksi, tarpeelliseksi ja arvokkaaksi. Wincapitan jäsenet ovat saaneet vastikkeen, eikä mitään rahankeräysrkosta ole koskaan ollutkaan.
B. Wish WinCapita Oy myy tätä arvokasta värkkiä ja kasvaa tuotapikaa maailmalaajuiseksi suuryhtiöksi.
Olkaamme rauhassa ja menkäämme kalaan. Tämä totuus kyllä aikanaan selviää.
PS. Muistinko kertoa, että tuomarina taisi toimia nimetön puskastahuutelija?Todistaja kertoi salissa että separattori toimi.
Suolimuro huutelee puskista että separttori ei toimi niin ei se vaan toimi.
Ekanerän tulos 6-0.
Hävisit ekanerän.
William päättää matsista. - Al Jaziir
Tarkennus SM kirjoitti:
Todistaja kertoi salissa että separattori toimi.
Suolimuro huutelee puskista että separttori ei toimi niin ei se vaan toimi.
Ekanerän tulos 6-0.
Hävisit ekanerän.
William päättää matsista."....että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa. "
Loppuiko sisälukutaito vai kirjoititko ehkä väärin? Todistajan kertomuksessa - sinun itsesi kirjoittamana - ei ole sanaakaan siitä, että värkki toimisi pahassa maailmassa tai että sitä olisi käytetty oikeassa elämässä . Todistaja lausuu pelkästään sen, että se on yksi parhaista.
Taisit juuri hävitä ensimmäisen erä. ;)
William James olkoon tuomarina - sopii. - Nimetön suolimuro
Al Jaziir kirjoitti:
"....että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa. "
Loppuiko sisälukutaito vai kirjoititko ehkä väärin? Todistajan kertomuksessa - sinun itsesi kirjoittamana - ei ole sanaakaan siitä, että värkki toimisi pahassa maailmassa tai että sitä olisi käytetty oikeassa elämässä . Todistaja lausuu pelkästään sen, että se on yksi parhaista.
Taisit juuri hävitä ensimmäisen erä. ;)
William James olkoon tuomarina - sopii.Vantaalla todistajana ollut fysiikan tohtori sanoo että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa.
Nimetön suolimuro huutelee puskista että separttori ei toimi niin ei se vaan toimi.
Ekanerän tulos 6-0.
Hävisit ekanerän.
Suolimurolla uskottavuusongelma, tohtorilla ei. - Al Jaziir
Nimetön suolimuro kirjoitti:
Vantaalla todistajana ollut fysiikan tohtori sanoo että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa.
Nimetön suolimuro huutelee puskista että separttori ei toimi niin ei se vaan toimi.
Ekanerän tulos 6-0.
Hävisit ekanerän.
Suolimurolla uskottavuusongelma, tohtorilla ei.Et sitten tainnut lainkaan ymmärtää mitä itse kirjoitit.;)))
Taisit itse tuomita itsesi 0-1.
Jatkoerät on tulossa, asia ei suinkaan unohdu.;DDDD - Hävisit tohtorille
Al Jaziir kirjoitti:
Et sitten tainnut lainkaan ymmärtää mitä itse kirjoitit.;)))
Taisit itse tuomita itsesi 0-1.
Jatkoerät on tulossa, asia ei suinkaan unohdu.;DDDDSaatoin tuomita itseni 0-1 ja se on epäoleellista koska sinä hävisit fyysikolle 6-0.
Nimettömällä suolimurolla on paha uskottavuus ongelma mutta fyysikolla ei. - Al Jaziir
Hävisit tohtorille kirjoitti:
Saatoin tuomita itseni 0-1 ja se on epäoleellista koska sinä hävisit fyysikolle 6-0.
Nimettömällä suolimurolla on paha uskottavuus ongelma mutta fyysikolla ei.Eipä se nyt taida parantua seliseli-taktiikalla sinun omiin tekemä maalisi.;).
Koeta ensi kerralla ymmärtää, mitä kirjoitat. - Mitä virkaa
6-0 kirjoitti:
Loppu tulos 6-0.
Hävisit."Fysiikan tohtori vastaan nimetön"
FYSIIKAN tohtori? Eikö se ollutkaan valuuttakaupan tohtori? Mitä virkaa jollakin fysiikan tohtorin lausunnoilla on valuuttakaupassa? - Et voittanut
Al Jaziir kirjoitti:
Eipä se nyt taida parantua seliseli-taktiikalla sinun omiin tekemä maalisi.;).
Koeta ensi kerralla ymmärtää, mitä kirjoitat.Onneksi kuitenkin selvisi se miksi fyysikko teki kuusi maalia ja sinä et tehnyt yhtään.
Nimettömällä suolimurolla on paha uskottavuus ongelma mutta fyysikolla ei. - ropottti
Mitä virkaa kirjoitti:
"Fysiikan tohtori vastaan nimetön"
FYSIIKAN tohtori? Eikö se ollutkaan valuuttakaupan tohtori? Mitä virkaa jollakin fysiikan tohtorin lausunnoilla on valuuttakaupassa?ropotti tutkittiin magneetilla
- Al Jaziir
Et voittanut kirjoitti:
Onneksi kuitenkin selvisi se miksi fyysikko teki kuusi maalia ja sinä et tehnyt yhtään.
Nimettömällä suolimurolla on paha uskottavuus ongelma mutta fyysikolla ei.Kun meidän poika oli sellainen 6 vuotias, opetin häntä pelaamaan Afrikan Tähteä tai Hullunkurisia Perheitä ja mitä kaikkia me pelattiinkaan. Häviön häämöttäessä pieni suu meni mutruun ja alkoi hirveä inttäminen. Saattoipa nappulat lentää nurkkaan ja pieni mies pullauttaa itkun.
Toki minä sen ymmärsin ja hävisin pikaisesti, vaikka sitten vähän huijaamalla. Eihän lapsen mieltä saa pahoittaa.
Kyllä sinä voitit 6-0, olit tosi hyvä. Jooko. - 7+18
Et voittanut kirjoitti:
Onneksi kuitenkin selvisi se miksi fyysikko teki kuusi maalia ja sinä et tehnyt yhtään.
Nimettömällä suolimurolla on paha uskottavuus ongelma mutta fyysikolla ei.Ohjelman toimivuuden todistaa parhaiten se, ettei edes sen kehittäjä osannut käyttää sitä voitolliseen valuuttakauppaan. Hanski tekaisi nerokkaalla ohjelmalla 200.000 euron tappion. Klubista ei löytynyt yhtään jäsentä todistamaan tehneensä ohjelmalla voitollista valuuttakauppaa eikä klubin kassaan tullut senttiäkään provikoita ohjelmalla tehdyistä voitoista. Siinä sinulle konkreettisia todisteita ohjelman toimivuudesta.
Paljonko tuo tohtori teki tuottoa ohjelmaa käyttämällä? - Mr Toppila
7+18 kirjoitti:
Ohjelman toimivuuden todistaa parhaiten se, ettei edes sen kehittäjä osannut käyttää sitä voitolliseen valuuttakauppaan. Hanski tekaisi nerokkaalla ohjelmalla 200.000 euron tappion. Klubista ei löytynyt yhtään jäsentä todistamaan tehneensä ohjelmalla voitollista valuuttakauppaa eikä klubin kassaan tullut senttiäkään provikoita ohjelmalla tehdyistä voitoista. Siinä sinulle konkreettisia todisteita ohjelman toimivuudesta.
Paljonko tuo tohtori teki tuottoa ohjelmaa käyttämällä?>>>Paljonko tuo tohtori teki tuottoa ohjelmaa käyttämällä?
Paljonkos se pyysi todistajanpalkkiota?
.
. - Ihan miten vain
Al Jaziir kirjoitti:
Kun meidän poika oli sellainen 6 vuotias, opetin häntä pelaamaan Afrikan Tähteä tai Hullunkurisia Perheitä ja mitä kaikkia me pelattiinkaan. Häviön häämöttäessä pieni suu meni mutruun ja alkoi hirveä inttäminen. Saattoipa nappulat lentää nurkkaan ja pieni mies pullauttaa itkun.
Toki minä sen ymmärsin ja hävisin pikaisesti, vaikka sitten vähän huijaamalla. Eihän lapsen mieltä saa pahoittaa.
Kyllä sinä voitit 6-0, olit tosi hyvä. Jooko.Taidat olla hieman yksinkertainen.
Minä hävisin sinulle 1-0, sanoit. Hyväksytään.
Fyysikko kuitenkin teki kuusi maalia ja sinä et tehnyt yhtään, minä sanoin. Sinä hävisit.
Nimettömällä suolimurolla on paha uskottavuus ongelma mutta fyysikolla ei. - Al Jaziir
Ihan miten vain kirjoitti:
Taidat olla hieman yksinkertainen.
Minä hävisin sinulle 1-0, sanoit. Hyväksytään.
Fyysikko kuitenkin teki kuusi maalia ja sinä et tehnyt yhtään, minä sanoin. Sinä hävisit.
Nimettömällä suolimurolla on paha uskottavuus ongelma mutta fyysikolla ei.Udohdit taas sen, mistä aloitettiin: "Toimivuus käytännössä on täten totuuden varsinainen koetinkivi."
Minä en ymmärrä, miksi nämä capinautit laidasta lukien on tällaisia hätäisiä hökeltäjiä. Pistelasku kyllä tulee, odottele rauhassa, veljeni hätähousu.
"Taidat olla hieman yksinkertainen."
Lasten kanssa touhuessa kannattaa pitää asiat yksinkertaisina. - Sinä hävisit
Al Jaziir kirjoitti:
Udohdit taas sen, mistä aloitettiin: "Toimivuus käytännössä on täten totuuden varsinainen koetinkivi."
Minä en ymmärrä, miksi nämä capinautit laidasta lukien on tällaisia hätäisiä hökeltäjiä. Pistelasku kyllä tulee, odottele rauhassa, veljeni hätähousu.
"Taidat olla hieman yksinkertainen."
Lasten kanssa touhuessa kannattaa pitää asiat yksinkertaisina.Nimetön suolimuro sanoi suoli-palstalla että FxTrader-signaalijärjestelmästä ei ollut vastikkeeksi.
Ei todistearvoa.
V-P. P. todisti omalla nimellään Vantaan käräjäoikeudessa että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa.
V-P vei tämän erän 6-0.
Sinä hävisit.
Suolimurojen kanssa touhuessa kannattaa pitää asiat yksinkertaisina. - Al Jaziir
Sinä hävisit kirjoitti:
Nimetön suolimuro sanoi suoli-palstalla että FxTrader-signaalijärjestelmästä ei ollut vastikkeeksi.
Ei todistearvoa.
V-P. P. todisti omalla nimellään Vantaan käräjäoikeudessa että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa.
V-P vei tämän erän 6-0.
Sinä hävisit.
Suolimurojen kanssa touhuessa kannattaa pitää asiat yksinkertaisina.Taisin puhua aivan liian vaikeita asioita sinulle."Toimivuus käytännössä on täten totuuden varsinainen koetinkivi."
Unohda koko juttu. - Unohdetaan kyllä
Al Jaziir kirjoitti:
Taisin puhua aivan liian vaikeita asioita sinulle."Toimivuus käytännössä on täten totuuden varsinainen koetinkivi."
Unohda koko juttu.Nimetön suolimuro saa täällä kertoa mitä haluaa.
Suolimuroa ei kuitenkaan kutsuttu Vantaalle kertomaan samaa asiaa.
V-P kutsuttiin.
V-P vei tämän erän 6-0.
Sinä hävisit. - loks loks
Unohdetaan kyllä kirjoitti:
Nimetön suolimuro saa täällä kertoa mitä haluaa.
V-P kutsuttiin.
V-P vei tämän erän 6-0.
Sinä hävisit.Mutta V-P ei pystynyt todistamaan mitään, ei edes leuat loksahtaneet
- 13+8
Unohdetaan kyllä kirjoitti:
Nimetön suolimuro saa täällä kertoa mitä haluaa.
V-P kutsuttiin.
V-P vei tämän erän 6-0.
Sinä hävisit.Nimetöntä suolimuroa ei tarvittu, koska syyttäjällä on riittävä aineisto ilmankin.
V-P kutsuttiin puolustuksen varapelleksi, kun ne aiemmat totistajat sössivät koko esiintymisensä. Varapellesarjan se taisi voittaakin, ehkä nyt ei ihan 6-0, mutta sovitaan nyt sitten niin. - Loks loks loks
13+8 kirjoitti:
Nimetöntä suolimuroa ei tarvittu, koska syyttäjällä on riittävä aineisto ilmankin.
V-P kutsuttiin puolustuksen varapelleksi, kun ne aiemmat totistajat sössivät koko esiintymisensä. Varapellesarjan se taisi voittaakin, ehkä nyt ei ihan 6-0, mutta sovitaan nyt sitten niin.Varapellesarjan voitti Al Jaziir alias Mutikkala 6-0.
Fyysikko V-P sen sijaan vei suolimuroa 6-0. - Et ole tainnut
7+18 kirjoitti:
Ohjelman toimivuuden todistaa parhaiten se, ettei edes sen kehittäjä osannut käyttää sitä voitolliseen valuuttakauppaan. Hanski tekaisi nerokkaalla ohjelmalla 200.000 euron tappion. Klubista ei löytynyt yhtään jäsentä todistamaan tehneensä ohjelmalla voitollista valuuttakauppaa eikä klubin kassaan tullut senttiäkään provikoita ohjelmalla tehdyistä voitoista. Siinä sinulle konkreettisia todisteita ohjelman toimivuudesta.
Paljonko tuo tohtori teki tuottoa ohjelmaa käyttämällä?seurata oikeudenkäyntejä kovinkaan tarkasti.
Siellä on nimenomaan kerrottu että järjestelmää käyttämällä on saavutettu hyviä tuottoja. Itse tein oikealla rahalla puolessa vuodessa n. 300% järjestelmää käyttäen.
Kaikkia kauppoja en tietenkään kiinni saanut, koska en istunut koneella 24/7. - Lähdetään nyt
Mitä virkaa kirjoitti:
"Fysiikan tohtori vastaan nimetön"
FYSIIKAN tohtori? Eikö se ollutkaan valuuttakaupan tohtori? Mitä virkaa jollakin fysiikan tohtorin lausunnoilla on valuuttakaupassa?alkuun siitä että kerrot mistä opinahjosta valmistuu valuuttakaupan tohtoriksi?
- Magneettivaluuttaa!!
Lähdetään nyt kirjoitti:
alkuun siitä että kerrot mistä opinahjosta valmistuu valuuttakaupan tohtoriksi?
Eiköhän KANSANTALOUSTIETEEN tai mahdollisesti RAHOITUKSEN alalta tohtoriksi väitellyt olisi aika kova luu.
Mutta eipä taida kannata mainittujen alojen tohtoreita värväillä Wincapitan puolustukseen, hehän näkisivät touhun toimimattomuuden heti kättelyssä, ja todistaisivat siten puolustusta vastaan.
Siksi on ollut tyytyminen muiden, taloutta mitenkään sivuamattomien, alojen tohtoreiden etsimiseen, ja nyt siis löytyi magneettikuvaustohtori. - Prof puttinen
Magneettivaluuttaa!! kirjoitti:
Eiköhän KANSANTALOUSTIETEEN tai mahdollisesti RAHOITUKSEN alalta tohtoriksi väitellyt olisi aika kova luu.
Mutta eipä taida kannata mainittujen alojen tohtoreita värväillä Wincapitan puolustukseen, hehän näkisivät touhun toimimattomuuden heti kättelyssä, ja todistaisivat siten puolustusta vastaan.
Siksi on ollut tyytyminen muiden, taloutta mitenkään sivuamattomien, alojen tohtoreiden etsimiseen, ja nyt siis löytyi magneettikuvaustohtori.Prof puttinen olisi ollut hyvä kun kertoi että valuuttakauppa on onnen kauppaa ja enemmänkin kolikonheittoa.
Jos se on onnen kauppaa niin silloin ei kannata ryhtyä treidaamaan. Sen takia professorit ei treidaa. Ne on ihan muita kavereita. - kysyin
Magneettivaluuttaa!! kirjoitti:
Siksi on ollut tyytyminen muiden, taloutta mitenkään sivuamattomien, alojen tohtoreiden etsimiseen, ja nyt siis löytyi magneettikuvaustohtori."valuuttakaupan tohtoria", ja sinä alat puhumaan kansantaloustieteistä tai mahdollisesti rahoituksen alasta.
etkö tiedä itsekään mistä puhut? jos olisin halunnut tietää mistä tulee kansantaloustieteiden tohtoreita, olisin kysynyt sitä. eikä kansantaloustiede taida edelleenkään olla sama asia kuin valuuttakauppa, btw. sen alan osaaja osaa tehdä valuuttakauppaa luultavasti yhtä hyvin kuin sinä.
mutta, koska jäit jälleen kerran valheesta housut nilkoissa kiinni, ei ole syytä jatkaa hedelmätöntä keskustelua. suolimuron älämölöä, jälleen kerran. - Suolinkas
kysyin kirjoitti:
"valuuttakaupan tohtoria", ja sinä alat puhumaan kansantaloustieteistä tai mahdollisesti rahoituksen alasta.
etkö tiedä itsekään mistä puhut? jos olisin halunnut tietää mistä tulee kansantaloustieteiden tohtoreita, olisin kysynyt sitä. eikä kansantaloustiede taida edelleenkään olla sama asia kuin valuuttakauppa, btw. sen alan osaaja osaa tehdä valuuttakauppaa luultavasti yhtä hyvin kuin sinä.
mutta, koska jäit jälleen kerran valheesta housut nilkoissa kiinni, ei ole syytä jatkaa hedelmätöntä keskustelua. suolimuron älämölöä, jälleen kerran.Suolimuro ei osaa eikä se halua oppia. Se ei myös halua ymmärtää että joku muu voi osata tai haluta oppia. Varsinkin valuuttakaupassa asiaa ei voi osata kukaan koska Kakka Pentanen sanoi niin.
Suolimuro velehtelee aina ja ikuisesti. - 7+18
Et ole tainnut kirjoitti:
seurata oikeudenkäyntejä kovinkaan tarkasti.
Siellä on nimenomaan kerrottu että järjestelmää käyttämällä on saavutettu hyviä tuottoja. Itse tein oikealla rahalla puolessa vuodessa n. 300% järjestelmää käyttäen.
Kaikkia kauppoja en tietenkään kiinni saanut, koska en istunut koneella 24/7.En tiedä sitten ollaanko seurattu samaa WC-oikeudenkäyntiä. Tuossa minun seuraamassani ei puolustus mitenkään osoittanut WC:n saaneen tuottoja ulkopuolelta ts. provikoita järjestelmän käytöstä.
Miten itse maksoit WC:n 20% provision? Maksoitko jokaisen onnistuneen kaupan jälkeen? Vai pitikö provikka maksaa tietyn ajanjakson (viikko, kk, 3kk) tuloksesta? Ja mille tilille maksoit sen? - julma rötksil.
SOTILAALLA ON. JUOKSUPOIKA HÄN ON TODELLISUUDESSA
Puhena on nyt sotilasesimiehet sekä Halonen. Kysynkin kuinkka armeijan upseereitten juopotteluja, sekä heidän puheitansa salataan Haloselta? Olen käynyt armeijan ja tuolloin olin radiomiehenä sotaharjoituksessa Lapissa. Ei tainnut olla montakaa upseeria selvinpäin. Kyllä meitä huvitti kuunnella radiosta herrojen suunkäyttöä. Siinä taisi saada osansa kaikki aina presidenttiä myöten.Ei muuta osaa toivoa, että valtio toimittaisi lisää viinoja armeijan herrojen käyttöön.
- 3945
Mitä skeidaa täällä kirjoitellaan. Mistään mitään tietämättä. Homma toimi ja tulee toimimaan.
- taskut täynnä
Fxtrader toimi hyvin, 100 miljoonaa siirtyi toisten taskuista toisiin taskuihin !
Tätähän se valuuttakauppa on !
Valuuttakauppiaiden ammattitauti on demetia, niin vähän muistaa porukka oikeudessa. Eivät muista edes kirjanpitoa pitää.. - 3945
taskut täynnä kirjoitti:
Fxtrader toimi hyvin, 100 miljoonaa siirtyi toisten taskuista toisiin taskuihin !
Valuuttakauppiaiden ammattitauti on demetia, niin vähän muistaa porukka oikeudessa. Eivät muista edes kirjanpitoa pitää..20.11.2006/ jäsenpalvelun vastaus huolestuneen jäsenen kyselyyn: WinClub ei lähetä postite kuitteja tai tositteita. Käytössämme on sähköinen "tositteeton" kirjanpito.
Nyt kun vielä muistaisi, missä se kirjanpito on. - Shahov
taskut täynnä kirjoitti:
Valuuttakauppiaiden ammattitauti on demetia, niin vähän muistaa porukka oikeudessa. Eivät muista edes kirjanpitoa pitää.." Eivät muista edes kirjanpitoa pitää.."
Eivät muista, halua, tai osaa. Keskiverto hedelmäpelien suurkuluttajalta kysyttäessä, paljonko he ajattelevat olenvansa vaikkapa 2 vuoden tarkastelujaksolla voitolla, he todennäköisesti vastaavat olevansa hiukan voitolla.
Mutta ovatko he% Jos masiina palauttaa 90% voitoista, se tarkoittaa, että pitkällä aikavälillä he ovat todennäköisesti tappiolla tuon 10%
Sama päteenee näihin valuuttarobotteihin. Jos pelaajalla ei ole käytettävissä pitkänajan tilastollista aineistoa, mitä todennäköisesti lyhytjänteisillä, nopean rikastumisen toivossa mukaan lähtijöillä ei ole, he todennäköisesti muistavat vain yksittäiset suuret pikavoitot.
Ja tähän homma perustuu. Keskivertotunkki kyllästyy ruudun tuijjotteluun viimeistään parissa vuodessa, eikä ennätä saavuttaa sellaista tiedollista ja taidollista tasoa mitä tässä hedelmäpelissä ehkä tarvittaisiin. Tai huomaamaan sen tilastollisen tosiasian, että kyseessä on nollasummapeli.
Varmoja voittajia ovat ohjelmia ylihintaan myyvät huijarit ja pelialustoilla tienaavat tahot. - eläkk. oleva varat
taskut täynnä kirjoitti:
Valuuttakauppiaiden ammattitauti on demetia, niin vähän muistaa porukka oikeudessa. Eivät muista edes kirjanpitoa pitää..Ensimmäistä kertaa tutustuin nyt kyseessä olevaan keskusteluun sattumoisin. En tiennyt tallaisesta käydystä keskustelusta mitään. Reino-Pihti Virtasen kirjan luin läpi kahteen kertaan viime syksynä. Ensimmäiseksi mieleeni tuli kirjaa lukiessani, että tämä ei voi olla totta. Sivulla 71 oleva kuva todisti kaiken todeksi ja sai minut vakuuttuneksi, että kysymyksessä onkin erittäin törkeä väärennös-ja virkarikosjutu. 12.12.1979 Laparatomia. Siis leikkauskertomus, jossa on pihdin nimi väärennetty pean-merkkiseksi. Väärentäjä on törkeästi rikkonut lääkintöhallituksen yleisohjetta. LDG: Corpus alienum abdominis. "Potilas on kertonut, että hänelle suoritettiin keväällä 1979 palleatyräleikkaus KSKS:ssa, - Potilas on allekirjoi. ilmoittanut että hän ei halua asiasta riidellä, mutta haluaa kuitenkin asianmukaiset korvaukset". Sivulla 85 oleva kuva 6 kertoo ja sen miten tökerösti on rtg-kuva väärennetty. Anatomisesti on täysin mahdoton, että kirurgilta jäisi leikkauksessa pihdit heti ihon alle. Kuva on täysin ristiriidassa leikkauskertomuksen mukaan. Sivulla 129 kuva 13 minua ihmetyttää se, miten on mahdollista, että kuvassa näkyy yhä leikkaamaton palleatyrä. Työelämässäni olen tuhansia lausuntoja antanut rtg-kuvista, joissa on esiintynyt palleatyrä. Kuvassa näkyy olevan isohkosta paleatyrästä kysymys.En voi olla kertomatta, että onko Virtanen sittenkin joutunut suuren lahjusjutun uhriksi instrumenttia koskevassa -70 luvulla, jolloin maahantuoja kierteli sairaaloita kauputtelemassa Intialaisia instrumentti romuja.Maahantuoja lahjoi hyvin romujen ostajat.
- homokyttä
on siinä meiilä oikea expertti prkl, et tiedä näköjään sijoittamisesta yhtään mitään. mitä työlläkö sitten rikastuu
- Treidiloogi
Kaketsulle jää näköjään arvoitukseksi, rikastuuko työllä vai ei ;)
LOL
- käräjät hupia
>Puolustus rakensi puolustuksensa sille, mitä Wincapita ehkä olisi voinut olla tai siitä olisi voinut tulla. Ei ihme, että syyttäjä joutui huvittuneesti toteamaan se, että oikeus yleensä käsittelee sitä mitä on tehty ja mitä on, eikä sitä mitä olisi voinut olla. Syyttäjä myös leikkisästi kertoi, että Futurologinen kongressi on Stanislaw Lemin julkaisema science fiction kirja, eikä se kuulu oikeustieteellisen tiedekunnan pääsykoevaatimuksiin.
Niin paitsi, että sinulta unohtuu se, että Hannuhan jatkoi automaatin valmistamista ja nyt se on valmis, jos nyt tuote koskaan valmis voi olla, mutta toiminnassa se kuitenkin on.
>Wincapitan oikeudenkäynti meni ennakkokaavailujen mukaan. Puolustus ei käytännössä tuonut yhtään uutta asiaa esille salissa, saatikka sitten yllätystodistajia. Ehkä suurin yllätys oli se, että puolustuksen todistajatkin todistivat syyttäjän pussiin. Niinpä puolustuksen todistajat kertoivat yksissä miehin uskoneensa, että Kailajärvi itse käy sitä valuuttakauppaa ts. todistivat juuri sitä puolustuksen pääteoriaa vastaan. Puolustuksen todistajat myös todistivat, että ns. FxTrader ohjelma ei pelitä, eikä siitä ainakaan rahankeräyslain mukaiseksi vastikkeeksi ole.
Ennakkokaavailujen mukaanhan se todellakin meni, eli todisteita rikoksesta ei syyttäjältä löytynyt ollenkaan, ainoastaan suolimuroilta saatuja mielipiteitä ja nillähän ei pitkälle Suomen lain mukaan pääse.
Puolustuksella sensijaan oli vahvat verifioidut todisteet signaalijärjestelmän toimivuudesta, että älä viitsi suolimuro puhua pelkkää paskaa, koska tiedät sen itsekin.
>Wincapitan jäsenistön lupailemaa leuat loksauttavaa tietoa ei koskaan tullut, kaikkia kiviä ei käännettykään ja syyttäjä esitti vahvat aihetodisteet syytteensä tueksi. Mitä ilmeisimmin myös tuomio tulee olemaan ennakkokaavailujen mukainen.
Tuntuupa kovasti leuat sinullakin loksuvan.;)
On totta, että osa kivistä on vielä kääntämättä, mutta se johtuu syyttäjän ja käräjäoikeuden käsittämättömästä ajanpeluusta, kun nytkin aivan naurettavan härskisti vähensivät 2kk puolustuksen aikaa, kun saivat omansa valmiiksi ja sitten siirsivät jälleen kerran ennakotiedoista poiketen tuomion julkaisun vuoden loppuun???
Ovat härskin rikollisesti estäneet monia tapahtumia, kuten Jouni Laihon esiintymisen todistajana jne.
Ilmeisesti tuomio ehdottaa Kailajärvelle törkeä petos 2v, mikä tarkottaisi sitä kun Hannu on istunut vuoden, niin ensikertalaisena hänelle ei jäisi enää mitään ja Tiina saisi edonalaista.
Ongelma on vain siinä, että Hannu Kailajärvi ei TIETENKÄÄN tule tätä hyväksymään, koska hän on syytön ja viisainta käräjäoikeudenkin olisi se todeta, niin tulisi valtiolle ja monille viranomaisille paljon halvemmaksi, muuten matka jatkuu ja kustannukset kasvavat.
Miksi muuten suolimurot valehtelevat aina?- Al Jaziir
" Miksi muuten suolimurot valehtelevat aina?"
Tätä väitettä minä en ole koskaan ymmärtänyt. Jos henkilö aina ja kaikkialla valehtelee - ja ympäristö myös tietää sen - henkilöhän puhuu käytännössä aina totta. Kuulijan täytyy vain kääntää jokaikinen kuulemansa asia vastakkaiseksi ja näin hän kuulee aina pelkkää totuutta.
"....Hannuhan jatkoi automaatin valmistamista ja nyt se on valmis, jos nyt tuote koskaan valmis voi olla..."
Rikoksella on rikoksentekohetki. Pitkäkestoisen rikoksen suhteen sillä on sitten alkamisaika ja päättymisaika. Päättymisaika on se, jolloin Winkkarin toiminta loppui tai lopettiin ts. oikeudenvastainen tila päättyi. Syyte käsittelee vain tätä ajallista jatkumoa.
On herttaisen yhdentekevää vaikka Hannu olisi nyt katunut, värkännyt rubluutin kasaan ja palauttanut rahat jäsenille. Oikeus ei voi käsitellä tällaisia asioita. Oleellista on mitä oli ja mitä tehtiin Winkkarin päättymiseen saakka.
Futurologinen kongressi sen kun jatkuu ja tämäkin veijari kertoilee vain siitä, mitä olisikaan voinut olla.
PS. Ei puolustusrintamalla sattuisi olemaan yhtään pätevämpää kommentoijaa? Alkaa tympäistä tämä kommenttien surkea taso - suolimurovalehtelee
Al Jaziir kirjoitti:
" Miksi muuten suolimurot valehtelevat aina?"
Tätä väitettä minä en ole koskaan ymmärtänyt. Jos henkilö aina ja kaikkialla valehtelee - ja ympäristö myös tietää sen - henkilöhän puhuu käytännössä aina totta. Kuulijan täytyy vain kääntää jokaikinen kuulemansa asia vastakkaiseksi ja näin hän kuulee aina pelkkää totuutta.
"....Hannuhan jatkoi automaatin valmistamista ja nyt se on valmis, jos nyt tuote koskaan valmis voi olla..."
Rikoksella on rikoksentekohetki. Pitkäkestoisen rikoksen suhteen sillä on sitten alkamisaika ja päättymisaika. Päättymisaika on se, jolloin Winkkarin toiminta loppui tai lopettiin ts. oikeudenvastainen tila päättyi. Syyte käsittelee vain tätä ajallista jatkumoa.
On herttaisen yhdentekevää vaikka Hannu olisi nyt katunut, värkännyt rubluutin kasaan ja palauttanut rahat jäsenille. Oikeus ei voi käsitellä tällaisia asioita. Oleellista on mitä oli ja mitä tehtiin Winkkarin päättymiseen saakka.
Futurologinen kongressi sen kun jatkuu ja tämäkin veijari kertoilee vain siitä, mitä olisikaan voinut olla.
PS. Ei puolustusrintamalla sattuisi olemaan yhtään pätevämpää kommentoijaa? Alkaa tympäistä tämä kommenttien surkea taso> Alkaa tympäistä tämä kommenttien surkea taso
lopeta se postaamisesi niin kommenttien taso nousee heti - Al Jaziir
suolimurovalehtelee kirjoitti:
> Alkaa tympäistä tämä kommenttien surkea taso
lopeta se postaamisesi niin kommenttien taso nousee heti"lopeta se postaamisesi niin kommenttien taso nousee heti "
Tätäpä minä juuri tarkoitin, kun toivoin pätevämpää kommentaattoria.
Näitä "äitis on" poikia on tulla ärrän pihalla mopojen kanssa ihan riitämiin. - käräjille
Al Jaziir kirjoitti:
"lopeta se postaamisesi niin kommenttien taso nousee heti "
Tätäpä minä juuri tarkoitin, kun toivoin pätevämpää kommentaattoria.
Näitä "äitis on" poikia on tulla ärrän pihalla mopojen kanssa ihan riitämiin.> Tätäpä minä juuri tarkoitin, kun toivoin pätevämpää kommentaattoria.
saatoitpa toivoakin mutta saat pelkästään arvosi mukaan - Mitä olivat?
"Puolustuksella sensijaan oli vahvat verifioidut todisteet signaalijärjestelmän toimivuudesta,"
Mitä ne todisteet olivat? - Ent.hoitsu vain
Poskia louskutan ajan kuluksi. Mielen kiinnolla seuraan tätä palstaa. Serkkuni on Jämsässä töissä. En kerro ammattiansa. Puskaradio toimii kiitettävästi. Sain myös mutkien kauttam luettavakseni Pihti-Virtasen kirjoittaman kirjan. Ihmettelen Jämsän aluesairaalan työntekijöitä, miksi lähteneet suojelemaan lääkäreitten tekemiä väärennöksiä? Mitä perättömiä on kertonut röntgenkuvista Aune Pietilä? Ihmettelemme ja Martti Laukkasen kertomuksia oikeudessa, sekä prof.Erkki Koiviston todistuksia röntgenkuvista? Lisäksi Marja-Liisa Jokisen selityksiä pihdistä? Lisään Pirjo-Riitta Koskisen kuvitteluja pesusta? Risto Kososen näkyjä polaroidkuvien otoista? Pirjo-Riitta Raevaara on ja sekoillut pihdistä? Kysyn, miksi lähteneet puolustamaan lääkäreitten tekemiä väärennksiä vai onko he jo tätä ennen harhautuneet rikosten peittelyyn? Olette pilanneet sairaalanne maineen, että tästä tietävät yksi ja toinen ympäri maatamme. Olen huolissanne sairaalanne hyvän maineen pilaamisesta, jota ei vähällä saada takaisin.
- tt-t
Miksi muuten suolimurot valehtelevat aina? no koska heillä ei ole elämää
- Vaihtoehto 2
Ja koska eivät muuta osaa.
- 18+18*400%
Kukahan näissä WC-hommissa on valehdellut? Jotenkin jäljet viittaa itse sylttytehtaan valuuttakauppiaaseen ja hänen piku apureihinsa.
- Suomi poika
18+18*400% kirjoitti:
Kukahan näissä WC-hommissa on valehdellut? Jotenkin jäljet viittaa itse sylttytehtaan valuuttakauppiaaseen ja hänen piku apureihinsa.
>Kukahan näissä WC-hommissa on valehdellut? Jotenkin jäljet viittaa itse sylttytehtaan valuuttakauppiaaseen ja hänen piku apureihinsa.
No on faktaa, että syyttäjällä ei todellakaan ole signaalijärjestelmän toimimattomuudesta minkaanlaisia faktatodisteita ainakaan Vantaan käräjäoikeudessa, josta meillä sattuu olemaan täydellinen selonteko ja jos suolimuro väittää vastaan, niin hän ihan yksiselitteisesti valehtelee.
Jos suolimuro väittää, että puolustuksella ei ollut mitään todisteita signaalijärjestelmän toimivuudesta, niin hän valehtelee erittäin härskisti, sillä nämä erittäin hyvin verifioidut todisteet tulevat aikoinaan julkisuuteenkin, vaan vielä ei ole niiden aika.
Haluaisin myös muistuttaa, että puolustuksella ei olisi edes velvollisuutta todistaa signaalijärjestelmän toimivuutta, sillä Suomen lain mukaan todistevelvollisuus toimimattomuudesta on syyttäjällä.
Tiedät kai, että oikeassa oikeudessa mielipiteillä ei pitkälle pötkitä ilman faktatodisteita.
Heti alusta on yritetty kipahuudannalla pistää Kailajärven kehittelevä signaalijärjestelmä naurettavaksi mp3 soittimeksi ja miksi milloinkin, mutta se on ollut aivan turhaa touhua, koska niin monet jäsenet ovat nähneet henkilökohtaisesti sen toimivan voitollisesti.
Mihin on muuten häipynyt esim. vellihousu, joka väitti täälä aikoinaan, että eräät hänen tuntemansa jäsenet peesasivat Hannun signaalia ja kaikki jäivät tappiolle?
Miksi vellihousu ei ole toimittanut tappiollista dataa syyttäjälle, koska on varma, että kaupat löytyvät edelleen ja niitä voidaan verrata Wincapitan näyttämään dataan ja muiden jäsenten kauppoihin, jotka olivat reilusti voitollisia.
Luulisi olevan helppoa näyttää tappiollista dataa, mutta sivistynyt arvaukseni on, että vellihousu on valehdellut ja sitä ei ole olemassakaan, koska muuten syyttäjä olisi esitellyt sen ja appelsinimedia olisi rummuttanut sen jumalattomankokoisina lööppeinä ulos.
Suolimurot vain valehtelevat aina ja luottamus heihin on 0.
ps. suolimuroterroristi Al Jaziir täälä yrittä leikkiä nokkelaa huonolla menestyksellä, sillä siitä kuultaa läpi pelkästään lapsellinen väittelynhalu, jota ohjaa epärehellisyys sekä tietämättömyys. - Al Jaziir
Suomi poika kirjoitti:
>Kukahan näissä WC-hommissa on valehdellut? Jotenkin jäljet viittaa itse sylttytehtaan valuuttakauppiaaseen ja hänen piku apureihinsa.
No on faktaa, että syyttäjällä ei todellakaan ole signaalijärjestelmän toimimattomuudesta minkaanlaisia faktatodisteita ainakaan Vantaan käräjäoikeudessa, josta meillä sattuu olemaan täydellinen selonteko ja jos suolimuro väittää vastaan, niin hän ihan yksiselitteisesti valehtelee.
Jos suolimuro väittää, että puolustuksella ei ollut mitään todisteita signaalijärjestelmän toimivuudesta, niin hän valehtelee erittäin härskisti, sillä nämä erittäin hyvin verifioidut todisteet tulevat aikoinaan julkisuuteenkin, vaan vielä ei ole niiden aika.
Haluaisin myös muistuttaa, että puolustuksella ei olisi edes velvollisuutta todistaa signaalijärjestelmän toimivuutta, sillä Suomen lain mukaan todistevelvollisuus toimimattomuudesta on syyttäjällä.
Tiedät kai, että oikeassa oikeudessa mielipiteillä ei pitkälle pötkitä ilman faktatodisteita.
Heti alusta on yritetty kipahuudannalla pistää Kailajärven kehittelevä signaalijärjestelmä naurettavaksi mp3 soittimeksi ja miksi milloinkin, mutta se on ollut aivan turhaa touhua, koska niin monet jäsenet ovat nähneet henkilökohtaisesti sen toimivan voitollisesti.
Mihin on muuten häipynyt esim. vellihousu, joka väitti täälä aikoinaan, että eräät hänen tuntemansa jäsenet peesasivat Hannun signaalia ja kaikki jäivät tappiolle?
Miksi vellihousu ei ole toimittanut tappiollista dataa syyttäjälle, koska on varma, että kaupat löytyvät edelleen ja niitä voidaan verrata Wincapitan näyttämään dataan ja muiden jäsenten kauppoihin, jotka olivat reilusti voitollisia.
Luulisi olevan helppoa näyttää tappiollista dataa, mutta sivistynyt arvaukseni on, että vellihousu on valehdellut ja sitä ei ole olemassakaan, koska muuten syyttäjä olisi esitellyt sen ja appelsinimedia olisi rummuttanut sen jumalattomankokoisina lööppeinä ulos.
Suolimurot vain valehtelevat aina ja luottamus heihin on 0.
ps. suolimuroterroristi Al Jaziir täälä yrittä leikkiä nokkelaa huonolla menestyksellä, sillä siitä kuultaa läpi pelkästään lapsellinen väittelynhalu, jota ohjaa epärehellisyys sekä tietämättömyys." Jos suolimuro väittää, että puolustuksella ei ollut mitään todisteita signaalijärjestelmän toimivuudesta, niin hän valehtelee erittäin härskisti, sillä nämä erittäin hyvin verifioidut todisteet tulevat aikoinaan julkisuuteenkin, vaan vielä ei ole niiden aika."
Alkaa olla kovasti myöhäistä pieraista näitä ihmetodisteita näkyviin. Oikeus on kuullut todistajat ja loppulausunnot ja homma on sitä myöten paketissa. Tuomio tästä enää puuttuu.
Jos kovapäisesti inttää mylkyttämällä olisi aina oikeassa, niin toki sinä olisit vahvoilla, vaan kun tässä pitäisi pistää faktoja lautaa. Niitä ei vaan näy, puheet toki koko ajan paksunee.
Faktaa on, etää puolustus marssitti kolme henkilö todistamaan valuuttakaupasta FxTraderin avulla itse käytynä. Faktaa on ,että yksi todisti, että ei hän mitään kauppaa ole käynyt. Faktaa on, että kaksi muuta todistajaa ei muistanut, miten siinä kaupankäynnissä kävi.
Ja mankka pyörii oikeudessa, käräjäkirjuri naksuttaa pöytäkijaa sitten ylitöinään. Ei nämä asiat inttämällä enään muutu. Paskanpuhumisess tuli peräseinä vastaan.
Mutta onhan se toisaalta kunnioitettavaa, että jaksat yrittää. Periaatteen mies kusettajana. - Totuus tulee
Al Jaziir kirjoitti:
" Jos suolimuro väittää, että puolustuksella ei ollut mitään todisteita signaalijärjestelmän toimivuudesta, niin hän valehtelee erittäin härskisti, sillä nämä erittäin hyvin verifioidut todisteet tulevat aikoinaan julkisuuteenkin, vaan vielä ei ole niiden aika."
Alkaa olla kovasti myöhäistä pieraista näitä ihmetodisteita näkyviin. Oikeus on kuullut todistajat ja loppulausunnot ja homma on sitä myöten paketissa. Tuomio tästä enää puuttuu.
Jos kovapäisesti inttää mylkyttämällä olisi aina oikeassa, niin toki sinä olisit vahvoilla, vaan kun tässä pitäisi pistää faktoja lautaa. Niitä ei vaan näy, puheet toki koko ajan paksunee.
Faktaa on, etää puolustus marssitti kolme henkilö todistamaan valuuttakaupasta FxTraderin avulla itse käytynä. Faktaa on ,että yksi todisti, että ei hän mitään kauppaa ole käynyt. Faktaa on, että kaksi muuta todistajaa ei muistanut, miten siinä kaupankäynnissä kävi.
Ja mankka pyörii oikeudessa, käräjäkirjuri naksuttaa pöytäkijaa sitten ylitöinään. Ei nämä asiat inttämällä enään muutu. Paskanpuhumisess tuli peräseinä vastaan.
Mutta onhan se toisaalta kunnioitettavaa, että jaksat yrittää. Periaatteen mies kusettajana.>Alkaa olla kovasti myöhäistä pieraista näitä ihmetodisteita näkyviin. Oikeus on kuullut todistajat ja loppulausunnot ja homma on sitä myöten paketissa. Tuomio tästä enää puuttuu.
Ymmärryksessä vikaa vai?
Todisteet on esitetty Vantaan käräjäoikeudessa tositteineen voitollisesta valuuttakaupasta.
Niiden julkisuuteen tulo on taasen toinen juttu
>Faktaa on, etää puolustus marssitti kolme henkilö todistamaan valuuttakaupasta FxTraderin avulla itse käytynä. Faktaa on ,että yksi todisti, että ei hän mitään kauppaa ole käynyt. Faktaa on, että kaksi muuta todistajaa ei muistanut, miten siinä kaupankäynnissä kävi.
Aivan kakaramaista inttämistä ja suorastaan surkuhupaisaa edes vitsiksi, sillä nämä todistajat joista nyt tehtiin jopa lööppejä eivät todellakaan oltu kutsuttu kuulluiksi todistamaan valuuttakaupan toimivuudesta, mutta niitäkin sielä oli tohtorista perusjäseniin ja myöskin aivan riittävästi voitolliseksi todistettua dataa.
Kerropa ihan rehellisesti (jos mahdollista) valehteletko härskisti, vai etkö ole oikeasti tietoinen asiasta, sillä en tahtoisi heti ainakaan uskoa kenenkään olevan noin patologinen valehtelija, edes suolimuron? - Al Jaziir
Totuus tulee kirjoitti:
>Alkaa olla kovasti myöhäistä pieraista näitä ihmetodisteita näkyviin. Oikeus on kuullut todistajat ja loppulausunnot ja homma on sitä myöten paketissa. Tuomio tästä enää puuttuu.
Ymmärryksessä vikaa vai?
Todisteet on esitetty Vantaan käräjäoikeudessa tositteineen voitollisesta valuuttakaupasta.
>Faktaa on, etää puolustus marssitti kolme henkilö todistamaan valuuttakaupasta FxTraderin avulla itse käytynä. Faktaa on ,että yksi todisti, että ei hän mitään kauppaa ole käynyt. Faktaa on, että kaksi muuta todistajaa ei muistanut, miten siinä kaupankäynnissä kävi.
Aivan kakaramaista inttämistä ja suorastaan surkuhupaisaa edes vitsiksi, sillä nämä todistajat joista nyt tehtiin jopa lööppejä eivät todellakaan oltu kutsuttu kuulluiksi todistamaan valuuttakaupan toimivuudesta, mutta niitäkin sielä oli tohtorista perusjäseniin ja myöskin aivan riittävästi voitolliseksi todistettua dataa.
Kerropa ihan rehellisesti (jos mahdollista) valehteletko härskisti, vai etkö ole oikeasti tietoinen asiasta, sillä en tahtoisi heti ainakaan uskoa kenenkään olevan noin patologinen valehtelija, edes suolimuron?"Niiden julkisuuteen tulo on taasen toinen juttu."
Oikeudenkäynti on julkinen, älä huolehdi.
Suomessa on oikeudella vapaa harkintaoikeus todisteisiin. Se tarkoittaa sitä, että todistuksen ei tarvitse olla määrämuotoinen ja oikeus voi vapaasti ottaa huomioon kaikki kerrotut seikat, myös puolustuksen esittämät todisteet syyttäjän eduksi. Oli nämä kolme urveloa kutsuttu todistajiksii ihan missä tarkoituksessa tahansa, heidän todistuksensa toki kuultiin.
Jos tarkoitat sille ihmetodistuksella sitä magneettikuvaustohtoria, niin ihan hauska juttuhan se oli.
" Kerropa ihan rehellisesti (jos mahdollista) valehteletko härskisti..."
Yritän pysyä totuudessa parhaani mukaan. En myöskään ymmärrä mikä paniikki sinulla on päällä. Kyllä se oikeus varmasti asian harkitsee ja tuomionsa antaa. Eihän meidän täydy kuin hieman odottaa ja tämäkin keskustelu ratkeaa. - Al Jaziir
Totuus tulee kirjoitti:
>Alkaa olla kovasti myöhäistä pieraista näitä ihmetodisteita näkyviin. Oikeus on kuullut todistajat ja loppulausunnot ja homma on sitä myöten paketissa. Tuomio tästä enää puuttuu.
Ymmärryksessä vikaa vai?
Kerropa ihan rehellisesti (jos mahdollista) valehteletko härskisti, vai etkö ole oikeasti tietoinen asiasta, sillä en tahtoisi heti ainakaan uskoa kenenkään olevan noin patologinen valehtelija, edes suolimuron?Mutta on minullakin sinulle omantunnon kysymys.
Kerropa ihan rehellisesti (jos mahdollista) uskotko todella, että Suomessa voi selivitä ilman tuomiota tällaisesta "ota rahat ja juokse" tempusta, jonka Hanski teki.
En tahtoisi uskoisi kenenkään olevan noin hyväuskoinen, en edes capinautin? - Al Jaziir
Al Jaziir kirjoitti:
Mutta on minullakin sinulle omantunnon kysymys.
Kerropa ihan rehellisesti (jos mahdollista) uskotko todella, että Suomessa voi selivitä ilman tuomiota tällaisesta "ota rahat ja juokse" tempusta, jonka Hanski teki.
En tahtoisi uskoisi kenenkään olevan noin hyväuskoinen, en edes capinautin?No mihinkä se nyt pinkaisi tämä omatunnon kysymyksiä tekevä nimimerkki "totuus tulee"?
Omituinen höpöttäjä; tekee kysymyksiä, mutta ei uskalla kuulla vastauksia. - etpä tuota
Al Jaziir kirjoitti:
No mihinkä se nyt pinkaisi tämä omatunnon kysymyksiä tekevä nimimerkki "totuus tulee"?
Omituinen höpöttäjä; tekee kysymyksiä, mutta ei uskalla kuulla vastauksia.terroristi itsekään vastannut siihen kysymykseen, kun kysyttiin että etkö todella tiedä asiasta mitään (ne kolme mainitsemasi valuuttakaupan "todistajaa"), vai valehteletko härskisti?
jos olet pelkän median varassa, niin huonosti väittelysi täällä menestyy. olisit ollut paikan päällä niin tietäisit edes mistä puhutaan. - Al Jaziir
etpä tuota kirjoitti:
terroristi itsekään vastannut siihen kysymykseen, kun kysyttiin että etkö todella tiedä asiasta mitään (ne kolme mainitsemasi valuuttakaupan "todistajaa"), vai valehteletko härskisti?
jos olet pelkän median varassa, niin huonosti väittelysi täällä menestyy. olisit ollut paikan päällä niin tietäisit edes mistä puhutaan."Yritän pysyä totuudessa parhaani mukaan."
Näinhän minä nöyrästi vastasin suoraan kysymykseen.
Jos vastaustani ei ymmärretä tai ei uskota, niin enhän minä sille sitten itse mitään mahda.
Kuulisin kyllä mielelläni lisää magneettimiehen todistuksesta. Jo ylipään se, että tällainen V-P löytyy, on riemastuttava ja ylen kiinnostava asia. - Mr Toppila
Al Jaziir kirjoitti:
"Yritän pysyä totuudessa parhaani mukaan."
Jos vastaustani ei ymmärretä tai ei uskota, niin enhän minä sille sitten itse mitään mahda.
Kuulisin kyllä mielelläni lisää magneettimiehen todistuksesta. Jo ylipään se, että tällainen V-P löytyy, on riemastuttava ja ylen kiinnostava asia.Veepee kuului tehneen aitoa tieteellistä työtä satojen treidausohjelmien parissa.
Tieteellisen vertailtavuuden vuoksi sillä on arvatenkin ollut samanaikaisesti satoja ohjelmia pyörimässä keskenään identtisissä huipputietokoneissa ajatuksennopeiden nettiyhteyksien päässä. Ilman ei nääs saa edes lähimain jatkuvaa voitollista tulosta parhaillakaan ohjelmavermeillä eikä vaativan maun tyydyttävää tieteellistä näyttöä..
Nyt samalla selviää, mihin WIF-säätiölle siirretyt varat ovat menneet.
Tottahan tuommoinen kalusto jotain maksaakin.
Aika proffa magneettimieheksi!
. - Al Jaziir
Mr Toppila kirjoitti:
Veepee kuului tehneen aitoa tieteellistä työtä satojen treidausohjelmien parissa.
Tieteellisen vertailtavuuden vuoksi sillä on arvatenkin ollut samanaikaisesti satoja ohjelmia pyörimässä keskenään identtisissä huipputietokoneissa ajatuksennopeiden nettiyhteyksien päässä. Ilman ei nääs saa edes lähimain jatkuvaa voitollista tulosta parhaillakaan ohjelmavermeillä eikä vaativan maun tyydyttävää tieteellistä näyttöä..
Nyt samalla selviää, mihin WIF-säätiölle siirretyt varat ovat menneet.
Tottahan tuommoinen kalusto jotain maksaakin.
Aika proffa magneettimieheksi!
.Näiden capinauttien kummallinen tapa on, että itseasiassa he eivät vastaa yhteenkään kysymykseen. Täällä he kyllä kitalaki ammollaan inttää mylkyttävät, että asia ei näin ole. Parhaassa tapauksessa he postaavat Pitkäsen teesejä vastuksena. Mutta se oma vastaus, sitä ei ole eikä sitä tule.
Tuosa magneettimiehestä minä kaipailen lisätietoja. Onko V-P itse treídannut ja menikö putkeen. Vai onko tämä vain kirkollinen toimitus.Magneettimies vierailee vainajan arkulla ja laususkelee ylistäviä sanoja edesmenneestä.
Kaunistahan se siunaaminen on. Vainajaa jäi kaipaamaan 12.000 surevaa omaista ja KRP. Sekin minusta riittää siksi maailmanluokan ihmeeksi. - no ei se paljoa
Al Jaziir kirjoitti:
"Yritän pysyä totuudessa parhaani mukaan."
Kuulisin kyllä mielelläni lisää magneettimiehen todistuksesta. Jo ylipään se, että tällainen V-P löytyy, on riemastuttava ja ylen kiinnostava asia.kerro. voisin itsekin lausua että koetan ymmärtää suolimurojen kateellisuutta parhaan kykyni mukaan, mutta ei se silti tarkoita että ymmärtäisin suolimurojen kateellisuutta tai sen perilähdettä. mutta ainahan voi koettaa.
edelleenkään et vastannut siihen kysymykseeni. huuteletko puskista median avustuksella, kun et ole tietoinen mitä oikeussalissa on todella tapahtunut? huutelet täällä kovaan ääneen kolmesta ainoasta todistajasta (joka sekin meni metsään kun eivät olleet todistajia), ja samaan hengenvetoon huutelet ettei kukaan ole todistanut järjestelmän toimivuudesta saati treidannut oikealla rahalla ja näyttänyt siitä tulosta.
eli. oletko puskista huuteleva valehtelija, vai haluatko tahallasi provosoida ja hämmentää soppaa? oikeaa asianlaitaa todistajista et kuitenkaan näy tietävän, koska väität että oikeudessa ei ole sellaista todistajaa nähty joka olisi tehnyt tulosta järjestelmää käyttäen.
itse veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. toki voit olla sekoituskin, eli voit olla provosoiva valehtelija, joka huutelee puskista. - Al Jaziir
no ei se paljoa kirjoitti:
kerro. voisin itsekin lausua että koetan ymmärtää suolimurojen kateellisuutta parhaan kykyni mukaan, mutta ei se silti tarkoita että ymmärtäisin suolimurojen kateellisuutta tai sen perilähdettä. mutta ainahan voi koettaa.
edelleenkään et vastannut siihen kysymykseeni. huuteletko puskista median avustuksella, kun et ole tietoinen mitä oikeussalissa on todella tapahtunut? huutelet täällä kovaan ääneen kolmesta ainoasta todistajasta (joka sekin meni metsään kun eivät olleet todistajia), ja samaan hengenvetoon huutelet ettei kukaan ole todistanut järjestelmän toimivuudesta saati treidannut oikealla rahalla ja näyttänyt siitä tulosta.
eli. oletko puskista huuteleva valehtelija, vai haluatko tahallasi provosoida ja hämmentää soppaa? oikeaa asianlaitaa todistajista et kuitenkaan näy tietävän, koska väität että oikeudessa ei ole sellaista todistajaa nähty joka olisi tehnyt tulosta järjestelmää käyttäen.
itse veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. toki voit olla sekoituskin, eli voit olla provosoiva valehtelija, joka huutelee puskista.Hesarista minä lukaisin noista kolmesta viisaasta miehestä, jotka saapuivat Vantaan käräoikeuteen todistamaan valuuttakaupasta. Ihan paperista lehdestä, omalla rahalla maksetusta lukaisin palisanterisen keittiön pöytäni äärellä.
En nyt usko, että Hesari jaksaisi moisesta asiasta valehdella. Sattuuhan sitä, että todistajat kadottavat muistinsa. Harrikaan ei muistanut koskaan nähneensä veren valuttelua pakkiin, vaikka on hiihtäjäksi siitä fiksuimmasta päästä.
Turhaan sinä kierroksia otat, ei mopolla mahdottomia. Kertoisit nyt jotakin siitä mangeettimiehestä, kun niin kauniisti kysyinkin. - Ammen
Al Jaziir kirjoitti:
Hesarista minä lukaisin noista kolmesta viisaasta miehestä, jotka saapuivat Vantaan käräoikeuteen todistamaan valuuttakaupasta. Ihan paperista lehdestä, omalla rahalla maksetusta lukaisin palisanterisen keittiön pöytäni äärellä.
En nyt usko, että Hesari jaksaisi moisesta asiasta valehdella. Sattuuhan sitä, että todistajat kadottavat muistinsa. Harrikaan ei muistanut koskaan nähneensä veren valuttelua pakkiin, vaikka on hiihtäjäksi siitä fiksuimmasta päästä.
Turhaan sinä kierroksia otat, ei mopolla mahdottomia. Kertoisit nyt jotakin siitä mangeettimiehestä, kun niin kauniisti kysyinkin.Vantaan käräjäoikeudessa todistanut Magneettimies kertoi, että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa.
Tohtorin todistus oli yllättävä, jos otetaan huomioon että KRP ja syyttäjävirasto on koko ajan esittänyt sellaisen olettamuksen, ettei järjestelmä käytännössä toiminut lainkaan.
Edellisen toimimattomuusasian on olettamuksena tuonut luonnollisesti esille myös Suoli24-palstan nimimerkki Al Jaziir. Al Jaziir on perustanut kantansa Hesarin paperiseen, maksulliseen versioon. On oletettavaa, että Hesarissa oli sanottu, että jos separattoori ei toimi, niin se ei toimi. Sitä Al Jaziir nyt tyytyy toistamaan vanhan Xeroxin lailla. Tai sitten Al Jaziir keksi asian aivan itse.
Al Jaziirille lähimmät paikat tutustua Vantaan käräjäoikeuden istuntosaliin ovat olleet Hesarin paperinen versio, Suonejoen mansikkakarnevaalit sekä Tummelin purkitustalkoot Sukevan vankilan Iskolan avo-osastolla. Tältä tietopohjalta on erinomaista lähteä ponnistamaan ja kyseenalaistamaan Magneettimiehen todistelu, signaalijärjestelmän toimiminen, hinnoittelu ja vastikkeellisuus.
Al Jazirin sanoin: Jos Minä sanoin, ettei se separaattoori käytännössä toimi, niin ei sitä kukaan käytännössä toimivaksi saa. Koska Minä olen näin sanonut, niin sanani on ja pysyy ikuisuuksiin, ja sanani pitää kuin Bostik suutarin uusissa kantalapuissa. Vähempään ei voi kukaan tyytyä, olen puhunut. Amen. - Al Jaziir
Ammen kirjoitti:
Vantaan käräjäoikeudessa todistanut Magneettimies kertoi, että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa.
Tohtorin todistus oli yllättävä, jos otetaan huomioon että KRP ja syyttäjävirasto on koko ajan esittänyt sellaisen olettamuksen, ettei järjestelmä käytännössä toiminut lainkaan.
Edellisen toimimattomuusasian on olettamuksena tuonut luonnollisesti esille myös Suoli24-palstan nimimerkki Al Jaziir. Al Jaziir on perustanut kantansa Hesarin paperiseen, maksulliseen versioon. On oletettavaa, että Hesarissa oli sanottu, että jos separattoori ei toimi, niin se ei toimi. Sitä Al Jaziir nyt tyytyy toistamaan vanhan Xeroxin lailla. Tai sitten Al Jaziir keksi asian aivan itse.
Al Jaziirille lähimmät paikat tutustua Vantaan käräjäoikeuden istuntosaliin ovat olleet Hesarin paperinen versio, Suonejoen mansikkakarnevaalit sekä Tummelin purkitustalkoot Sukevan vankilan Iskolan avo-osastolla. Tältä tietopohjalta on erinomaista lähteä ponnistamaan ja kyseenalaistamaan Magneettimiehen todistelu, signaalijärjestelmän toimiminen, hinnoittelu ja vastikkeellisuus.
Al Jazirin sanoin: Jos Minä sanoin, ettei se separaattoori käytännössä toimi, niin ei sitä kukaan käytännössä toimivaksi saa. Koska Minä olen näin sanonut, niin sanani on ja pysyy ikuisuuksiin, ja sanani pitää kuin Bostik suutarin uusissa kantalapuissa. Vähempään ei voi kukaan tyytyä, olen puhunut. Amen."...tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa."
Tämähän minä olen kuullut jo aika monta kertaa. Nyt sitten jäi vaivaamaan mieltäni kysymys, onko magneettimies ihan itse treidannut moisella värkillä, vai onko kyseessä vain akateeminen lausunto.
Kovin harvassa noita tiedonjyväsiä on sinunkaan vuolaassa vuodatuksessasi.
Koetappas päästä asiaan, jooko? - Al Jaziir
Al Jaziir kirjoitti:
"...tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa."
Tämähän minä olen kuullut jo aika monta kertaa. Nyt sitten jäi vaivaamaan mieltäni kysymys, onko magneettimies ihan itse treidannut moisella värkillä, vai onko kyseessä vain akateeminen lausunto.
Kovin harvassa noita tiedonjyväsiä on sinunkaan vuolaassa vuodatuksessasi.
Koetappas päästä asiaan, jooko?" Al Jaziirille lähimmät paikat tutustua Vantaan käräjäoikeuden istuntosaliin ovat olleet Hesarin paperinen versio"
Enhän minä, veli hyvä, jouda sinne käräjäsaliin rupusakin seassa istuskelemaan. Sanomalehti on keksitty. - kaikille lienee jo
Al Jaziir kirjoitti:
" Al Jaziirille lähimmät paikat tutustua Vantaan käräjäoikeuden istuntosaliin ovat olleet Hesarin paperinen versio"
Enhän minä, veli hyvä, jouda sinne käräjäsaliin rupusakin seassa istuskelemaan. Sanomalehti on keksitty.> käräjäsaliin rupusakin seassa istuskelemaan
tässä vaiheessa kaikille lienee jo selvää että olet puskista nimettömänä huuteleva suolimurovalehtelija joka haluaa tahallaan provosoida ja hämmentää soppaa. oikeaa asianlaitaa todistajista tai koko asiasta et kuitenkaan näy tietävän eikä haluakaan siihen ole, rupusakin tasolle alentumaan. sanomalehti on keksitty, ja siinä on kerrottu suolimurojen totuus. aina. kummaa, että kukaan muu ei ole hesarista kuvaamiasi asioita lukenut. valheella on suolimuron hyvä soppaa hämmentää ja miksei myös toki provosoida. - 13+8
kaikille lienee jo kirjoitti:
> käräjäsaliin rupusakin seassa istuskelemaan
tässä vaiheessa kaikille lienee jo selvää että olet puskista nimettömänä huuteleva suolimurovalehtelija joka haluaa tahallaan provosoida ja hämmentää soppaa. oikeaa asianlaitaa todistajista tai koko asiasta et kuitenkaan näy tietävän eikä haluakaan siihen ole, rupusakin tasolle alentumaan. sanomalehti on keksitty, ja siinä on kerrottu suolimurojen totuus. aina. kummaa, että kukaan muu ei ole hesarista kuvaamiasi asioita lukenut. valheella on suolimuron hyvä soppaa hämmentää ja miksei myös toki provosoida.No missä ominaisuudessa noita kolmea kuultiin, jos ei todistajina?
Taukoviihteenä esiintyvänä poikatertsettinä vai ;) - Al Jaziir
kaikille lienee jo kirjoitti:
> käräjäsaliin rupusakin seassa istuskelemaan
tässä vaiheessa kaikille lienee jo selvää että olet puskista nimettömänä huuteleva suolimurovalehtelija joka haluaa tahallaan provosoida ja hämmentää soppaa. oikeaa asianlaitaa todistajista tai koko asiasta et kuitenkaan näy tietävän eikä haluakaan siihen ole, rupusakin tasolle alentumaan. sanomalehti on keksitty, ja siinä on kerrottu suolimurojen totuus. aina. kummaa, että kukaan muu ei ole hesarista kuvaamiasi asioita lukenut. valheella on suolimuron hyvä soppaa hämmentää ja miksei myös toki provosoida.Sanoin ehkä turhan yleistävästi rupusakista ja kadun nyt sitä. Mummoni, nyt jo edesmennyt Käkisalmen piirimetsänhoitajan leski varoitteli minua lapsena, että köyhän haju tarttuu helposti. Vain tästä syystä välttelen Vantaan käräjaoikeudessa notkumista, vaikka sitä kirjoittajat "Ammen" ja "kaikille lienee jo" minulle suosittelivatkin.
En tunne myöskään minkäänlaista allergiaa yleistä tiedonvälitystä kohtaan; pääsääntöisesti lehdistö ja televisio kertovat kyllä asiat suht'koht luotettavasti. Hulluimmat jutut voi tarkistaa usemmasta lähteestä, sitä kutsutaan medialukutaidoksi. Hesaria lukee ne, joilla on varaa siihen tai ymmärrystä ajaa mopolla kirjastoon.
Mutta varsinaista asiaa eivät nämä Vantaan käräjäoikeudessa istuneet tietäjät vieläkään osaa kertoa tätä: Todistiko magneettimies itse treidanneensa Hannun luomalla FxTraders Signals-sydeemillä?
"Ammen" sanoi ihan naulan kantaan: Kun separaattori ei toimi, niin sitten se ei toimi. - Medialukutaitoa
Al Jaziir kirjoitti:
Sanoin ehkä turhan yleistävästi rupusakista ja kadun nyt sitä. Mummoni, nyt jo edesmennyt Käkisalmen piirimetsänhoitajan leski varoitteli minua lapsena, että köyhän haju tarttuu helposti. Vain tästä syystä välttelen Vantaan käräjaoikeudessa notkumista, vaikka sitä kirjoittajat "Ammen" ja "kaikille lienee jo" minulle suosittelivatkin.
En tunne myöskään minkäänlaista allergiaa yleistä tiedonvälitystä kohtaan; pääsääntöisesti lehdistö ja televisio kertovat kyllä asiat suht'koht luotettavasti. Hulluimmat jutut voi tarkistaa usemmasta lähteestä, sitä kutsutaan medialukutaidoksi. Hesaria lukee ne, joilla on varaa siihen tai ymmärrystä ajaa mopolla kirjastoon.
Mutta varsinaista asiaa eivät nämä Vantaan käräjäoikeudessa istuneet tietäjät vieläkään osaa kertoa tätä: Todistiko magneettimies itse treidanneensa Hannun luomalla FxTraders Signals-sydeemillä?
"Ammen" sanoi ihan naulan kantaan: Kun separaattori ei toimi, niin sitten se ei toimi.Peräänkuuluttamaasi medialukutaitoa ei ole tavallinen ihminen voinut WinCapitan kanssa harjoittaa oikeastaan lainkaan. Valtamediat kun ovat asiasta 100 % samaa mieltä: pyramidipeli alusta loppuun jo vuodesta 2007.
Valtamediasta poikkeavat WikiPress, EOK-Sanomat, Järviradio ja Columbon blogi tavoittavat yhdessä korkeintaan promillen tai pari suomalaisista. Valveutunut ihminen voi toki käydä hakemassa tietoaan valtamedian lisäksi em. neljästä lähteestä, ja arvioida itse totuuden siementä.
Jos kuitenkin medialukutaitoa yrittää edellä kuvatulla, valveutuneella tavalla hankkia ja asiaansa esittää, joutuu enemmistön silmätikuksi ja pilkattavaksi. Ja jos uskaltaa tuoda esiin valtamediasta poikkeavaa tietoa, joutuu naurunalaiseksi. Tai ainakin yrityksen kohteeksi.
Erityisesti ihmetyttää se tapa, jolla Columboa, VT Ilkka Pitkästä, FT Poutasta sekä mm. toimittaja Sallista kohdellaan täälläkin foorumilla. Hyvin aggressiivisesti ja ennennäkemättömällä tavalla hyökkäävät nimimerkit RailiSuominen, Shahov sekä Lautapäämies ensisijaisesti kunkin kirjoittajan henkilöön ja tois'sijaisesti asiaan. Tämän olet varmaan itsekin havainnut, kun tekstejä poistetaan solvaavan ja henkilöä loukkaavan kirjoittelun vuoksi.
Nimimerkit RailiSuominen, Shahov ja Lautapäämies ovat äärimmäisen huonoja esimerkkejä medialukutaitoisista ihmisistä. He kulkevat kuin suurkaupungin hevoset silmälaput silmillään. Kaipaamasi taito suodattaa ja arvioida vastaanotettua informaatiota on viritetty sikäli äärimmilleen, että tieto vain valtamediasta kelpaa heille. Kaikki muu on heille vastenmielistä ja pelottavaa ja sitä pitää jopa periaatetasolla vastustaa. Kuvatut kolme nimimerkkiä ovat täydellinen otos Suomen kansasta, ja he edustavat mainiosti Suomen kansan enemmistöä tällä foorumilla. Samaan aivopestyyn joukkoon törmää WinCapitasta keskustelessa jokapäiväisessä elämässään: WinCapitahan oli pyramidiksi todistettu vuonna 2007. - Al Jaziir
Medialukutaitoa kirjoitti:
Peräänkuuluttamaasi medialukutaitoa ei ole tavallinen ihminen voinut WinCapitan kanssa harjoittaa oikeastaan lainkaan. Valtamediat kun ovat asiasta 100 % samaa mieltä: pyramidipeli alusta loppuun jo vuodesta 2007.
Valtamediasta poikkeavat WikiPress, EOK-Sanomat, Järviradio ja Columbon blogi tavoittavat yhdessä korkeintaan promillen tai pari suomalaisista. Valveutunut ihminen voi toki käydä hakemassa tietoaan valtamedian lisäksi em. neljästä lähteestä, ja arvioida itse totuuden siementä.
Jos kuitenkin medialukutaitoa yrittää edellä kuvatulla, valveutuneella tavalla hankkia ja asiaansa esittää, joutuu enemmistön silmätikuksi ja pilkattavaksi. Ja jos uskaltaa tuoda esiin valtamediasta poikkeavaa tietoa, joutuu naurunalaiseksi. Tai ainakin yrityksen kohteeksi.
Erityisesti ihmetyttää se tapa, jolla Columboa, VT Ilkka Pitkästä, FT Poutasta sekä mm. toimittaja Sallista kohdellaan täälläkin foorumilla. Hyvin aggressiivisesti ja ennennäkemättömällä tavalla hyökkäävät nimimerkit RailiSuominen, Shahov sekä Lautapäämies ensisijaisesti kunkin kirjoittajan henkilöön ja tois'sijaisesti asiaan. Tämän olet varmaan itsekin havainnut, kun tekstejä poistetaan solvaavan ja henkilöä loukkaavan kirjoittelun vuoksi.
Nimimerkit RailiSuominen, Shahov ja Lautapäämies ovat äärimmäisen huonoja esimerkkejä medialukutaitoisista ihmisistä. He kulkevat kuin suurkaupungin hevoset silmälaput silmillään. Kaipaamasi taito suodattaa ja arvioida vastaanotettua informaatiota on viritetty sikäli äärimmilleen, että tieto vain valtamediasta kelpaa heille. Kaikki muu on heille vastenmielistä ja pelottavaa ja sitä pitää jopa periaatetasolla vastustaa. Kuvatut kolme nimimerkkiä ovat täydellinen otos Suomen kansasta, ja he edustavat mainiosti Suomen kansan enemmistöä tällä foorumilla. Samaan aivopestyyn joukkoon törmää WinCapitasta keskustelessa jokapäiväisessä elämässään: WinCapitahan oli pyramidiksi todistettu vuonna 2007.Nythän sinä eksyit ihan kokonaan aiheesta, ystävä kallis.
Mitäpä tekemistä tällä keskustelulla on sen kanssa, mitä RailiSuominen, Shahov tai Lautapäämies ovat muissa yhteyksissä kirjoitelleet. Tarkastin oikein tämän ketjun saldon; Raileja nolla, Shahovia 2 ja Lautapäämiehiä nolla, näiden lisäksi muutama hajaToppila.
Medialukutaito, rakas ystävä, on kallis asia. Jos oikea totuus olisi Columbon, VT Ilkka Pitkäsen, FT Poutiasen mm. toimittaja Sallisen puheissa, olisi aika hakea K-Raudasta 6 metriä hyvää köyttä ja hyvästellä kaunis Suomi ja kesäinen Juhannus - tämä maa olisi totta totisesti Sohjolandia eikä täällä kannattaisi elää.
Mutta se pääasia, se todistajan lausunto kerran vielä. Eikö sitä löydykään capinauttien hallusta: Kertoiko mangeettimies käyneensä itse kauppaa FxTraders Signals -ohjelmaa apuna käyttäen. - Shahov
Peräänkuuluttamaasi medialukutaitoa ei ole tavallinen ihminen voinut WinCapitan kanssa harjoittaa oikeastaan lainkaan. Valtamediat kun ovat asiasta 100 % samaa mieltä: pyramidipeli alusta loppuun jo vuodesta 2007.
Nimimerkit RailiSuominen, Shahov ja Lautapäämies ovat äärimmäisen huonoja esimerkkejä medialukutaitoisista ihmisistä. He kulkevat kuin suurkaupungin hevoset silmälaput silmillään. Kaipaamasi taito suodattaa ja arvioida vastaanotettua informaatiota on viritetty sikäli äärimmilleen, että tieto vain valtamediasta kelpaa heille. Kaikki muu on heille vastenmielistä ja pelottavaa ja sitä pitää jopa periaatetasolla vastustaa. Kuvatut kolme nimimerkkiä ovat täydellinen otos Suomen kansasta, ja he edustavat mainiosti Suomen kansan enemmistöä tällä foorumilla. Samaan aivopestyyn joukkoon törmää WinCapitasta keskustelessa jokapäiväisessä elämässään: WinCapitahan oli pyramidiksi todistettu vuonna 2007.Muutama kommentti medialukutaidottomalta toiselle.
"Ja jos uskaltaa tuoda esiin valtamediasta poikkeavaa tietoa, joutuu naurunalaiseksi. Tai ainakin yrityksen kohteeksi. "
Kirjoituksestasi paistaa lievästi läpi ennakkoasenne, että valtamedia ja sitä lukeva enemmistö kansalaisista olisi lähtökohtaisesti väärässä. Ikään kuin marginaalissa toimivalta pienkustantajalla olisi totuus, vain sen vuoksi, että se on siellä marginaalissa.
Eikö päinvastoin ole todennäköisenpää, että sellaiset julkaisut joilla on suuret käyttäjämäärät tavoittaa myös ne lukijat joilla on eriävä mielipide.
Columbon, Sanomat24, Wikipressin lukijat hakeutuvat sellaisten medioiden pariin jotka tukevat omaa mielipidettä. Miten sellaisessa ympäristössä saadaan aikaiseksi tervettä keskustelua tai väittelyä. Tästä todisteena raskaasti moderoidut keskustelupalstat.
"Erityisesti ihmetyttää se tapa, jolla Columboa, VT Ilkka Pitkästä, FT Poutasta sekä mm. toimittaja Sallista kohdellaan täälläkin foorumilla."
Siihen on yksi syy. He edustavat sitä osaa Wincapitaa joka hyötyi ponzista.
"Kuvatut kolme nimimerkkiä ovat täydellinen otos Suomen kansasta, ja he edustavat mainiosti Suomen kansan enemmistöä tällä foorumilla."
No eivät ole. Suurin osa suomen kansasta ei ole pätkääkään kiinnostunut Wincapitasta. Itseni puolesta voin ehkä sanoa, että edustan sitä ryhmää jota kiinnostaa oikeudenkäynnin lopputulos ja on sitä mieltä, että Wincapita oli huijaus. - Apusisar pöpilästä
Shahov kirjoitti:
Muutama kommentti medialukutaidottomalta toiselle.
"Ja jos uskaltaa tuoda esiin valtamediasta poikkeavaa tietoa, joutuu naurunalaiseksi. Tai ainakin yrityksen kohteeksi. "
Kirjoituksestasi paistaa lievästi läpi ennakkoasenne, että valtamedia ja sitä lukeva enemmistö kansalaisista olisi lähtökohtaisesti väärässä. Ikään kuin marginaalissa toimivalta pienkustantajalla olisi totuus, vain sen vuoksi, että se on siellä marginaalissa.
Eikö päinvastoin ole todennäköisenpää, että sellaiset julkaisut joilla on suuret käyttäjämäärät tavoittaa myös ne lukijat joilla on eriävä mielipide.
Columbon, Sanomat24, Wikipressin lukijat hakeutuvat sellaisten medioiden pariin jotka tukevat omaa mielipidettä. Miten sellaisessa ympäristössä saadaan aikaiseksi tervettä keskustelua tai väittelyä. Tästä todisteena raskaasti moderoidut keskustelupalstat.
"Erityisesti ihmetyttää se tapa, jolla Columboa, VT Ilkka Pitkästä, FT Poutasta sekä mm. toimittaja Sallista kohdellaan täälläkin foorumilla."
"Kuvatut kolme nimimerkkiä ovat täydellinen otos Suomen kansasta, ja he edustavat mainiosti Suomen kansan enemmistöä tällä foorumilla."
No eivät ole. Suurin osa suomen kansasta ei ole pätkääkään kiinnostunut Wincapitasta. Itseni puolesta voin ehkä sanoa, että edustan sitä ryhmää jota kiinnostaa oikeudenkäynnin lopputulos ja on sitä mieltä, että Wincapita oli huijaus.http://www.abris.fi/documents/courses/finnishcourses/Hoitosuhteen elementit.ppt
"Puolustuskeinot ovat psyykkisiä mekanismeja, jotka tiedostamattomasti vääristävät tietoisuuden sisältöä, vähentääkseen ahdistusta.
Defenssin taustalla on ihmisen taipumus välttää negatiivisia tai epämiellyttäviä tunteita, kuten pelkoa, ahdistusta, sisäisen kuoleman tunnetta, hallitsemattoman voimakkaitalta tuntuvia tunnekokemuksia tai itsetunnon alentumista"
Winkkarissakin osa huijatuista tulee uskomaan hamaan hautaan saakka joutuneensa viranomaisen rikoksen kohteeksi. On liian kipeä asia myöntää joutuneensa huijatuksia silkkaa omaa tyhmyyttään ja ahneuttaa.
Niinpä näitten periaatteen miesten on haettava omaa uskoa vahvistavaa virrenveisuuta sieltä, mistä sitä löytyy. Ei se haittaa, että se oikea totuus löytyy nimettömän nimimerkin blogista, ulkomaisilta rikoksen ihmeet huuhaasivuilta tai "viranomaiset haistakaa karvalakki"-järjestön sivulta - kunhan vaan jotakin löytyisi oman uskon tueksi.
Ei minusta kannata syyllistää näitä ahdistuneita ihmispoloja. Mutta kannattaa kyllä syyllistää niitä, jotka käyttävät lähimmäisen ahdistusta härskisti hyväkseen. - Medialukutaitoa
Shahov kirjoitti:
Muutama kommentti medialukutaidottomalta toiselle.
No eivät ole. Suurin osa suomen kansasta ei ole pätkääkään kiinnostunut Wincapitasta. Itseni puolesta voin ehkä sanoa, että edustan sitä ryhmää jota kiinnostaa oikeudenkäynnin lopputulos ja on sitä mieltä, että Wincapita oli huijaus.Kuvatut kolme nimimerkkiä RailiSuominen, Shahov ja Lautapäämies ovat todellakin täydellinen otos Suomen kansasta, ja he edustavat mainiosti Suomen kansan enemmistöä WinCapita-asiassa tällä foorumilla.
Ei merkitystä ole sillä, onko kiinnostunut asiasta, vaan medialukutaidosta ja WinCapita-mielipiteestä. Kuten sanot, mainitut kolme nimimerkkiä ovat ulkopuolisina sairaalloisen sitoutuneita asiaan ja ovat äänessä lähes tauotta. Suurin osa suomalaisista kuitenkin hiljaisesti jakaa kolmikon kannan siitä, että WinCapita oli pyramidi vuonna 2007 ja on ollut sitä perustamisestaan lähtien.
Enemmistö kansasta ei todellakaan kirjoita asiasta päivittäin, mutta jakaa nimimerkkien yhteisen mielipiteen. Mielipiteen, joka on muodostettu 100 % konseksuksessa yhdessä samanmielisen valtamedian kanssa. Hiljaisesta kansasta poiketen, jonka kiinnostus aiheeseen siis on rajoitettu, mainittu kolmikko törkeällä tavalla solvaa henkilöitä, jotka kirjoittavat valtavirrasta poikkeavalla tavalla. Kolmikko vastustaa marginaalikirjoittelua täydellisesti jopa periaatetasolla. Kolmikon taito suodattaa ja arvioida vastaanotettua informaatiota on viritetty sikäli äärimmilleen, että tieto vain valtamediasta kelpaa heille.
Hyvänä esimerkkinä kolmikon suodattamisesta, informaation arvioimisesta sekä valtavirrasta poikkeavan kirjoittamisen vastustamisesta toimii kolmikon kannanotot VT Pitkäsen viimeisimpään yhteenvetoon WinCapita-asiasta. Kolmikolle ei ole kelvannut yksikään lause koko pitkästä artikkelista.
Vaikka olettekin hiljaisesta kansasta poiketen valitettavasti jatkuvasti äänessä, te edustatte kansan enemmistöä. Sananvapauden nimissä te olette tuominneet WinCapitan pyramidiksi ja keräätte tietonne suodattamatta valtamediasta. Sinä olet kansan enemmistön paras mahdollinen edustaja.
Olkaa kuitenkin ylpeitä siitä, että edustatte täällä kansan enemmistöä. Kansa on takananne ja jakaa mielipiteenne. Te kirjoitatte kuten kansa kirjoittaisi, jos olisi asiasta yhtä sairaalloisen kiinnostunut. - Shahov
Kuvatut kolme nimimerkkiä RailiSuominen, Shahov ja Lautapäämies ovat todellakin täydellinen otos Suomen kansasta, ja he edustavat mainiosti Suomen kansan enemmistöä WinCapita-asiassa tällä foorumilla.
Ei merkitystä ole sillä, onko kiinnostunut asiasta, vaan medialukutaidosta ja WinCapita-mielipiteestä. Kuten sanot, mainitut kolme nimimerkkiä ovat ulkopuolisina sairaalloisen sitoutuneita asiaan ja ovat äänessä lähes tauotta. Suurin osa suomalaisista kuitenkin hiljaisesti jakaa kolmikon kannan siitä, että WinCapita oli pyramidi vuonna 2007 ja on ollut sitä perustamisestaan lähtien.
Enemmistö kansasta ei todellakaan kirjoita asiasta päivittäin, mutta jakaa nimimerkkien yhteisen mielipiteen. Mielipiteen, joka on muodostettu 100 % konseksuksessa yhdessä samanmielisen valtamedian kanssa. Hiljaisesta kansasta poiketen, jonka kiinnostus aiheeseen siis on rajoitettu, mainittu kolmikko törkeällä tavalla solvaa henkilöitä, jotka kirjoittavat valtavirrasta poikkeavalla tavalla. Kolmikko vastustaa marginaalikirjoittelua täydellisesti jopa periaatetasolla. Kolmikon taito suodattaa ja arvioida vastaanotettua informaatiota on viritetty sikäli äärimmilleen, että tieto vain valtamediasta kelpaa heille.
Hyvänä esimerkkinä kolmikon suodattamisesta, informaation arvioimisesta sekä valtavirrasta poikkeavan kirjoittamisen vastustamisesta toimii kolmikon kannanotot VT Pitkäsen viimeisimpään yhteenvetoon WinCapita-asiasta. Kolmikolle ei ole kelvannut yksikään lause koko pitkästä artikkelista.
Vaikka olettekin hiljaisesta kansasta poiketen valitettavasti jatkuvasti äänessä, te edustatte kansan enemmistöä. Sananvapauden nimissä te olette tuominneet WinCapitan pyramidiksi ja keräätte tietonne suodattamatta valtamediasta. Sinä olet kansan enemmistön paras mahdollinen edustaja.
Olkaa kuitenkin ylpeitä siitä, että edustatte täällä kansan enemmistöä. Kansa on takananne ja jakaa mielipiteenne. Te kirjoitatte kuten kansa kirjoittaisi, jos olisi asiasta yhtä sairaalloisen kiinnostunut."Te kirjoitatte kuten kansa kirjoittaisi, jos olisi asiasta yhtä sairaalloisen kiinnostunut."
Omaani on aikani ja sen miten sen käytän ei pitäisi kuulua sinulle.
" Kolmikko vastustaa marginaalikirjoittelua täydellisesti jopa periaatetasolla."
En todellakaan vastusta. Kait näitä marginaalejakin saa ja voi kritisoida siinä missä Hesariakin.
"VT Pitkäsen viimeisimpään yhteenvetoon WinCapita-asiasta. Kolmikolle ei ole kelvannut yksikään lause koko pitkästä artikkelista."
Joo, ei siinä montaa lausetta ollut jonka allekirjoittaisin. Katsotaan joulukuussa olinko oikeassa vai väärässä.
"Olkaa kuitenkin ylpeitä siitä, että edustatte täällä kansan enemmistöä."
Älä nyt aliarvioi kansaa ja tee siitä aivotonta massaa. Edustan täällä vain itseäni ja mielipidettäni. - Lautapäämies
Kuvatut kolme nimimerkkiä RailiSuominen, Shahov ja Lautapäämies ovat todellakin täydellinen otos Suomen kansasta, ja he edustavat mainiosti Suomen kansan enemmistöä WinCapita-asiassa tällä foorumilla.
Olkaa kuitenkin ylpeitä siitä, että edustatte täällä kansan enemmistöä. Kansa on takananne ja jakaa mielipiteenne. Te kirjoitatte kuten kansa kirjoittaisi, jos olisi asiasta yhtä sairaalloisen kiinnostunut."...VT Pitkäsen viimeisimpään yhteenvetoon WinCapita-asiasta...."
Tämä onkin vekkuli asia, johon minäkin puutun nyt. Kirjoitin nimimerkkillä "Lautapäämies" aiheesta kolme kirjoitusta ja nähdäkseni vallan asiallisesti ja tarkoin varoen puuttumasta sanallaan varatuomari Ilkka Pitkäseen henkilönä. Mitä tapahtuikaa?
Kirjoitukseni joutuivat raivopäisen poistokamppanjan kohteeksi. Tekstini lähtivät palstalta parhaimmillaan muutamassa minuutissa. Uralin - palstan moderaattori - vahvisti täällä, että EOK:ta tai varatuomari Pitkästä koskevista kirjoituksista tehdään paljon poistopyyntöjä verukkeella, että asia ei kuulu talousrikospalstalle.
Jos vetoaa totuuteen ja rehellisyyteen, ei kannattaisi itse jäädä kiinni epämoraalisten keinojen käytöstä. - Medialukutaito
Shahov kirjoitti:
"Te kirjoitatte kuten kansa kirjoittaisi, jos olisi asiasta yhtä sairaalloisen kiinnostunut."
Omaani on aikani ja sen miten sen käytän ei pitäisi kuulua sinulle.
" Kolmikko vastustaa marginaalikirjoittelua täydellisesti jopa periaatetasolla."
En todellakaan vastusta. Kait näitä marginaalejakin saa ja voi kritisoida siinä missä Hesariakin.
"VT Pitkäsen viimeisimpään yhteenvetoon WinCapita-asiasta. Kolmikolle ei ole kelvannut yksikään lause koko pitkästä artikkelista."
Joo, ei siinä montaa lausetta ollut jonka allekirjoittaisin. Katsotaan joulukuussa olinko oikeassa vai väärässä.
"Olkaa kuitenkin ylpeitä siitä, että edustatte täällä kansan enemmistöä."
Älä nyt aliarvioi kansaa ja tee siitä aivotonta massaa. Edustan täällä vain itseäni ja mielipidettäni.Sinä saat kirjoittaa omalla ajallasi asiasta sairaalloisen kiinnostuneena, samoin saavat kaksi muutakin ryhmääsi kuuluvaa. Se kuuluu sananvapauteen. Myönnät kuitenkin olevasi asiasta sairaalloisen kiinnostunut. Hyvä että myönnät, se on hyvä parantumisen alku.
Marginaaleja saa ja voi kritisoida siinä missä valtamediaakin, totta kai. Mainittu kolmikko ei kuitenkaan koskaan ole kritisoinut valtamedian kirjoittelua WinCapitasta. He nielevät kirjoittelun nahkoineen ja ruotoineen, ja mahdollinen kritiikki ja solvaus kohdistuu aina marginaaliryhmiin. Suodatus ja informaation arviointi on valtamedian tuottaman tiedon osalta unohtunut.
Kansaa ei voi asiassa aliarvioida, sillä kansan enemmistö tekee asiassa juuri niin kuin on opetettu. Ja valtamedia kirjoittaa tuolle kansalle sitä, mitä kansa haluaa kuulla, kansahan maksaa lopulta median laskut. Te kolme olette kansan enemmistön tulkki ja kirjoitatte kuten kansa kirjoittaisi, jos se olisi asiasta yhtä sairaalloisen kiinnostunut kuin te olette.
Sinä olet kansan enemmistön tulkki. - Velllihousut
Medialukutaito kirjoitti:
Sinä saat kirjoittaa omalla ajallasi asiasta sairaalloisen kiinnostuneena, samoin saavat kaksi muutakin ryhmääsi kuuluvaa. Se kuuluu sananvapauteen. Myönnät kuitenkin olevasi asiasta sairaalloisen kiinnostunut. Hyvä että myönnät, se on hyvä parantumisen alku.
Marginaaleja saa ja voi kritisoida siinä missä valtamediaakin, totta kai. Mainittu kolmikko ei kuitenkaan koskaan ole kritisoinut valtamedian kirjoittelua WinCapitasta. He nielevät kirjoittelun nahkoineen ja ruotoineen, ja mahdollinen kritiikki ja solvaus kohdistuu aina marginaaliryhmiin. Suodatus ja informaation arviointi on valtamedian tuottaman tiedon osalta unohtunut.
Kansaa ei voi asiassa aliarvioida, sillä kansan enemmistö tekee asiassa juuri niin kuin on opetettu. Ja valtamedia kirjoittaa tuolle kansalle sitä, mitä kansa haluaa kuulla, kansahan maksaa lopulta median laskut. Te kolme olette kansan enemmistön tulkki ja kirjoitatte kuten kansa kirjoittaisi, jos se olisi asiasta yhtä sairaalloisen kiinnostunut kuin te olette.
Sinä olet kansan enemmistön tulkki.> Sinä olet kansan enemmistön tulkki.
Eri mieltä.
Shahov, Suominen ja Luutapäämies ovat kuin perussuomalaisten Hakkarainen. Edustavat omalla ajallaan sairaalloisesti vain itseään, eivät muita. - no ei tosiaan
Al Jaziir kirjoitti:
Hesarista minä lukaisin noista kolmesta viisaasta miehestä, jotka saapuivat Vantaan käräoikeuteen todistamaan valuuttakaupasta. Ihan paperista lehdestä, omalla rahalla maksetusta lukaisin palisanterisen keittiön pöytäni äärellä.
Turhaan sinä kierroksia otat, ei mopolla mahdottomia. Kertoisit nyt jotakin siitä mangeettimiehestä, kun niin kauniisti kysyinkin.mopolla mahdottomia. pitää hyvin paikkansa kohdallasi.
toisin sanoen huutelet pelkästään median tietojen varassa, etkä ole ollut itse seuraamassa oikeudenkäyntejä.
kiitos, tämä riittikin minulle, tiedän nyt millä tasolla tietämyksesi kyseisestä asiasta on. onhan sitä oikeaa käsitystä koetettu sinulle kertoa, mutta kun pitäydytään ainoastaan median "faktojen" varassa, niin tuon siitä saa. - Lautapäämies
no ei tosiaan kirjoitti:
mopolla mahdottomia. pitää hyvin paikkansa kohdallasi.
toisin sanoen huutelet pelkästään median tietojen varassa, etkä ole ollut itse seuraamassa oikeudenkäyntejä.
kiitos, tämä riittikin minulle, tiedän nyt millä tasolla tietämyksesi kyseisestä asiasta on. onhan sitä oikeaa käsitystä koetettu sinulle kertoa, mutta kun pitäydytään ainoastaan median "faktojen" varassa, niin tuon siitä saa.Jos sinulla "no ei tosiaan" on oikea tieto, miksi pelkäät vastata?
Kertoiko magneettimies käyneensä itse kauppaa FxTraders Signals -ohjelmaa apuna käyttäen. - presidentteihin kyll
18+18*400% kirjoitti:
Vastaan nimim. ET VASTANNUT 9.4.2011. Todellisuudessa en tiedä kuka olette. En minä ainakaan ole kaikkia tarkoittaneen rikollisiksi juttuuni, mutta ikävää kertoa se, että juttuun on sotkeutunut noin 350 eriviranomaista. Minulla on lista niistä henkilöistä, jotka ovat kirjoittaneet nimensä asiakirjoihin ja päätöksiin, vaikka heillä on ollut nähtävissä väärennetty asiakirja. Kirjassani sivulla 66 kuva 4 ja sivulla 71 kuva 5. Kyllä "entinen hoitsu vaan" tietää kaiken asiasta, mutta en tiedä hänen nimeään.Mitä tulee korvauksiin. Tähän vastaan suoraan, että sain vuodelta 1979 vajaa 30 000 markkaa. Tästä vakuutusyhtiö pidätti veroa n.2000 markkaa. Summa sisälsi lääke, hoitokulut ja kivusta särystä. Kysynkin oletko valmis luovuttamaan terveytesi vajaalla 30 000 markalla? Tämän jälkeen oletko valmis itse korvaamaan lääke ja hoitokulutkin, jotka ovat vuodessa noin 2500 E? Lisäksi oletko valmis luopumaan työtulosi menetyksistäsi saamatta euroakaan? Lisäksi oletko valmis maksamaan kaiken näiden päälle oikeudenkäynttikulutkin? Minut on rikosten uhriksi joutuneena pistetty maksamaan nämäkin. Kysynkin missä on oikeus olemassa? Ainakin minä toivon, että hoitsu jatkaisi minun auttamista törkeässä rikosjutussa. Uskon yhä siihen, että juttu kyllä vielä selviää ja syylliset joutuvat vastuuseen tekemisistään. Pihdin jääminen vatsaontelooni oli inhimmillinen vahinko, mutta sitä en ymmärrä, että ryhtyivät talousrikosta joukolla peittelemään vahingokseni. Vahyvasti yhä epäilenkin näiden suojelijoina olevan KRP. Ja epäilen myös sitä, että tuomioistuimet on lahjottu. Jokainen tehköön oman päätöksensä asiasta, kun on ensin lukenut tarkkaan kirjani
- salainen oikeus
Milloinkas tämä WC oikeudenkäynti on salaiseksi julistettu?
Jos todisteita olisi ollut, olisi ne myös julkistettu. Höpö höpö sun tulevalle todistuksellesi. - Ystävä 80-luvulta
Onnea merkkipäivänä Sinulle.
Uskon että kaikki menee oikein. - Al Jaziir
"Tuosta magneettimiehestä minä kaipailen lisätietoja. Onko V-P itse treídannut ja menikö putkeen."
Tätä asiaa olen yrittänyt kysellä henkilöiltä, jotka väittävät itse olleensa paikalla kuulemassa todistusta. Ei vaan irtoa vastausta. Olisikohan kyseessä nyt muistamattomat kuulijat?
Niitä muistamattomia todistajia on jo nähty.- Shavoh
Tarvitaanko valuutakaupassa supernopeat yhteydet, raa'asti laskentatehoa, nopeiksi trimmatut lasketa-algoritmit ja huippukoneet?
- Lautapäämies
Shavoh kirjoitti:
Tarvitaanko valuutakaupassa supernopeat yhteydet, raa'asti laskentatehoa, nopeiksi trimmatut lasketa-algoritmit ja huippukoneet?
NEUVOTTELU POLIISIEN. LAHJONNASTA. salakuuntelija
En tiedä kuka olet, mutta oletko sinä se joka soitit minulle kesällä 1983, kun kerroit minulle käydystä neuvottelusta, että lääkärit ja poliisit kävivät neuvotteluja 3 - 5 miljoonasta markasta tästä pihtiä koskevasta jutusta ? Jos olet, niin rohkaise mielesi ja anna ilmi, sekä tule antamaan valaehtoinen kirjallinen lausunto mitä kuulit oven takaa kuulemastasi käydystä neuvottelusta. Olisin erittäin kiitollinen sinulle tästä. Pääasia on se, jotta lopulta saataisiin vastuuseen väärennöksiin osallistuneet lääkärit ja hoitajat ym. Rehellisille lääkäreille on annettava maine, jonka he ovat ansainneet. Kelvottomat on saatava vastuuseen. Anestesia lääkäri Juhani Väyrynen oli huolissaan 25.11.1985. Hän sanoi," missään nimessä et saa antaa periksi, jos tämä jää pimentoon, niin meiltä rehellisiltä lääkäreiltä voi pian mennä mainekin". Tähän vastasin, en tule antamaan periksi, että niin paljon kunnioitan rehellisiä lääkäreitä, että eivät kaikki ole samanlaisia. Olen pysynyt sanojeni takana, vaikka taistelua olen saanut käydä yli 30 vuotta. Yhä jatkan, vaikka tiedotusvälineet ovat hiljenneetkin.
- Mr Toppila
Mikä on vinkkari onko se auton ikkunanpyyhin?
Eihän vinkkaria käytetä käräjäoikeudessa vain sateella tai jos tuulisasissa on jotakin muuta likaa.- 13+8
Nikinnussija käyttää vinkkaria siivoamiseen usein, aina kun lentää paskaa tuulettimeen. Ja sitähän taparikolliselle sattuu.
- älä usko kaikkea
WC testiryhmä loppuu , vip asiakkaat saavat treidaus alustan käyttöön 1.7.2011
Homma etenee
Siivojat ,Siperiaan menevät,narun laittajat,tuulilasin pesijät hoitakaa homma.
Tyhmä NO NIIN ,KOHTA ALKAA TULEE HILLOA HILLOA OVISTA JA IKKUNOSTA, PLEASE, PISTÄ KUUKAUDEN TREIDIT TÄNNE NÄKYVILLE,TIETENKIN OMAT TIEDOT PEITETTYINÄ,HAHA HA AH HAAA,PS, ÄLÄ SIJOITA ENEMPÄÄ KUIN OLET VALMIS HÄVIÄMÄÄN,HYVIÄ VIIKONLOPPUJA - 1+7
Joko sivut aukeaa?! Minne voin tuoda rahani? Käteisellä tietenkin, ilman kuitteja, kuka semmoisia jaksaa...
- vivuttaako suolimuro
>Joko sivut aukeaa?! Minne voin tuoda rahani? Käteisellä tietenkin, ilman kuitteja, kuka semmoisia jaksaa...
Ei ne sinulle aukea, vaan Vip-jäsenille.;) PELLE! - Katselen listaa
vivuttaako suolimuro kirjoitti:
>Joko sivut aukeaa?! Minne voin tuoda rahani? Käteisellä tietenkin, ilman kuitteja, kuka semmoisia jaksaa...
Ei ne sinulle aukea, vaan Vip-jäsenille.;) PELLE!Kohta aukeaa nettihuutokaupat, winkkareiden omaisuutta laitetaan myyntiin 30 miljoonan edestä, on tilaa, autoja, muutama tietokone (peräkammarista),
puimakone ! , traktoreita, asuntovaunuja, asunto-osakkeita 8 kpl, tontteja, veneitä, kylpyhuonekalusteita... tavaraa on paljon. - huvittava palsta
Katselen listaa kirjoitti:
Kohta aukeaa nettihuutokaupat, winkkareiden omaisuutta laitetaan myyntiin 30 miljoonan edestä, on tilaa, autoja, muutama tietokone (peräkammarista),
puimakone ! , traktoreita, asuntovaunuja, asunto-osakkeita 8 kpl, tontteja, veneitä, kylpyhuonekalusteita... tavaraa on paljon."Kohta aukeaa nettihuutokaupat, winkkareiden omaisuutta laitetaan myyntiin 30 miljoonan edestä, on tilaa, autoja, muutama tietokone (peräkammarista),
puimakone ! , traktoreita, asuntovaunuja, asunto-osakkeita 8 kpl, tontteja, veneitä, kylpyhuonekalusteita... tavaraa on paljon."
Onko myyminenkin jotenkin laitonta???
Tässä kuuden kuukauden aikana olen myynyt mm. päältäajettavan ruohonleikkurin, auton, kolme taulua, videotykin ja ison valkokankaan, itse tekemäni hirsimökin, itse tuunamani moottoripyörän, käytettyjä puhelimia, lasertulostimen,skannerin yms. toimistosälää ja kokoajan on myynnissä tavaraa mm. nettihuutokaupassa.
Ostanut olen uudehkon maasturin, (vm.2010 muuten samana päivänä kun kesäloma alkoi.) Nokian, Wärtsilaän ja Malmivaaran osakkeita, uuden läppärin (8 GB DDR 3 Memory yms.)
Uuuden päältäajettavan ruhonleikkurin, jossa lisävarusteena ketjut ja kääntyvä lumilevy.
Että tiedoksi vaan viikkorahapojalle, että aikuisten maailmassa tavaraa myydään ja ostetaan.;) - edellinen
huvittava palsta kirjoitti:
"Kohta aukeaa nettihuutokaupat, winkkareiden omaisuutta laitetaan myyntiin 30 miljoonan edestä, on tilaa, autoja, muutama tietokone (peräkammarista),
puimakone ! , traktoreita, asuntovaunuja, asunto-osakkeita 8 kpl, tontteja, veneitä, kylpyhuonekalusteita... tavaraa on paljon."
Tässä kuuden kuukauden aikana olen myynyt mm. päältäajettavan ruohonleikkurin, auton, kolme taulua, videotykin ja ison valkokankaan, itse tekemäni hirsimökin, itse tuunamani moottoripyörän, käytettyjä puhelimia, lasertulostimen,skannerin yms. toimistosälää ja kokoajan on myynnissä tavaraa mm. nettihuutokaupassa.
Ostanut olen uudehkon maasturin, (vm.2010 muuten samana päivänä kun kesäloma alkoi.) Nokian, Wärtsilaän ja Malmivaaran osakkeita, uuden läppärin (8 GB DDR 3 Memory yms.)
Uuuden päältäajettavan ruhonleikkurin, jossa lisävarusteena ketjut ja kääntyvä lumilevy.
Että tiedoksi vaan viikkorahapojalle, että aikuisten maailmassa tavaraa myydään ja ostetaan.;)Listan on laatinut ulosottomiehet ympäri suomen ja hoidetaan keskitytetysti ... kaupungissa. Lista on kai vielä salainen ?
Listassa ei näy keltä ponzzorilta takavarikoitu. - Aisakello kilahtaa
edellinen kirjoitti:
Listan on laatinut ulosottomiehet ympäri suomen ja hoidetaan keskitytetysti ... kaupungissa. Lista on kai vielä salainen ?
Listassa ei näy keltä ponzzorilta takavarikoitu.SUOLIMUROLLE VAROTUS !
Jos lista "eksyy" näille sivuille tai scannattuna jonnekkin aijaa sivulle otamme käyttöön suunnitelma B:n.
Silloin kannattaa miettiä mitä kirjoitetaan... - kilin kello taas
Aisakello kilahtaa kirjoitti:
SUOLIMUROLLE VAROTUS !
Jos lista "eksyy" näille sivuille tai scannattuna jonnekkin aijaa sivulle otamme käyttöön suunnitelma B:n.
Silloin kannattaa miettiä mitä kirjoitetaan...Hehehh, oliko se b-suunnitelma se, että ammattimiehet muuttaa ulkomaille.;)
- Voutilainen...
huvittava palsta kirjoitti:
"Kohta aukeaa nettihuutokaupat, winkkareiden omaisuutta laitetaan myyntiin 30 miljoonan edestä, on tilaa, autoja, muutama tietokone (peräkammarista),
Että tiedoksi vaan viikkorahapojalle, että aikuisten maailmassa tavaraa myydään ja ostetaan.;)Kerro minullekin, mistä saa ostaa "Malmivaaran" osakkeita. Yhtä fiktiivinen ostos kuin muutkin mainitsemasi. Siis sinun kohdallasi.
- Lista?
Puhutko Tiitisen listasta?
Voi voi suolipökäle, pitääkö isin tulla taas pyyhkimään peppu kun ei itse osaa? Ulosottomiehet kun eivät vaivaa nyt, eikä tulevaisuudessakaan. Se tahtoo vaan kovasti harmittaa suolipökälettä, kun pökäle lopulta ymmärtää että rahoja ei viedäkään pois.
Vivuttaahan se. - yx muro
hui kun pelottaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770